خرید دوربین مداربسته ️بهترین قیمت دوربین مداربسته️ فروشگاه اینترنتی کارپیما | binacctv

فرستنده های مجله خبری دوربین مداربسته بیناجیتال، حساسیت کم تری نسبت به نویز و شرایط محیطی دارند؛ به همین دلیل است که، به عنوان دوربین وای فای نیز در بازار شناخته می شود. فراگستر یکی از شرکت های گارانتی هایک ویژن است که برخی فروشندگان هنگام توضیح ممکن است از عبارت قیمت هایک ویژن فراگستر استفاده کنند. در واقع این عبارت بیان کننده این است که ضمانتنامه این محصول توسط شرکت فراگستر صادر شده است. برای دریافت لیست قیمت هایک ویژن فراگستر کافیست با نمایندگی مرکزی هایک سنتر تماس بگیرید.

http://dekorasiyon.ir

هر چقدر رزولوشن تصویر آن ها بالاتر باشد، برد دوربین پلاک خوان نیز بیشتر می شود و قادر است از فاصله ی بیشتری پلاک ها را ثبت نماید. یکی از دوربین های پلاک خوان محبوب در بازار دوربین پلاک خوان مدل AT است. همچنین پکیج های آماده ی دوربین مداربسته ، مناسب برای کاربری های مختلف گردآوری شده است که شما می توانید بر اساس نیاز خود آن ها را تهیه فرمایید . فروشگاه دوربین استور عرضه کننده انواع دوربین مداربسته ، دستگاه DVR ، انواع سیستم های حفاظتی و نظارتی اماکن ، ادارات و منازل می باشد . اتصال به WIFI و شبکه اینترنت خانگی از ویژگی بارز دوربین مداربسته بیسیم است.

  • صدا در دوربین صدا دار داهوا نسبت به میکروفون های خارجی دارای کیفیت بالاتری بوده و از این رو دارای جایگاه ویژه ای می باشد.
  • بنابراین تنظیم و استفاده از تشخیص نفوذ کارآمدتر از عبور از خط خواهد بود.
  • دوربین های فضای باز بدون سیم کاملا بی سیم هستند که حتی نیازی به اتصال به پریز ندارند.
  • دیجی ویرا یک فروشگاه اینترنتی با بیش از 10 سال سابقه کاری حرفه ای در زمینه های کاری دوربین مدار بسته ،دزدگیر اماکن ،تجهیزات شبکه ، تلفن سانترال فعالیت دارد که دارای تیم نصاب حرفه ای و مجرب در زمینه کاری خود می باشد.

قبل از آنکه دوربین مداربسته خود را انتخاب کنید شرایط آب و هوایی و میزان دمای منطقه مورد نظر را بسنجید. در صورتی که به دنبال سیستم مداربسته با کیفیت هستید حتما از برندهایی که از چیپست مناسب استفاده میکنند انتخاب نمایید ما به شما داهوا را پیشنهاد میکنیم. دوربین های اتاق کودک یا همان بیبی کم، دوربین هایی هستند که برای نظارت و ارتباط بیشتر با کودک یا سالمند شما در زمان هایی که خارج از منزل هستید، طراحی و ساخته شده اند. این دوربین ها دارای قابلیت مکالمه دو طرفه، دید در شب و دریافت تصاویر بر روی موبایل هستند. برخی از مدل ها قابلیتی دارند که هنگام گریه کردن یا تکان خوردن نوزادتان به شما هشدار می دهد.

اگر بخواهیم به طور كلی از دو سیستم مدار بسته بگوییم باید به دوربین‌های مداربسته آنالوگ و تحت شبكه اشاره كنیم. قیمت دوربین مدار بسته تحت شبکه نسبت به آنالوگ بالاتر است .شما در سیستم «دوربین‌های مداربسته تحت شبكه» هم از كیفیت تصویر بالاتری برخوردار هستید و هم به هر تعداد كه بخواهید می‌توانید از دوربین استفاده كنید و محدودیتی از این بابت ندارید. شما می‌توانید تمام تجهیزات را به‌صورت جدا خریداری کنید، اما خرید پک آماده و کامل دوربین مداربسته که شامل تمام تجهیزات مورد نیاز می‌باشد، ارزان تر و آسان تر است. سیستم حفاظتی و نظارت تصویری شما حداقل باید شامل 1 تا 3 دوربین مدار بسته HD یا تحت شبکه IP، یک دستگاه dvr یا nvr، سیم و کابل مناسب، آداپتور و فیش باشد. یکی از قابلیت هایی که قیمت دوربین مداربسته بسیار افزایش می دهد سیم کارت خوربودن دوربین می باشد .

دوربین مداربسته چه کاربردی دارد ؟

کمپانی هایک ویژن در ایران در طول سال های گذشته دارای سه نمایندگی گارانتی در ایران است. دوربین wifi یکی از انواع دوربین های IP می باشد که راه اندازی ساده ای دارد. تنها به منبع تغذیه دوربین و NVR نیاز دارد و کابلی برای اتصال این دو وجود ندارد. شما از یک عمر تقریبا بی نهایت لذت خواهید برد و انرژی های تجدیدپذیر از منابع طبیعی آن را به انتخاب شگفت انگیزتری تبدیل می کند. به طور کلی، این یک گزینه امنیتی عالی برای افرادی است که می خواهند دوربینی با نصب آسان و بدون نیاز به سیم کشی داشته باشند.

پکیج دوربین مداربسته بیسیم 8 کانال 2 مگاپیکسل