دوربین وایرلس خرید دوربین مداربسته بی سیم با کمترین قیمت دوربین مارکت | binacctv

برای یافتن بهترین مجله خبری دوربین مداربسته بینا دوربین مداربسته، باید عوامل متعددی مد‌نظر قرار گیرد. به‌طور کلی هیچ سیستم امنیتی منحصربه‌فردی وجود ندارد که برای تمام شرایط و نیازها مناسب باشد. وجود دوربین مداربسته در کارخانه ها، کارگاه ها و دیگر اماکن صنعتی علاوه بر منصرف کردن سارقین موجب می شود که در صورت بروز سرقت از طریق تصاویر ثبت شده افراد را شناسایی کنید.

قیمت دوربینAHD Simaran :

اکنون با گذشت بیش از یک دهه از فعالیت گروه فرافن و به ثمر رساندن حدود 2500 پروژه موفق، مفتخریم که با اولویت قرار دادن رضایت مشتری، همواره با‌کیفیت‌ترین کالاها را تقدیم شما کرده‌ایم. محصولاتی از قبیل دوربین مدار بسته، ضبط کننده ویدیویی، دزدگیر اماکن، سوئیچ شبکه و سایر تجهیزات شبکه و امنیتی از بهترین برندهای ایران و جهان همچون هایک ویژن، داهوا، کی دی تی و … . جهت خرید دوربین مدار بسته علاوه بر مشاهده لیست قیمت دوربین مداربسته می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و از تخفیف بیشتری بهره‌مند شوید. برای خرید پک آماده دوربین نیز به صفحه پکیج دوربین مداربسته مراجعه کنید. دوربین های مداربسته آنالوگ ساده ترین و قدیمی ترین نوع دوربین مداربسته هستند که اتصال با سیم و نصب آسانی دارند. دوربین های مداربسته آنالوگ نسبت به دوربین های مداربسته تحت شبکه کیفیت تصویر پایین تری دارند.

  • دوربین مداربسته هایک ویژن یکی از پرفروش ترین محصولات امنیتی در جهان است.
  • هایک سنتر با بیش از 47 نفر کارمند اداری، کارشناسان دپارتمان فروش، فعالان بخش واردات و نمایندگان و مجریان نصب تجهیزات در سرتاسر کشور آماده ارائه خدمات است.
  • هر شرکتی که انتخاب می‌کنید، بهتر است تحقیقات کاملی را در مورد کیفیت محصولات و خدمات و مشاوره های تخصصی و پشتیبانی فنی آنها انجام دهید.
  • نکته دوم اینکه حتما به گارانتی دوربین مدار بسته بیسیم خود توجه کنید و بهتر است هنگام خرید گارانتی معتبری داشته باشد.
  • جهت مقایسه قیمت دوربین مداربسته در انواع برند موجود در بازار دوربین مداربسته، روی نام برند مورد نظرتان کلیک نمایید.

یکی از مزیت های hikvision cctv این است که در ایران دارای نمایندگی رسمی است. بنابراین ارائه دهنده خدمات پس از فروش و گارانتی در سراسر ایران می باشند. نحوه نصب همان سیستم آنالوگ است،‌ با این تفاوت كه كیفیت تصویر بسیار بالاتر رفته است. به عنوان مثال می‌توان به دوربین 2 مگاپیكسلی هایك ویژن مدل DS-2CE16DOT-ITF اشاره كرد. از ویژگی‌های دیگر این دوربین دید در شب با برد 30 متر و درجه محافظتی IP67 است.

دوربین مداربسته دید در شب

در این راستا می توانید از مشاوره رایگان پیش از نصب کارشناسان ما بهره مند گردید. معمولا برای نظارت داشتن بر کلیه اماکن داخلی و خارجی از دوربین های مدار بسته استفاده می کنند. این دوربین ها با توجه به شرایط و محیط می تواند انواع مختلفی داشته باشد. یکی از وسایل اصلی دوربین های مدار بسته ضبط کردن تصاویر و فیلم و ارسال برای دستگاه DVR و یاNVR است. دوربین های مداربسته، عموما به صورت دوربین های ویدئویی و یا دوربین های دیجیتال در دسترس هستند.

http://dekorasiyon.ir

انتظاری که از کیفیت تصاویر دوربین مداربسته دارید را پیش از خرید مشخص کنید. بعد از آن می توانید انتخاب خود را با مشورت کارشناسان این حوزه به درستی انجام دهید و در صورت حضور در مراکز رسمی فروش کیفیت تصویر را تست کنید. برای جلوگیری از ایجاد نویز در دوربین هایی با قابلیت دید در شب توصیه می شود که حداقل آداپتور 12 ولت 2 آمپر خریداری شود. یا اگر تعداد 4 عدد دوربین مدار بسته دارید از آداپتور 12 ولت 8 آمپر استفاده شود.

دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CD1123G0-I