دوربین مدار بسته خرید و قیمت دوربین مداربسته CCTV | binacctv

تصاویر این دوربین زنده، سریع و بدون لگ است که حتی در فواصل بسیار دور از دستگاه های DVR نیز قابل مشاهده است. بنابراین اگر به دنبال یک دوربین مداربسته ارزان و با کیفیت هستید، دوربین های AHD بهترین انتخاب برای شما خواهند بود. برای انتخاب یک دوربین مدار بسته حرفه ای المان های مختلفی وجود دارد که هرکدام ممکن است مورد انتظار شما باشد به طور مثال ممکن است شما به دنبال کوچکترین دوربین مدار بسته باشید. یا دوربین مدار بسته ارزان، دوربین مدار بسته بی سیم، پکیج دوربین مداربسته، دوربین مداربسته با دید در شب و یا انواع دیگر دوربین مد نظر شما باشد. دسته بندی آنها بر اساس سیستم های مختلف انتقال تصویر است که باید با آنها آشنایی داشته باشید تا بتوانید محصول مورد نظرتان را انتخاب نمایید.

  • از آنجایی که دوربین برای روشن شدن نیاز به برق نیز دارد، در کنار این کابل کواکسیال یک کابل برق استفاده می شود.
  • در ایران محصولات شرکت هایک ویژن توسط نمایندگی رسمی آن گارانتی می شود.
  • فاکتور رسمی دوربین مداربسته تصدیق و تأییدی بر کالای فروخته شده به شما است و با توجه به وجود شرکت‌ها و فروشگاه‌هایی که جنس و کالای قاچاق به فروش می‌رسانند، خرید دوربین مدار بسته همراه با فاکتور رسمی خیال خریدار را راحت می‌کند.
  • فرافن مارکت با سابقه و قدمت نزدیک به دو دهه فعالیت در زمینه فروش دوربین مداربسته، شما را در انتخاب بهترین دوربین مداربسته و مناسب ترین پکیج دوربین مداربسته یاری خواهد کرد.
  • همچنین دوربین های مدار بسته نظارت تصویری موجب صرفه جویی در هزینه ها و پول شما خواهند شد و حتی به بهبود استراتژی های تجارت شما یاری می‌رسانند.

دوربین مداربسته داهوا DH-HAC-B2A51P – دارای سنسور 1/2.7 اینچی CMOS – دارای دید در شب 20 متری هوشمند – دارای لنز ثابت 3.6 میلی متری – دارای رزولوشن تصویری 5 مگاپیکسل – مجهز به بدنه آلومینیومی با استاندارد مقاومتی IP67… دوربین مداربسته داهوا DH-HAC-HFW1500THP-I8 – دارای سنسور 1/2.7 اینچیCMOS – دارای دید در شب 80 متری هوشمند سیاه و سفید – دارای لنز ثابت 3.6 میلی متری – دارای رزولوشن تصویری 5 مگاپیکسل – مجهز به بدنه پلاستیکی با… دوربین مداربسته داهوا DH-HAC-HDBW1220RP-VF – دارای سنسور 2.9 اینچیِ CMOS – دارای دید در شب 30 متری هوشمند – دارای لنز وری فوکال 2.7mm~12mm – دارای رزولوشن تصویری 2 مگاپیکسل – مجهز به بدنه آلومینیومی ضد آب با استاندارد… دوربین مداربسته داهوا HAC-HDW1400EMP – دارای سنسور 1.3 اینچی CMOS – دارای دید در شب 50 متری هوشمند سیاه و سفید – دارای لنز ثابت 3.6 میلی متری – دارای رزولوشن تصویری 4.1 مگاپیکسل – مجهز به بدنه آلومینیومی ضد آب با…

دوربین مداربسته مناسب پارکینگ

برای منبع تغذیه مجله خبری دوربین مداربسته بینا ها هم می توان کنار هر دوربین یک آداپتور 2 آمپر مجزا نصب کرد. یا اینکه یک درایو تغذیه با آمپراژ بالا برای همه دوربین ها کنار دی وی آر نصب شود که در این صورت باید از کابل ترکیبی برای برق و تصویر استفاده گردد. اگر بخواهیم دوربین‌های مداربسته را تقسیم‌بندی كنیم باید به چند مورد اشاره داشته باشیم. در این صورت ما با دوربین‌های آنالوگ، IP یا تحت شبكه و تركیبی از این دو طرف هستیم. Coppyright © 2023 الرت ایران | فروشگاه دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن. آخرین چیزی که باید توجه داشته باشید این است که از آنجایی که دوربین های امنیتی مادون قرمز می توانند در تاریکی کامل کار کنند، شما فقط در شب تصاویر سیاه و سفید دریافت می کنید.

گارانتی و قیمت دوربین ارزان قیمت

و ویژگی یکپارچه سازی امکان اتصال با تلفن های هوشمند، تلویزیون ها یا سایر دستگاه های هوشمند مانند الکسا را فراهم می کند. برخی از دوربین‌های بدون سیم دارای گزینه اتصال پنل خورشیدی برای کمک به شارژ باتری هستند. آنها یک گزینه سازگار با محیط زیست و مقرون به صرفه برای امنیت خانه یا سیستم های نظارت تجاری هستند. آن‌ها نسبت به دوربین‌های بی‌سیم کمتر رایج هستند، اما می‌توانند گزینه مطمئن‌تر و مطمئن‌تری باشند، مخصوصاً برای مشاغل یا خانه‌هایی که فعالیت زیادی دارند.

http://dekorasiyon.ir

برند های داهوا ، هایک ویژن ، دی لینک ، پاناسونیک جزو بهترین برند های دوربین مداربسته در سطح جهانی هستند . دوربین مداربسته از جمله ابزار بسیار کاربردی است که کمبود آن وقتی احساس میشود که حادثه ای رخ می دهد، امنیتی به خطر می افتد یا منافعی از دست می رود. دوربین های مداربسته، به تنهایی می توانند جلوی بخش زیادی از نا امنی ها را بگیرند. در صورت نیاز به نصب دوربین مداربسته شما می توانید در هنگام سفارش محصول با کارشناسان ما برای نصب محصول خود هماهنگی های لازم را انجام دهید .

دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CD1123G0-I