لیست قیمت دوربین و دستگاه Ahd سیماران | binacctv

یک UPS 600VA با باتری 7 آمپر/ساعت حدود 40 دقیقه میتواند سیستم مداربسته شما را روشن نگه دارد. باتری 9آمپر/ساعت همین زمان را به حدود 1 ساعت می رساند و با دو باتری 7 آمپر/ساعت شما حدود 1 ساعت و چهل دقیقه سیستم را به صورت فعال تغذیه خواهید کرد. AWB Function این ویژگی سبب تطابق رنگ های زمینه در تصویر با نور موجود در محیط می گردد. در نتیجه رنگ سفید و سایر رنگ ها تا حدود زیادی به صورت طبیعی جلوه می کنند.

  • پس از فراموش کردن رمز ورود DVR / NVR ، دیگر نمی توانید وارد سیستم شوید ، بنابراین نمی توانید تنظیمات را تغییر دهید و یا حتی فیلم ضبط شده را پخش کنید.
  • قیمت این دوربین ها بالا است و در صورتی که نیاز به دوربینی با قابلیت های مشابه و قیمت مناسب تر دارید می توانید از دوربین های مینی اسپید دام استفاده کنید.
  • در قسمت تشخیص حرکت گزینه ارسال ایمیل و عکس را فعال کنید، سپس در تلگرام خود، Gmail Bot و ایمیل دریافت کننده آن را فعال نمایید.
  • در این اماکن معمولا دوربینی نصب می شود که قابلیت کنترل از راه دور داشته باشد، از این جهت که در طول شبانه روز بتوانید تصاویر محیط را دریافت کنید.
  • و در قسمت آخر می توان این را افزود که این تکنولوژی قادر است با همین وجه تمایز میان حرکت درست و نویز های احتمالی در تشخیص حرکت به خوبی عمل کند.

بنابراین، می بایست برای ذخیره تصاویر بر روی آنها هارد دیسک در تعداد و ظرفیت معین نصب شود. لیست قیمت هایک ویژن همواره توسط خود شرکت تنظیم و به نمایندگی ها ارسال می گردد. شما می توانید در لیست قیمت هایک ویژن پارس ارتباط از آخرین قیمت های روز این محصولات مطلع گردید.

انواع دوربین مداربسته دید در شب HD و دیجیتال

شرکت سونی اخیرا مجله خبری دوربین مداربسته بینا های خود را به تکنولوژی وارم لایت مجهز کرده است این تکنولوژی باعث می‌شود که کیفیت تصویر رنگی در شب داشته باشیم که خیره کننده است . در گذشته بالاترین کیفیت که روانه بازار می‌شود ۲ مگاپیکسل بود اما امروزه با لطف شرکت های چینی می توانید دوربین های ۳ مگاپیکسل ، ۴ مگاپیکسل ، ۵ مگاپیکسل مونتاژ می شوند . البته این را هم بدانید، در هنگام قطع برق تمامی تنظیمات قبلی و یا فیلم های ضبط شده ذخیره می شود و اطلاعات از بین نمی روند، اما DVR های امنیتی شما و یا دستگاه ضبط قادر به ضبط ویدئو از دوربین های شما در طول قطع برق نیستند.

دوربین تحت شبکه هوشمند شیائومی مدل MJSXJ03HL ا Xiaomi Mi Camera 2K Magnetic Mount MJSXJ03HL

نکته بعدی، خرید مستقیم دوربین بیسیم است؛ یعنی دوربین مداربسته بیسیم را بی واسطه و از شرکت اصلی تولید کننده خریداری بفرمایید. در صورت بروز هرگونه مشکل دردوربین مداربستهبیسیم خود، بهتر است به شرکت تولید کننده آن مراجعه بفرمایید. دوربین مدار بسته بی سیم آنالوگ از طریق تبدیل سیگنال های تصاویر به سیگنال های رادیویی، امکان انتقال این تصاویر را فراهم می آورند. خروجی فرکانسی دوربین مدار بسته بی سیم HD با توجه به برد آنها متفاوت است؛ اما امروزه استفاده از آنها تا حد زیادی محدود شده است. برند های محبوب دوربین مدار بسته به ترتیب الویت عبارتند از داهوا,هایک ویژن,بالت,شیائومی, … قرمز شدن تصویر دوربین مداربسته یکی از مشکلات شایع در دوربین‌های مدار بسته است که دلایل مختلفی دارد.

http://dekorasiyon.ir

این نوع دوربین ها معمولا برای پارکینگ ها ( دوربین مداربسته پارکینگ )، مجتمع های تجاری، ادارات، کارخانه ها و … همانطور که می دانید دوربین های پلاک خوان از نظر ظاهری در دسته ی دوربین های بالت دسته بندی می شوند و برای نصب آن ها در فضاهای باز می توانید از دکل دوربین مدار بسته استفاده کنید. دکل های دوربین مداربسته انواع مختلفی دارند و در ابعاد ارتفاع های مختلفی ساخته می شوند. برای سفارش ساخت و اطلاعات بیشتر در مورد انواع دکل دوربین مدار بسته می توانید به صفحه دکل دوربین مداربسته مراجعه کنید. بارز ترین مزیتی که در دوربین بی سیم می توان به آن اشاره کرد، نیاز نداشتن به کابل و سیم و نداشتن پیچیدگی های نصب در آن است. دوربین مداربسته هایک ویژن در انواع متفاوتی تولید می گردد و دارای تنوع بالایی است.

IPC-HFW2230SP-S2