قیمت دوربین منزل ️خرید دوربین مداربسته خانگی کوچک مخفی بیسیم چرخشی | binacctv

کابل cat6 نوع دیگری از کابل شبکه است که از لحاظ سرعت انتقال داده بهتر عمل می کند. در پروژه های کوچک و متراژ های کوچک از کابل های ترکیبی استفاده می شود. در این کابل ها در کنار کابل کواکسیال یک کابل برق قرار داده شده که کابل کشی را برای کاربر دوربین های امنیتی و نظارتی آسان کرده است. در هنگام محاسبات مقدار جریان مصرفی برای تامین منبع تغذیه هر دوربین مداربسته در حدود 2 آمپر جریان مصرف می کند.

  • این دوربین‌ها معمولاً به منظور نظارت و پیگیری رفت و آمد در هر مكانی كه مدنظر است نصب می‌شوند.
  • در نتیجه رنگ سفید و سایر رنگ ها تا حدود زیادی به صورت طبیعی جلوه می کنند.
  • علاوه بر این، با اتصال سخت به دستگاه ضبط ، می توانید کاملاً به سیستم تکیه کنید.
  • برند هایلوک که زیر مجموعه برند محبوب هایک ویژن است در حد و اندازه خود توانسته مشتریان زیادی را جذب کند.
  • یک دوربین امنیتی هوشمند بر‌اساس ویژگی‌ هایی که دارد قیمت آن نیز متغیر خواهد بود.

دوربین های بولت معمولا ضد آب و مقاوم در برابر شرایط محیطی نامساعد هستند به همین دلیل بیشترین کاربرد آنها در محیط های خارجی است. این دوربین ها استوانه ای شکل هستند و می توانند روی سقف یا دیوار نصب شده و از انعطاف پذیری بیشتری نسبت به دوربین های دام برخوردار می باشند. دوربین مدار بسته بولت قابلیت گردش ندارد ولی در عوض می تواند فواصل طولانی را پوشش دهد. دوربین های بولت معمولا اندازه کوچکی دارند و در شرایط بد نوری و تاریکی نیز قابلیت تصویر برداری را دارند.

http://dekorasiyon.ir

در ایران محصولات شرکت هایک ویژن توسط نمایندگی رسمی آن گارانتی می شود. این محصولات را می توانید با ضمانت دوساله شرکت پارس ارتباط افزار تهیه کنید. توصیه می شود محصولات هایک ویژن را حتما از نمایندگی رسمی آن خریداری نمائید.

دوربین بولت HD

این موضوع برای کاهش هزینه های مجله خبری دوربین مداربسته بینا های امنیتی در کاربری های کوچک در نظر گرفته شده است. کیفیت بالای دوربین های مداربسته هایلوک در مقایسه با قیمت مناسب آن برای مشتریان مورد توجه بوده است. عوامل زیادی بر قیمت دوربین مداربسته بولت تاثیرگذار است که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به برند دوربین، تکنولوژی و قابلیت‌های به‌کار رفته در دوربین اشاره کرد. نصب سیستم دوربین مدار بسته در خیابان ها و ورودی و خروجی ساختمان هایکی از بهترین فضاهایی که برای نصب دوربین مداربسته می توان در نظر گرفت خیابان ها و گذر های منتهی به ساختمان و محلی است که قرار است دوربین مدار بسته در آنجا نصب شود. در پاسخ این سوال باید بگوییم که تعداد دوربین مداربسته به چند آیتم مهم بستگی دارد. اولین نکته در هنگام تهیه و خرید دوربین مدار بسته بودجه ای است که کارفرما جهت تهیه سیستم دوربین مداربسته در نظر گرفته و در صورت لزوم می تواند این بودجه را افزایش دهد.

دوربین مدار بسته داهوا مدل Dahua DH-HAC-T2A21P ا Dahua DH-HAC-T2A21P

اگر محصولی که می خواهید را پیدا نکردید و یا با قیمت آن مشکل داشتید، حتما با ما تماس بگیرید. همچنین می توانید برای استفاده از دوربین های IP بدون اینترنت یک اتصال سیمی نصب کنید. از این رو، شما باید روی یک NVR جداگانه سرمایه گذاری کنید و در آن زمان مشاهده از راه دور امکان پذیر است. مشتریان عزیز می توانند قبل از خرید با کارشناسان ما مشاوره انجام دهند .

دوربین مداربسته لامپی