دوربین بولت لیست قیمت انواع دوربین مداربسته بولت | binacctv

در این صفحه با توجه به برند مورد نظر می توانید لیست قیمت دوربین و دستگاه ضبط در آن برند را دانلود کنید. دوربین‌های مداربسته مناسب محیط باز، از استانداردهای ضد گرد و غبار و بارندگی برخوردار هستند كه موجب می‌شود تحت هر شرایطی كارایی خود را داشته باشند. در كنار این دوربین‌‌های به صرفه با نصب و آموزش استفاده آسان، دوربین تحت شبكه IP هایك ویژن برای مقاصد جدی‌تر كاربرد دارند. وقتی حرف از یك مكان شلوغ‌تر یا امنیتی‌تر باشد، با استفاده از دوربین مداربسته تحت شبكه قابلیت‌های متعددتری در اختیار خواهید داشت. دستگاه‌های NVR كه اختصاری از Network Video Recorder است، مختص دوربین مداربسته شبكه IP است.

  • برای دسترسی سریع مشتریان، لیست قیمت دوربین مداربسته و دستگاه ضبط در یک فایل تنظیم شده است.
  • دستگاه ان وی آر 4 کانال هایک ویژن قابلیت پشتیبانی از 4 عدد دوربین تحت شبکه را دارد.
  • دوربین های مداربسته خورشیدی نسل جدیدی از دوربین های مداربسته هستند که دارای نصب بسیار آسانی هستند.
  • DVR های دوربین AHD می توانند تصاویر را از دوربین های آنالوگ و AHD نمایش دهند.
  • دوربین مداربسته داهوا 4.1 مگاپیکسل مدل HAC-HDW1400EMP-A – دارای سنسور 1.3 اینچی CMOS – دارای دید در شب 50 متری هوشمند – دارای لنز ثابت 3.6 میلی متری – دارای رزولوشن تصویری 4.1 مگاپیکسل – دارای میکروفون جهت ضبط صدا -…

یک مجله خبری دوربین مداربسته بینا دیجیتال در دوربین های مداربسته پاناسونیک که همانطور که از نام آن مشخص است وظیفه کاهش نویز در تصویر را برعهده دارد. اما رایج ترین آن نویز مربوط به کم بودن نور محیط بوده که خود را به صورت نقطه های کوچک در تصویر نشان می دهد. مکانیزم DNR با شناسایی دیجیتالی این نویز ، در کاهش آن تاثیر گذار می باشد. دوربین های مدار بسته دائما در حال دریافت نویزهایی که توسط دستگاه‌های اطرافش یا دیگر مدارات داخل خودش تولید می‌شوند، است. این نویزهای موجود در محیط توسط دوربین های مداربسته، همراه با تصویربرداری دریافت شده و باعث می‌شود عکس‌ها یا فیلم‌ها برفکی و تار شوند. حتما تا به حال دیده اید پارکینگ هایی که برای ورود به آن با خودرو توسط دوربین مدار بسته از پلاک شما عکسبرداری میشود ، از شما خواسته میشود که چراغ های ماشین را خاموش کنید یا این موضوع روی تابلویی در گوشه کنار حتما نصب شده .

http://dekorasiyon.ir

همانطور که در این قسمت توضیح دادیم دوربین های نظارتی و امنیتی می تواند در نقش های مختلفی ظاهر شود که به بعضی از آن ها اشاره کردیم. پروتکل در لغت به معنای آداب و رسوم، تشریفات و نیز توافق است که این مفاهیم، با کاربرد رایانه ای آن هم سازگار است. درحقیقت، پروتکل عبارت است از مجموعه استانداردی از قوانین و توافق ها که تعیین می کنند چگونه رایانه های درون یک شبکه با هم ارتباط برقرار کنند. قالب انتقال داده ها، مکانیزم چک کردن خطا که هنگام نقل و انتقال در داده ها پیش می آید، مکانیزم تصحیح خطا، روش فشرده سازی داده ها (اگر وجود داشته باشد)، همه و همه، از سوی قوانین استاندارد پروتکل تعیین میشوند.

دوربین مدار بسته لامپی مدل vsonic

صدا در دوربین صدا دار داهوا نسبت به میکروفون های خارجی دارای کیفیت بالاتری بوده و از این رو دارای جایگاه ویژه ای می باشد. در سال های اخیر شرکت داهوا دوربین های جدید صدا دار خود را طراحی و روانه بازار کرد. دوربین ها مجاز به نصب در یک منطقه خصوصی از یک محل کار که مردم انتظار حفظ حریم خصوصی کامل را دارند، نمی باشد به عنوان مثال، مکان هایی مانند سرویس های بهداشتی یا رختکن باید دارای حریم خصوصی کامل باشند. ممکن است هنگامی که از نرم افزار استفاده می کنید برخی از ویژگی ها و ارتقاسازی های دوربین IP موجود نباشد. برای استفاده بهینه از این ویژگی ها ممکن است نیاز باشد تا از نرم افزار اختصاصی خود سازندگان استفاده نمایید یا نرم افزاری را انتخاب کنید که این ارتقا سازی را پشتیبانی می کند.

دوربین مداربسته بولت مدل OR-107

به طور خلاصه، تکنولوژی Starlight در دوربین های دوربین مدار بسته دوربین را قادر می سازد تا یک تصویر رنگی را در شرایط کم نور در اختیار شما قرار دهد. حتی با نور محیطی بسیار کم (مانند نور از ستارگان) هنوز دوربین کامپوزیت Starlight قادر به تولید یک تصویر رنگی کامل است. خوانایی پلاک یکی از ویژگی های تقریبا هر کس از دوربین های امنیتی انتظار دارد و در پارکینگ و نقاط ورودی که خواندن پلاک ماشین اهمیت دارد قرار میدند.

دوربین دام 2 مگاپیکسل داهوا مدل DH-HAC-HDW1200TRQP-A