لیست قیمت دوربین مداربسته | binacctv

به همین دلیل است که راه اندازی یک سیستم دوربین مدار بسته IP با هزینه نگهداری کمتر بسیار مقرون به صرفه تر است. می توان اینگونه بیان کرد که نصب دوربین مداربسته در منزل چه در زمان حضور شما در خانه و چه در زمان عدم حضور شما مزایای زیادی به همراه دارد. شما با خرید دوربین ip می توانید با خیال راحت سفر کرده و تصاویر منزل خود را از طریق گوشی هوشمندتان دریافت کنید. دوربین پین هول قابلیت دید در شب ندارد، بنابراین برای محیط های کوچک و با شرایط نوری مطلوب مناسب است.

دوربین مداربسته هایک ویژن DS-2CE16D0T-ITPF

آنها از یک پروتکل اینترنتی برای ذخیره فیلم مجله خبری دوربین مداربسته بینا شده در اینترنت استفاده می کنند. بهتر است یک دوربین شبکه بتواند پهنای باند ویدیو را قبل از ارسال به شبکه فشرده کند. در نتیجه، دسترسی به فید آنلاین بدون توجه به جایی که سفر شما انجام می شود، واقعا سریع و راحت است. اکنون، دسته‌های قبلی را به دسته‌های فرزندشان تعمیم می‌دهیم که دوربین‌های امنیتی خانگی را بر اساس ویژگی‌ها، سبک ساخت، کاربرد و غیره به برخی از مدل‌های دیگر طبقه‌بندی می‌کنند.

  • تمامی حقوق این وب سایت برای فروشگاه اینترنتی سرای شبکه محفوظ می باشد.
  • پروتکل های متعددی برای هر یک از کاربردهای فوق وجود دارد که مزایا و معایب خودشان را دارند.
  • تفاوتی ندارد مكانی كه می‌خواهید مانیتور كنید خانه مسكونی باشد یا محل كسب و كار، بسته به نیاز خود می‌توانید اقدام به خرید كنید.
  • در ادامه برای شناخت بهتر هرکدام از انواع دوربین ها به معرفی مختصری از آنها می پردازیم تا شما بتوانید با توجه به فضای مورد نظرتان دوربین مدار بسته مناسب را انتخاب نمایید.
  • برای استفاده بهینه از این ویژگی ها ممکن است نیاز باشد تا از نرم افزار اختصاصی خود سازندگان استفاده نمایید یا نرم افزاری را انتخاب کنید که این ارتقا سازی را پشتیبانی می کند.

علاوه بر وضوح تصاویر، مواردی همچون برند، طول عمر کالا، وضوح تصاویر در شب و … جزو فاکتور های مهم در کیفیت دوربین مداربسته محسوب می شوند. معمولاً در فضاهای مسقف مانند منزل، شرکت، دفتر کار و… از دوربین های مداربسته دام و چشم ماهی و در فضاهای خارجی و باز با توجه به نوع استفاده، از دوربین های مداربسته بولت و اسپید دام استفاده می‌شود. دوربین مداربسته پلاک خوان یا سیستم های ANPR قادرند تا با تشخیص پلاک خودرو ها به راحتی شخص خاطی را شناسایی کنند.

دوربین مدار بسته هایکویژن مدل DS-2CD2T43G0-I5

شما با خرید دوربین مداربسته به صورت نسبی و نا خودآگاه یک امنیت نسبی را با توجه به نقش بازدارندگی دوربین های امنیتی و نظارتی دارد ایجاد می کنید. شما برای اینکه با خیال راحت خانه یا محل کار خود را ترک کنید و به مسافت یا هر جای دیگری بروید نیاز به ابزار هوشمند دارید تا امنیت منزل یا فضای مورد نظرتان را تامین کند. به خصوص اگر تصویر تحت تاثیر یک رنگ غالب بوده باشد و یا اینکه هیچگونه نور سفیدی با منبع طبیعی وجود نداشته باشد. بنابراین با الگو قرار دادن این قابلیت در چشم انسان قابلیتی با نام AWB ابداع گردید. این اشکال به این صورت ایجاد می شود که دوربین مدار بسته میزان باز بودن Iris را برا اساس میانگین نور تصویر محاسبه می کند.

http://dekorasiyon.ir

دوربین مدار بسته برای پشت بام هایکی از محل های ورود به ساختمان پشت بام می باشد و شما باید محل ورودی از طریق پشت بام را با دوربین مداربسته پوشش دهید. اگر در ساختمان یا اداره درب پشتی وجود دارد در این نقطه هم از دوربین مداربسته با پوشش دهی مناسب و همچنین دید در شب مناسب استفاده نمایید. هارد مناسب سیستم دوربین مداربستهاول اینکه در سیستم دوربین مداربسته که می خواهید برای آن هارد تهیه نمایید قرار است چه تعداد دوربین قرار بگیرد. این بزرگی در کیس دوربین مداربسته ارتباط مستقیم با دید در شب دوربین دارد و هر چه کیس دوربین بزرگتر بیشتر ، تعداد و مقدار LED های دید در شب بیشتر بوده و در نتیجه دوربین مداربسته ما متراژ بیشتری را برای دید در شب پوشش می دهد.