انواع کابل دوربین مداربسته و قیمت آن

قالب دوربین های مداربسته امروزی از کیفیت 2 مگاپیکسل به بالا عرضه میشوند. اولین دوربینهای تجاری با نام Vericon در سال 1949 در آمریکا به بازار عرضه شدند. به دلیل پنج عملکرد استاندارد است که دوربین های بی سیم در سیستم های امنیتی کاربرد دارند. به همین دلیل است که ما دوربین های مدار بسته امینتی را دوست داریم که با پلتفرم های هوشمند خانه ادغام شوند و این دستیارهای صوتی را در خود جای دهید. بر خلاف دوربین های داخلی ، دوربین های فضای باز به دلیل پریزهای کمتر در فضای باز به احتمال زیاد بی سیم هستند. این روزها اکثر دوربین های امنیتی هوشمند دارای صدای دو طرفه هستند ، اما دوربین های آنالوگ به احتمال زیاد فقط دارای بلندگو هستند.

استفاده از یک سیستم مداربسته با کیفیت و دوربین های کافی در تمام محیط بالاترین سطح پیشگیری را برای کارفرما ایجاد می کند. در حالت ایده آل ، شما همچنین از دوربین های مدار بسته در فضای باز در تمام ورودی های طبقه همکف استفاده کنید. دوربین مدار بسته به منظور نظارت و یا سایر اهداف تصاویر و یا ویدئو ضبط می کند. باید در قسمتی اقدام به نصب کاور و پایه دوربین مدار بسته کنید که حداکثر کارایی دوربین را دریافت کنید. دوربین های فضای بیرون ( باز ) : دوربین های مدار بسته فضای بیرون گران تر از دوربین های داخلی هستند. ✔️ تیم مجرب و متخصص شرکت آس مکان خوبی برای شروع تعیین اینکه آیا به دوربین های امنیتی نیاز دارید یا خیر می باشد!

این روزها اکثر دوربین ها فقط با شبکه 2.4 گیگاهرتز کار می کنند، اگرچه 5 گیگاهرتز رایج تر می شود. شبکه های دوربین مداربسته معمولا برای شناسایی و جلوگیری از فعالیت های مجرمانه و ثبت تخلفات ترافیکی مورد استفاده قرار می گیرند ، اما کاربردهای دیگری نیز دارند. برای مبارزه با این مشکل ، به دنبال نصب دوربین مداربسته ای با ویژگی تشخیص شخص باشید ، بدین معنا که این دسته از دوربین های امنیتی می توانند تفاوت بین افراد و هر چیز دیگری را تشخیص دهند. بررسی کنید که منبع تغذیه دوربین امنیتی شما به درستی کار می کند. در نهایت ممکن است بخواهید دوربینی را بر اساس شکل آن انتخاب کنید ، با اشکال مختلف در فضاهای مختلف بهترین عملکرد را دارد. تیم متخصص ما با بررسی شرایط زندگی و کار شما ، تحقیق در مورد دوربین مدار بسته و همچنین در نظر گرفتن عوامل محیطی مهم ، تعیین میکنند که آیا شما به نصب دوربین های امنیتی نیازی دارید یا خیر و در صورت تایید ، به چه تعداد دوربینی نیاز خواهید داشت! مجددا برای برد بیشتر، به دنبال دوربینی باشید که در تمام اطراف حرکت می کند.

برخی از دوربین های نظارتی فضای باز با پنل های خورشیدی عرضه می شوند بدین معنا که به طور مداوم از خورشید شارژ شده و هرگز نیاز به تعویض باتری ندارند. اگر دوست دارید از برندهای اروپایی برای سیستم نظارتی استفاده کنید ما به شما برند اکسیس که در سال 1984 در سوئد فعالیت خود را آغاز کرده و در حال حاضر در 50 کشور، نمایندگی فروش محصولات را دارد، پیشنهاد میکنیم. اگر از دوربین مداربسته خود در فضای باز استفاده می کنید ، مهم است که محدوده دمایی و همچنین رتبه IP را در نظر بگیرید. به نظر ما یک سال یک دوره زمانی معقول برای دوام باطری دوربین است. به عنوان مثال، در مورد دوربین مداربسته بوش این کمپانی ادعا کرده که تصاویر تک رنگ بسیار دقیق 1080p را در نور کم با 0.000275 lux و توانایی تشخیص جزئیات با وضوح بالا با نرخ فریم بالا 30 فریم در ثانیه را دارد.

شاید اولین سوالی که برایتان پیش بیاید این است که آیا خرید و نصب دوربین مداربسته برای منزل و یا محل کارتان ضروری است یا خیر؟ عکاسی در خارج از منزل سخت است ، در حالی که تابش خیره کننده و سایه ها مانع ایجاد یک تصویر واضح می شود. یک سیستم دوربین مداربسته برای منزل دارای اجزای مختلفی است که با در کنار هم قرار گرفتن این قطعات یک سیستم دوربین مدار بسته کامل شکل میگیرد . در حالی که حسگرها می توانند حرکت را تشخیص دهند و به شما اطلاع می دهند که آیا درها یا پنجرهها باز یا بسته شده اند و بدون نصب دوربین مدار بسته ، در واقع نمی توانید ببینید در خانه و یا محل کار شما چه می گذرد.

به عنوان مثال ، دوربین های مداربسته فضای باز ما نه تنها دارایی ، بلکه پیاده رو و خیابان را نیز ضبط می کنند. کابل کشی رو کار نیز توسط ابزار هایی همچون داکت و فلکسی انجام می شوند تا رد سوراخکاری و کندگی بر روی دیوار ها به جا نماند. تلاش های اصلی این شرکت بزرگ، اکنون بر روی رمزگذاری تصویری و صوتی است و تلاش می کند تا با تلفیق کردن این بخش با محصولات هایک ویژن که شامل دوربین مداربسته هایک ویژن می شود، ابزارهای حفاظتی بیشتری را طراحی کند. اما کسانی که حیاط جلو و عقب دارند می توانند از نصب دوربین مداربسته در فضای باز و زنگ های ویدیویی نیز بهره ببرند. گذشته از موقعیت نور در تصویر موقعیت و فاصله شی مورد نظر نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

قابل استفاده برای نظارت بر شرایط موجود سایت binacctv در محیط. آیا پنل خورشیدی برای دوربین در فضای باز موجود است ؟ این یک سوال ضروری است که باید قبل از خرید دوربین مداربسته از خود بپرسید و ممکن است به ترجیحات شخصی شما برگردد ، با مزایا و معایب برای هر نوع! با این حال ، معایب نیز وجود دارد. با این حال ، این برای کسی که در یک آپارتمان زندگی می کند صدق نمی کند. دوربین ها باید بلندگو و میکروفون داخلی داشته باشند تا بتوانید از طریق اپلیکیشن موبایل با هر کسی که دوربین روشن است صحبت کنید ، فرآیندی که به آن صدای دو طرفه می گویند. این مشاوره به شما کمک می کند تا اگر در مکان مورد نظر نیاز به چندین دوربین داشته باشید، متناسب با هر نقطه دوربین را انتخاب کنید.

اکثر مردم جستجوی خود را برای خرید انواع دوربین های مدار بسته را بر اساس مکان شروع می کنند : کجا را می خواهید نظارت کنید؟ ما دوربین های مدار بسته ای را با فضای ذخیره سازی ابری و محلی ترجیح می دهیم. این دستگاه ذخیره ساز با نام دی وی آر شناخته میشود. ال ای دی های ساخته شده توسط شرکت Osram آلمانی اکنون در دوربین های هایک ویژن نصب می شوند و توانسته است عملکرد دید در شب دوربین های هایک ویژن را 30 درصد بهبود ببخشد. مودم وای فای میتواند یک مودم تلفن ثابت ای دی اس ال یا مودم جیبی سیمکارتی یا مودم همراه وای فای باشد. دوربین بولت ممکن است دارای لنز ثابت یا لنز وریفوکال باشد. عواملی همچون موقعیت ، نحوه دریافت برق ، نحوه اتصال ، اینکه آیا به Wi-Fi و یا تلفن ثابت یا تلفن همراه نیاز دارند! دوربینهایی که به اینترنت نیاز ندارند ( آنالوگ ) : اگر Wi-Fi ندارید ، هنوز دوربین هایی مداربسته ای وجود دارند که برای شما کار می کنند.

آیا باتری قابل شارژ است یا قابل تعویض ؟ در حالی که برخی از باتری ها قابل شارژ هستند ، برخی از آنها را باید هر چند وقت یکبار به طور کامل تعویض کنیم. بیشتر آنها مستقیما روی کارت میکرو اس دی یا هارد دیسک ضبط می کنند ، بنابراین در حالی که نمی توانستیم فیلم پخش زنده را پخش کنیم ، می توانیم با بارگیری حافظه محلی روی دستگاهی مانند رایانه خود ببینیم که چه اتفاقی افتاده است. دوربین های ویدئویی یا آنالوگ هستند یا دیجیتال ، بدین معنا که آنها بر اساس ارسال سیگنال های آنالوگ یا دیجیتال به یک دستگاه ذخیره سازی مانند ضبط صوت تصویری یا رایانه رومیزی یا رایانه لپ تاپ کار می کنند. برخی از دوربینهای IP قدیمی تر می توانند از فضای ذخیره سازی ابری شما استفاده کنند ( مانند Google Drive ، OneDrive و غیره ) اما امروزه بیشتر دوربین ها از فضای ذخیره سازی ابری مبتنی بر اشتراک خود استفاده می کنند. امروزه استفاده از دوربین مدار بسته در مکانهای مختلف، به دلایل زیادی افزایش پیدا کرده است. دوربین های سیمی : سیستم های امنیتی دوربین های مدار بسته سیم دار ، معمولا مناسب محیط های داخلی بوده و این مزیت را دارند که هرگز ما را ملزم به تعویض باتری هایشان نمی کنند.

دوربین های مداربسته پانورامای Uniview برای جایگزین کردن چند دوربین با یک دوربین مداربسته ساخته شده اند، این دوربین ها امکان ارائه تصاویر فوق واید با کیفیت فوق العاده را دارند. علاوه بر ارسال سیگنالهای صوتی و تصویری، دوربین HDCVI به یک کانال دوجهتی جهت ارسال فرمانهای کنترل بین تجهیزات گیرنده و فرستنده مجهز شده است و اجازه برخی عملکردها مانند کنترل دوربین چرخشی، کنترل فوکوس و ارسال آلارم را میدهد. مسیرهای کابل های دوربین مداربسته HDCVI را می توان همانند دوربین های منداربسته استاندارد با استفاده از ویدیو بالون در کتابل CAT5 ساخت. اتصال وبکم ها به کامپیوتر از طریق کابل USB انجام می گیرد و در دوربین های آنالوگ نیز از کابل کواکسیال استفاده می شود. در بعضی از دوربین های مدار بسته بی سیم گیرنده های کوچکی وجود دارد که از طرق پورت USB به کامپیوتر وصل می شوند که شما باید از درست بودن اتصال این گیرنده به کامپیوتر خود اطمینان حاصل فرمایید تا در روند نصب دوربین بی سیم مشکلی پیش نیاید . کابل کشی در نصب دوربین های مدار بسته به دو صورت رو کار و تو کار انجام می شود .

به دلیل تاخیر چند ثانیه ای در انتقال تصاویر در این دوربین ها همچنین محدودیت کیفیت تصاویر این دوربین ها برای مکان های پر رفت و آمد و مکان هایی که نور کمی دارند همچنین برای مسافت های طولانی این دوربین ها چندان توصیه نمی شود. با این حال ، به دلیل مسائل مربوط به حریم خصوصی ، قرار دادن دوربین در اتاق خواب یا حمام را توصیه نمی کنیم! از نصب دوربین مداربسته در فضاهای خصوصی مانند حمام یا اتاق خواب اجتناب کنید ، اما هر قسمتی را که به راحتی در دسترس است مانند راهروی جلوو یا هر قسمتی که مرکز خانه شما است مانند اتاق نشیمن را بپوشانید. اگر ارتفاع دوربین در اندازهای باشد که دوربین قابل دسترس باشد، فرد خرابکار میتواند به راحتی با یک جسم سخت به دوربین ضربه وارد کند.

دوربین های مداربسته را از نظر اتصال به طور کامل توضیح دادیم حالا نوبت به طبقه بندی بر اساس شکل ظاهری آنهاست. این دوربین ها می توانند سیمی یا بی سیم باشند. گارانتی یکی از عوامل تاثیرگذار در قیمت دوربین مداربسته می باشد، زیرا تعمیر دوربین مداربسته از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و امری بسیار تخصصی است. برای جامع ترین نظارت ، توصیه می کنیم یک دوربین امنیتی هوشمند تهیه کنید بدین معنا که به اینترنت متصل است. خلاصه بگویم بهینه خرج کنید. به طور خلاصه ، دوربین های دارای DVR ، داده های فیلم را در ضبط کننده معمولا یک هارد دیسک ، پردازش می کنند. ضبط کننده های ویدئویی دیجیتال (DVR) : دوربین های DVR معمولا دوربین های آنالوگ هستند ، به این معنی که به Wi-Fi متصل نیستند. مردم همیشه به دنبال بهترین دوربین مداربسته در اینترنت هستند. این موضوع در نصب و تحقیق سیستم های امنیتی دوربین مداربسته باید در نظر گرفته شود! برای شرکتها با بودجههای مختلف پکهای آماده گردآوری شده است که نسبت به بودجهای که برای امنیت محل کار خود درنظر دارند بسته مورد نظر را خریداری کنند. همچنین جنس بدنه ی این نوع دوربین های مدار بسته در 2نوع پلاستیکی و فلزی میباشد که نوع فلزی دارای استاندارد IP66 (محافظت در مقابل ورود آب و گرد وغبار )است .