داهوا لیست قیمت فروش، سفارش و خرید دوربین مدار بسته داهوا DAHUA | binacctv

دوربین 5 مگاپیکسلی هایک ویژن از نوع دام و دوربین 5 مگاپیکسلی هایک ویژن از نوع بولت در این لیست وجود دارند. دوربین 5 مگاپیکسلی هایک ویژن دارای کیفیت تصویر بسیار بالایی بوده و تصاویر با جزئیات بالایی ارائه می دهد. دوربین 4 مگاپیکسلی هایک ویژن از نوع دام و دوربین 4 مگاپیکسلی هایک ویژن از نوع بولت در این لیست به چشم می خورند.

دوربین مداربسته بیسیم چگونه به ارتقاء امنیت کمک می کند؟

برای دسترسی سریع مشتریان، لیست قیمت دوربین مداربسته و دستگاه ضبط در یک فایل تنظیم شده است. این سیستم را می توان با استفاده از برنامه های دوربین امنیتی سازگار به آیفون، اندروید، رایانه شخصی یا لپ تاپ شما متصل کرد. علاوه بر این، می‌توانید روی یک NVR جداگانه (ضبط‌کننده ویدیوی شبکه) سرمایه‌گذاری کنید تا تمام فیلم‌های آرشیو شده را در آنجا ذخیره کنید.

  • در صورتی که به دنبال سیستم مداربسته با کیفیت هستید حتما از برندهایی که از چیپست مناسب استفاده میکنند انتخاب نمایید ما به شما داهوا را پیشنهاد میکنیم.
  • بعضی از DVR های ارزان قیمت هم که از پاورهای 2 آمپر استفاده می کنند که نمی تواند 3 هارددیسک را پشتیبانی کنند و معمولا دچار مشکل تامین برق هستند.
  • خرید و قیمت دوربین مداربسته و نصب و اجرای آن می تواند یک آرامش خاطری را برای شما ایجاد کند و همچنین در هنگام بروز حوادث نی تواند در کاهش صدمات احتمالی به طور چشمگیری موثر باشد.
  • شما از یک عمر تقریبا بی نهایت لذت خواهید برد و انرژی های تجدیدپذیر از منابع طبیعی آن را به انتخاب شگفت انگیزتری تبدیل می کند.
  • این دوربین به نام دوربین های IP و یا دوربین اینترنتی نیز در بازار معروف است.
  • علاوه بر سهولت استفاده و دسترسی آسان، دوربین بی سیم به کاربران این امکان را می دهد که از اینترنت بی سیم با پهنای باند بالا برای پخش تصاویر و نیز ذخیره تصاویر در فضای ابری از طریق اینترنت استفاده کنند.

همچنین مجله خبری دوربین مداربسته بینا‌هایی برای ضبط و ذخیره فیلم‌ها در محدوده دید دوربین مداربسته وجود دارند. دوربین مداربسته C-Mount می تواند یکی دیگر از گزینه های همه کاره و قابل اعتماد باشد. آنها با قابلیت تطبیق میدان دید و تناسب با لنزهای تخصصی عرضه می شوند و می توانند برای اهداف مختلف استفاده شوند.

هارد در سیستم دوربین مداربسته

از تجهیزات حفاظتی مورد نیاز در ساختمان ها و مکان های عمومی دوربین مداربسته، تجهیزات اعلام حریق، دزدگیر و سیستم های امنیتی می باشد که می توانید متناسب با آن مکان گزینه مناسب را انتخاب کنید. به عنوان مثال می توانید دوربین مداربسته آی پی بولت، دوربین آنالوگ بولت، دوربین مداربسته تحت شبکه دام و یا آی پی وایرلس را تهیه و برای ضبط تصاویر آنها از دستگاه هایی مانند دی وی آر و ان وی آر استفاده نمایید. در ابتدای لیست قیمت دوربین مداربسته هایک ویژن، دوربین 3 مگاپیکسلی هایک ویژن از نوع دام و بولت قرار گرفته اند.

http://dekorasiyon.ir

شما تصاویر دوربین مداربستهضبط شده بر روی دستگاه دی وی آر DVR را می توانید به صورت تکی یا چند تایی با توجه به تاریخ و زمان مشخص می توانید جستجو و بازبینی نمایید. برای وصل کردن این میکروفون ها به دستگاه دی وی آر و سیستم دوربین مداربسته باید مطابق دوربین یک کابل تصویر و یک کابل برق به میکروفون برسانید. انواع برند معروف و پرطرفدار دوربین مداربستهاگر قصد خرید دوربین مداربسته را داشته باشید و جستجویی در بازار کرده باشید متوجه این موضوع خواهید شد که این محصول دارای برند ها و اسم های گوناگون و متنوعی می باشند. اساس کار دید در شب در دوربین مداربسته دید در شب بر مبنای IR cut می باشد و کم شدن نور محیط دید در شب دوربین به صورت اتوماتیک فعال می شود. خرید و قیمت دوربین مداربسته و نصب و اجرای آن می تواند یک آرامش خاطری را برای شما ایجاد کند و همچنین در هنگام بروز حوادث نی تواند در کاهش صدمات احتمالی به طور چشمگیری موثر باشد.