خرید و لیست قیمت انواع دوربین مدار بسته 26 بهمن | binacctv

یا ساده‌تر بگویم شما با ثبت نام در سرور مربوط و ثبت شماره سریال مجله خبری دوربین مداربسته بینا dvr بدون نیاز به آی پی استاتیک و یا ایجاد تغییرات در مودم خود با اتصال کابل شبکه به dvr یا متصل کردن سیم کارت به دستگاه خود امکان ارتباط و انتقال تصویر را دارید. دوربین های مداربسته داهوا گذشته از داشتن گواهینامه ISO9001 سیستم های مدیریت کیفیت، و برخی از گواهی نامه های بین المللی مانند UL، CE، FCC را نیز دارا می باشد. دوربین های داهوا با اعتبار بالادر اروپا، امریکا، ژاپن و همچنین تایوان به فروش می رسد . نویز گاوسی توسط یک تداخل تصادفی که ریشه در حرکت الکتریسیته در مدارهای دوربین مدار بسته دارد، رخ می‌دهد. این نویز باعث می‌شود رنگ پیکسل‌های تصویر ضبط شده کمی با رنگ تصویر محیط واقعی فرق کند و باعث می‌شود تصویر ضبط شده تار و کدر بنظر برسد. دوربین های مدار بسته از نظر شکل ظاهری به انواع بالت، دام (سقفی) و اسپید دام تقسیم بندی می شوند.

http://dekorasiyon.ir

برخی سریع ترند، بعضی مطمئن ترند، برخی ساده ترند و برخی به صورت سخت افزاری و بعضی به صورت نرم افزاری پیاده سازی می شوند. اما مساله مهم این است که هر دو طرف ارتباط، از یک پروتکل یکسان برای هر یک از اعمال مذکور استفاده کنند و زبان هم را بفهمند. به این ترتیب امکان برداشت، ضبط و ارسال تصاویر HD و Full HD در بستر کم هزینه کواکسال (کواکسیال)، با کمترین پیچیدگی میسر شد. زیرا انکدر یا رمزکننده با مشاهده نویزهای تصویر بعنوان اجسام متحرک سعی می نماید آنها را نیز در رمزنگاری و فشرده سازی در نظر بگیرد. مشاهده نویز در تصاویری که جزئیات بسیار خوبی را نمایش می دهند(که بازهم بهتر از وقتی است که از Gain استفاده نمی شود و تصویر کاملا تیره شوند). هرچه حساسیت بالاتر باشد، ورود کوچکترین اجسام هم باعث فعالیت هشدارها خواهد شد.

امتیاز دیگری که برخی از دوربین‌های مداربسته در اختیار ما قرار می دهند، قابلیت تشخیص چهره است، به این معنی که دوربین قادر است چهره‌های جدید و چهره‌های آشنا را تشخیص دهد. بنابراین شما می‌توانید ترتیبی دهید که تنها در صورت مشاهده چهره‌های ناآشنا به شما پیام هشدار داده شود. ضمن اینکه رزولوشن دوربین مداربسته و مدت ضبط روی ظرفیت ذخیره سازی تاثیرگذار است. دوربین ahd (مخفف Analog High Definition) به منظور بهبود عملکرد دوربین های آنالوگ معرفی و تولید شد. در حقیقت این دوربین در بستر آنالوگ تصاویر را با رزولوشن بالاتر و با کیفیت HD ثبت می کند. در دوربین های ahd علاوه بر افزایش وضوح تصاویر ما شاهد افزایش برد انتقال تصویر از طریق کابل کواکسیال بدون افت کیفیت هستیم.

دوربین مداربسته آنالوگ بولت داهوا HD-CVI مدل DH-HAC-HFW1200TP

این دوربین به دلیل شکل مکعبی خود Cube نامیده می شود که برای کاربری های خانگی و تجاری بسیار مناسب است. رایج ترین دوربین مداربسته مخفی، دوربین پین هول است که با نام های دوربین مداربسته مینیاتوری یا سوزنی نیز شناخته می شود. این دوربین در ابعاد بسیار کوچک حدود 3 در 3 سانتی متر و در مکان هایی که با کاربری خاص که نیاز به ثبت تصاویر به صورت مخفی یا نامحسوس وجود دارد، نصب می شود.

دستگاه DVR (AHD) مدل T200

دوربین را در ارتفاعی نصب نمایید که دسترسی به آن مقدور نباشد و سارقان نتوانند به سیستم دوربین مداربسته شما آسیبی وارد نمایند. اگر مسافت کابل کشی بالا باشد باید کابل برق و کواکسیال را به صورت جدا گانه در سیستم دوربین مداربسته استفاده نمایید. ظاهر کیس دوربین دام به صورت کروی شکل می باشد که معمولا این قسم از محصولات دوربین مدار بسته در فضاهای داخلی مثل فضاهای اداری و گاها تجاری نصب می شوند. همچنین در محیط های صنعتی که امکان حضور انسان به خاطر شرایط محیطی وجود ندارد، شما می توانید با بکارگیری دوربین مدار بسته این خلا را جبران و به دستاورد های بهتر و دقیق تری در مواجه با نیروی انسانی دست پیدا کنید. در فضایی که دوربین مداربسته قرار دارد به مراتب و به صورت آمار های قابل استناد نسبت به مکان هایی که دوربین های نظارتی وجود ندارد آمار جرم و بزه پایین می باشد.

  • بهتر است یک دوربین شبکه بتواند پهنای باند ویدیو را قبل از ارسال به شبکه فشرده کند.
  • از تجهیزات حفاظتی مورد نیاز در ساختمان ها و مکان های عمومی دوربین مداربسته، تجهیزات اعلام حریق، دزدگیر و سیستم های امنیتی می باشد که می توانید متناسب با آن مکان گزینه مناسب را انتخاب کنید.
  • بنابراین مهم است که بهترین شرکت را جهت دریافت چنین مشاوره ای انتخاب نمایید.
  • در کنار این دو برند پرطرفدار شما می توانید دوربین مداربسته را از برند های برتر ایرانی با کیفیت مطلوب و قابل رقابت با برند های خارجی و با رده قیمتی پایین تر خریداری کنید.
  • این دوربین با زاویه 180 و 360 درجه از تمام زوایا تصویر برداری می کند، بنابراین برای پوشش محیط به تعداد دوربین مداربسته کمتری نیاز دارید.