لیست قیمت هایک ویژن به همراه تخفیفات جشنواره 1401 نمایندگی مرکزی هایک ویژن | binacctv

زیرا فضای داخل کابین آسانسور محدود و کوچک بوده و دوربین مداربسته با لنز واید باعث می شود حداکثر فضا پوشش داده شود. دوربین مدار بسته برای راه رو ها، راه پله ها، آسانسورهااولویت بعدی برای پوشش دهی به وسیله دوربین مدار بسته راه های ارتباطی ساختمان از جمله راه پله ها و آسانسور و کریدور ها می باشد. و در صورت لزوم از کانال دوربین مدار بسته مورد نظر بر روی یک فلش مموری یک نسخه بکاپ تهیه نمایید. معوملا از دوربین های امنیتی و نظارتی متحرک PTZ اسپید دام در فضاهای باز استفاده می شود و می توان نقاطی را به صورت اتوماتیک برای جهت دوربین در سیستم دوربین های نظارتی تعریف کرد.

دوربین بی سیم اسپید دام کروزر آیمو مدل IMOU Cruiser IPC-S42FP-D

بنابراین توصیه می شود برای سیستم های نظارت تصویر از این کابل استفاده نشود. دوربین بیبی کم که به دوربین پرستار یا دوربین مراقبت کودک هم معروف است، برای کنترل کودکان و سالمندان بسیار مناسب است. شما به راحتی می توانید با قرار دادن آن در مکانی مناسب و اتصال به اینترنت مودم خود مراقب فرزندان خود باشید.

  • اکثر مدل‌ها همچنین دارای حسگرهای حرکتی هستند که می‌توانند هر زمان که شخصی وارد منطقه می‌شود، اقدام و نورافکن را فعال کند تا به‌طور خودکار روشن شود.
  • اگر می خواهید از یک منطقه طولانی محافظت کنید، دوربین های مداربسته گلوله ای احتمالا یکی از بهترین گزینه ها هستند.
  • پورت های ورودی و خروجی آن شامل پورت های POE ،VGA ،HDMI ،USB ،SATA پورت ورودی و خروجی صدا … است.
  • از كاربری‌های پلیسی و نظامی گرفته تا نصب برای كنترل ترافیك و نظارت‌های نامحسوس برای اماكنی كه مدنظر ما است.

در واقع مجله خبری دوربین مداربسته بینا مدار بسته عنصر مهم یک سیستم حفاظتی و نظارت تصویری می‌باشد که این سیستم ها معمولاً شامل دوربین، دستگاه ضبط، هارد دیسک و غیره هستند. وظیفه اصلی دوربین مداربسته دریافت تصویر محیط و ارسال آن برای دستگاه ضبط (DVR یا NVR) جهت ضبط و ذخیره‌سازی می‌باشد. بازبینی تصاویر ضبط ضده دوربین مدار بسته از طریق دستگاه DVRاز امکانات انتقال تصویر دوربین مداربسته می توان به مانیتور تصاویر به صورت زنده و Live اشاره کرد. قدم بعدی در انتخاب هارد برای خرید دوربین مداربسته این است که دوربین های به کار رفته در سیستم دارای با چه کیفیتی می باشند. در این سری محصولات علاوه بر سنسور تصویر ویژه ای که در این دوربین به کار رفته است، LED هایی قرار دارد که در هنگام شب و تاریکی نور مرئی از خود ساطع می کند و باعث روشن شدن محیطی می شود که قرار است دوربین مدار بسته دید در شب رنگی روشن نماید.

http://dekorasiyon.ir

برای جبران خطاهایی که ممکن است در تنظیمات Sensitivity به وجود بیاید، کاربر می­تواند نسبت فضای اشغال شده توسط جسم متحرک به فضای محدود­ی مورد نظر را تعیین کند. در این حالت مثلا اگر Percentage را ۵۰% در نظر گرفته باشیم، هشدارها زمانی فعال می­شوند که جسم ۵۰% از فضای محدوده­ی مشخص شده را اشغال کند. از نظر قیمت می توان گفت AHD از ارزان قیمت های بازار است و دوربین های fULL HD 1080P در بازار ایران بین 20 تا 50 دلار فروحته می شوند. تیم دوربین استور آماده ی اجرای انواع سیستم های حفاظتی و امنیتی مختلف اداری ، تجاری ، خانگی و … تمامی حقوق این وب سایت برای فروشگاه اینترنتی سرای شبکه محفوظ می باشد.

تصاویر را در تلفن همراهتان مشاهده نمایید!

این نور مادون قرمز توسط چشم انسان قابل رویت نیست و فقط توسط دوربین قابل تشخیص است. برد دوربین های مداربسته دید در شب معمولا 20 متر است اما در برخی مدل ها تا 50 متر هم می رسد. نسل جدید دوربین های دید در شب که به وارم لایت معروف هستند، دید در شب رنگی دارند و تصاویر را همانند روز به صورت رنگی و روشن نشان می دهند. منظور از دوربین مدار بسته بیسیم، بیسیم بودن در انتقال پیام است و بعضی دوربین ها برای شارژ نیاز به باطری دارند و بعضی دیگر هم کابل کشی می شوند. به بیان بهتر، دوربین وای فای، برای انتقال تصویر یا صدا به کاربر، نیازی به سیم کشی نداشته و اتصال به شبکه جهانی اینترنت، کار را در دوربین wifi راحت کرده است. تجهیزات دوربین مدارسته شامل دوربین، دستگاه دی وی آر یا ان وی ار و کابل های رابط می باشد.

دوربین مدار بسته داهوا مدل HAC-HFW1200RMP