قیمت دوربین مداربسته فروشگاه اینترنتی هوبانو خرید دوربین مداربسته | binacctv

امید است که بمجله خبری دوربین مداربسته بینایم بهترین کالاها ار با مناسب‌ترین قیمت همراه با مشاوره تخصصی در اختیار متخصصین شبکه قرار دهیم. دستگاه ان وی آر 8 کانال هایک ویژن قابلیت پشتیبانی از 8 عدد دوربین تحت شبکه را دارد. جهت ذخیره تصاویر بر روی ان وی آر باید هارد دیسک در تعداد و ظرفیت معین نصب شود.

دوربین مداربسته آیمو Ranger 2 _ IPC-A22EP-V2 ا Imou Ranger 2 IPC-A22EP-V2 CCTV

شکل ظاهری دوربین مداربستهاز لحاظ ظاهری و ساختار فیزیکی می توان دوربین های امنیتی را به دو دسته کلی دوربین مدار بسته دامو دوربین مداربسته بالت تقسیم بندی کرد. شرکت داهوا به عنوان تولید کننده تجهیزات دوربین مدار بسته از سال ۲۰۰۱ در چین فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت ارائه کننده راهکارهای دوربین مدار بسته در صنایع مختلف می باشد و با این هدف وارد بازار شده است، در حدود ۱۱۰۰۰ کارمند در ۱۶۰ کشور دنیا به مشتریان این شرکت خدمات می دهند. ۳۵ شرکت بزرگ و کوچک در دنیا به عنوان زیر مجموعه داهوا در قاره های آسیا ، اروپا ، آمریکا ، آفریقا و، اقیانوسیه و خاور میانه در حال فعالیت هستند که این نشان از جدیت این شرکت جهت دستیابی به بازارهای جهانی است. سبد کالای کامل ، کیفیت مناسب تصویر دوربین مدار بسته و همچنین قابل اطمینان و ثبات دوربین داهوا باعث شد تا این شرکت خیلی زود در بازار بین الملل رشد کرده و به رکوردهای فروش خوبی در سطح منطقه و جهانی دست یابد.

http://dekorasiyon.ir

سعی کنید تمامی محل های پارکینگ را پوشش دهید و حداقل نقطه کور را داشته باشید. در محل قرار گیری انبار ها نیز از یک یا چند دوربین مداربسته با زاویه پوشش دهی واید استفاده نمایید. در حال حاضر این مدل دوربین های بیسیم از پرطرفدارترین دوربین ها به شمار می روند. این نوع دوربین نیاز به سیم کشی و داکت کشی های گشترده برای انتقال تصویر نیاز ندارد بلکه از طریق مودم اینترنت تصاویر و فیلم ها را برای شما که در هرجای دنیا هستید ارسال میکنند.

  • در واقع دوربین مدار بسته عنصر مهم یک سیستم حفاظتی و نظارت تصویری می‌باشد که این سیستم ها معمولاً شامل دوربین، دستگاه ضبط، هارد دیسک و غیره هستند.
  • اکنون، دسته‌های قبلی را به دسته‌های فرزندشان تعمیم می‌دهیم که دوربین‌های امنیتی خانگی را بر اساس ویژگی‌ها، سبک ساخت، کاربرد و غیره به برخی از مدل‌های دیگر طبقه‌بندی می‌کنند.
  • برای سفارش ساخت و اطلاعات بیشتر در مورد انواع دکل دوربین مدار بسته می توانید به صفحه دکل دوربین مداربسته مراجعه کنید.

از این رو دوربین های با پروتکل متفاوت امکان برقراری ارتباط تحت یک نرم افزار را در شبکه نخواهد داشت و این موضوع باعث محدودیت های زیادی در دوربین مداربسته شبکه خواهد شد. ضبط تصاویر در سیستم مدار بسته توسط هارد دیسک در دستگاه DVR-NVR صورت می گیرد. نتیجه عملکرد تمام اجزایی یک سیستم امنیتی نظارتی مدار بسته در هارد دیسک ذخیره می شود. هارد دیسک وسترن بنفش و برند seagate نوع survilliance مخصوص ظبط دوربین مدار بسته و روشن ماندن 24 ساعته هستند که مناسب ترین گزینه ها برای استفاده در DVR می باشند. از روش انتقال تصویر p2p زمانی استفاده می شود که شما میخواهید از نسل های 3G و یا 4G و یا شبکه‌های بی‌سیم مانند جی پی اس و edge بهره ببرید. برای انتقال تصویر به روش p2p هر شرکت تولید کننده دستگاههای dvr و nvr با استفاده از یک کد یونیک و یک سرور واسط امکان دسترسی را به سیستم به شما می دهد.

فاکتورهای مهم در قیمت دوربین مداربسته

دوربین بولت یکی از پرفروش‌ترین دوربین های مداربسته outdoor به حساب می‌آید. شما این نوع از دوربین مداربسته را با نام دوربین بالت نیز می‌شناسید که به خاطر نوع طراحی و داشتن بدنه استوانه‌ای شکل، این‌گونه نام‌گذاری شده است. همچنین دوربین های مدار بسته نظارت تصویری موجب صرفه جویی در هزینه ها و پول شما خواهند شد و حتی به بهبود استراتژی های تجارت شما یاری می‌رسانند.