انواع دوربین مداربسته

اما با گذشت زمان و پیشرفت علوم دیجیتال، این دوربین ها هر روز سایت binacctv بیشتر رایج شدند. به طوری که کاربرد آن ها در ساختمان های مختلف اداری، تجاری، صنعتی و مسکونی، روز به روز در حال افزایش می باشد. راهرو های ساختمان , محل های رفت آمد می باشد و نقاط مهمی برای نصب واجرای دوربین های مدار بسته می باشد. در واقعا وجود یک عامل نظارتی از نوع دوربین مدار بسته در محیط کار باعث میشود کارکنان با دقت و البته رعایت اصول بالاتری کار کنند فلذا نتیجه و راندمان بالا خواهد رفت. شما می بایست جهت یا زاویه نصب دروربین مدار بسته ، جا یا مکان نصب دوربین های مدار بسته خود را برای جاگذاری و قرار گیری دوربین روی دیوار بخوبی تعیین کنید. روش دیگر انتقال تصویر دوربین ها انتقال تصاویر تحت وب با استفاده از Ip استاتیک یا ثابت می باشد در این روش شما تصاویر دوربین مدار بسته خود را می توانید بر روی کامپیوتر داشته باشید و از هر محلی دوربین های خود را با استفاده از اینترنت چک کنید. برای اینکه از تنظیمات دوربین مدار بسته kdt اطلاع پیدا کنید میتوانید روی این لینک کلیک نمایید. شرکت سیماران با راه اندازی چندین خط تولید و بکار گیری افراد متخصص توانسته است نمایندگی شرکت های بزرگی همچون KATHREIN آلمان، DUVAL MESSIEN فرانسه، URMET DOMUS و PROTECO ايتاليا، ENTERTAIMENT SOLOUTION اسپانيا، DIGIFORT استراليا، DYNACOLOR و Lilin تايوان، Axis سوئد، SIEMENS، Detectomat آلمان، SD3 فرانسه و KDT آلمان را در زمینه های مختلف کسب نماید.

در این فروشگاه مدل های مختلف دوربین ارزان قیمت کوچک موجود است که بسته به نوع کار خود می توانید دوربین مورد نظر را انتخاب نمایید. برای این کار می توانید از فیلم آموزش نصب دوربین مداربسته کمک بگیرید و تجهیزات این کار را آماده کنید. دوربین مداربسته مخفی پریزی ( بشکل پریز دیواری برق ) توسط دوربین مداربسته کوچکی که در مرکز بدنه پریز تقلبی قرار گرفته فیلم برداری می کند. شرکت امدادکاران به واسطه برخورداری از بهترین نصابان و تعمیرکاران دوربین مدار بسته، ارائه دهنده خدمات تعمیر و نصب انواع دوربین مدار بسته از برند های مختلف ایرانی و خارجی می باشد. دوربین مداربسته دام که به گنبدی نیز معروف هستند که بهترین گزینه امنیت ، بررسی و نظارت در فضاهای بسته است. با دوربین های مخفی ارزان قیمت دیگر بعد از ترک خانه و یا در هنگام مسافرت، نگران امنیت و کنترل خانه خود نباشید این دوربین های ارزان با حالت استند بای می تواند ساعت ها فعال بوده و به محض مشاهده کوچک ترین حرکتی در محیط شروع به فیلمبرداری از سوژه مورد نظر کند. امروزه در اکثر کشورهای جهان از دوربینهای مداربسته برای کنترل ترافیک وسایل نقلیه در سطح گسترده ای استفاده می شود.

شاید باورتان نشود ولی این دوربین های ریز و مخفی دارای دید در شب هم هستند با کیفیت قابل قبولی در شب قابل فیلمبرداری می باشند(night vision). به این ترتیب کارشناسان نصب دوربین مداربسته شرکت مهندسی صدر بدون تایید و رضایت کارفرما اقدامی نمیکنند. این برای انتقال تصاویر است و خود دوربین بدون اینترنت کار می کند. با توجه به این که استفاده از تصاویر بدون وجود دستگاه DVR در اکثر مدل ها ممکن نیست، سیم کشی انواع دوربین مدار بسته آنالوگ نسبت به سایر مدل ها بیشتر است. در این مقاله کارکرد ها ، ویژگی ها و انواع دوربین های مدار بسته مورد بررسی قرار میگیرد. تکنولوژی رزولوشن تصاویر باز (TVL)، اولین دوربین مدار بسته تولید شده در دنیا است که از ابتدایی ترین قابلیت ها در ساخت آن استفاده شده است. خرید دوربین مداربسته هایک ویژن به واسطه اینکه پرفروش ترین برند در دنیا است، یک انتخاب بسیار عالی به شمار می رود. جای تعجب زمانی است که با این ابعاد ریز، دوربین شما قادر است به صورت بی سیم و با اتصال به وای فای به ارسال زنده ویدیو هایی شما بپردازد. در دوربینهای مدار بسته مجهز به تکنولوژی WiFi از سیم استفاده نشده است.

اکثر این نوع از دوربین های مداربسته ، لنز هایی با فاصله کانونی 3.6 یا 4 میلیمتر دارند. از لنز ثابت تا وریفوکال یا متغیر با فواصل کانونی گوناگون می توانید دوربین برای محیط خارجی تهیه کنید. این دوربینها دارای لنزهایی wide با فاصله کانونی کوچک (۳٫۶ یا ۴ میلیمتر) و لنز های وریفوکال یا متغیر با فاصله کانونی (۲/۸ الی ۱۲ میلی متر)می باشد. در خیلی از کارخانه ها و یا اماکن پرترددآموزش انتقال تصویر نیز لازم است. شرکت سیماران که در ابتدای دهه ی 50 با شروع فعالیت خود گامی نو در جهت پیشرفت صنایع الکترونیکی ایران نهاد، توانست در ابتدای فعالیت خود اولین لوازم آنتن مرکزی، تقویت کننده های کم نویز تلویزیونی، اینترکام دیجیتال، دزدگیر اتومبیل و اماکن و سیستم های صوتی دیجیتال حرفه ای را تولید و پشتیبانی کند.

این دوربینها با نامهای دیگهای از جمله دوربین IP یا دوربین اینترنتی نیز شناخته میشن. جک فراز 4S یکی از مهمترین جک های ایرانی است که به واسطه کیفیت ساخت و البته قیمت مناسبی که دارد، به عنوان یکی از محبوب ترین جک های درب اتوماتیک شناخته می شود. دوربین های مداربسته بر اساس 2 فاکتور بسیار مهم قابل دسته بندی هستند که تکنولوژی و طراحی بدنه خود به دسته بندی مجزا شناخته می شود. با بررسی دوربین مداربسته از نگاه ایمن موج ثامن درمی یابیم که دوربین ها به چندین دسته و گروه از لحاظ شکل ظاهری، از لحاظ برندهای تولید کننده و همچنین از لحاظ تکنولوژی ساخت و ابعاد و اندازه تقسیم می شوند. به همین دلیل است که این دو دسته بزرگ را به عنوان سر گروههای دوربین مداربسته زیر ذره بین بردهایم! تمامی مدل های این سری دوربین های بند انگشتی دارای سنسور تشخیص حرکت و دید در شب می باشند. دوربین های سری AHD ما بسیار ارزان قیمت می باشند و مخصوص کارشناسان نصب دوربین های کوچک مخفی است. برد و لنز دوربین های داهوا سونی بوده و در سری اکو واقتصادی از لنز و برد شرکت فولهان استفاده می نماید. به لحاظ کیفیت تصویر نیز دوربین های VGA تا دوربین های چند مگاپیکسل با رزولوشن های مختلف از قبیل HD ، FULL HD و 4K در بازار موجود می باشند.

علت به کار گیری از این پایه در دوربین مدار بسته جهت جلب توجه کمتر است. ین را در نظر داشته باشید در محیط کسب و کار یکی از ارکان مهم ، امنیت است که دوربین های مدار بسته در این زمینه کمک به سزایی کرده اند. دوربینهای مدار بسته نسبت به ویژگیها و کاربردها به دستههای گوناگونی تقسیم میشن که در ادامه بهطور کامل دربارهی اونها صحبت میکنیم. سابقه حضور یک برند در بازار و کیفیت ساخت دوربین مدار بسته آن، معمولاً یکی از عوامل اصلی تاثیر گذار در قیمت است و نیاز به توضیح خاصی ندارد. این نوع سیستم سیگنالهای دریافتی از دوربین مدار بسته را به صورت آنالوگ انتقال میدهد. داشتن ویژگی کنترل از راه دور برای هر وسیله ای یک مزیت بسیار خوب به شمار می رود و برای یک دوربین مدار بسته نیز چنین است. به شما امکان کنترل بالایی را می دهد. کوچک بودن و امکان ارسال زنده تصاویر سبب شده که این نوع دوربین ها برای نظارت اتاق کودک، اتاق پرستار و اتاق سالمندان بسیار مفید واقع شود. از معایب دوربین های برند پلکو میتوان به حساسیت پایین نسبت به حرکت و آسیب پذیر بودن آن اشاره کرد .

پارکینگ بخش دیگری از آپارتمان ها و منازل مسکونی است که به علت پارک اتومبیل ها و محل تردد افراد منطقه مهمی برای نصب دوربین است. توجه کنید که یکی از قوانین نصب دوربین مداربسته در مشاعات آپارتمان این است که تنها با اجازه ساکنان و تصویب هیئت مدیره ساختمان ، نصب دوربین مداربسته امکانپذیر است و افراد بدون تصویب هیئت مدیره نمیتوانند اقدام به نصب دوربین مداربسته کنند. اجسامی که گرم هستند این طیف نور را به اجسام سرد مثل صندلی ، میز ، ساختمان و … آشکار سازی تصویر: در این نوع از تکنولوژی در بخش زیرین طیف نوری مادون قرمز ، نور کمی جمع شده است و به صورتی تقویت شده که میتوانیم آن را مشاهده کنیم. از آنجایی که این دوربین ها دارای نام های مختلفی هستند و اکثر کاربران نام دقیق آن را نمی دانند، سعی بر آن نهادیم که شما را بیشتر با اسامی این دوربین ها آشنا کنیم. هر کدام از این نوع از دوربینهای مداربسته دارای امکانات و قابلیتهای مختلفی هستند که این امکانات و قابلیتها در تعیین نوع و قیمت آنها تاثیرگذار است. چهارشنبه 98/8/08، تهران , (اخبار رسمی): دوربین مداربسته در بازار انواع مختلفی دارد که هر کدام ویژگیها و خصوصیات خاص خودشان را دارند.

اگرچه این دوربینها ثابت هستند اما میشه در برخی مدلها (دوربینهای جعبه ای) لنز اونها و تعویض کرد و زاویهی پوشش دوربین رو تغییر داد. خرید دوربین مخفی کوچک معروف به دوربین ریز – دوربین بندانگشتی – دوربین مداربسته کوچک – دوربین ریز مخفی که این دوربین های مخفی ارزان قیمت به اندازه بند انگشت شما و بسیار کوچک و ریز و مخفی از دید دیگران است. شما می توانید با پرداخت مبلغ ناچیزی یک دوربین کوچک بندانگشتی حرفه ای داشته باشید. همچنین این دوربین های مداربسته کوچک و مخفی در مدل های قدیمی به صورت شارژی و رم خور می باشند و فاقد تکنولوژی بی سیم (وایرلس) می باشند .این دوربین های مداربسته کوچک امروزه دارای وای فای (wifi) هستند و می توانید تصاویر زنده در حال ضبط دوربین را مستقیما تماشا کنید. بعد از انجام این مراحل تصاویر ضبط شده در نمایشگر ظاهر میشود. بستر این نوع دوربین شبکه است و کیفیت آنها مانند دوربینهای AHD بر حسب مگاپیکسل محاسبه میشود. از همین رو رشد استفاده از دوربین های HDSDI پس از مدت کوتاهی از معرفی آنها متوقف شد و در حال حاضر در کاربری های تخصصی تر مورد استفاده قرار می گیرند.

بعد از دوربینهای 2 مگاپیکسل( FULL HD) با پیشرفت تکنولوژی دوربینهایی وارد بازار شدند، با کیفیت 4 مگاپیکسل یا به اصلاح 4K که در مکانهایی با حساسیت بالاتر استفاده میشوند و از کیفیت تصویر بالاتری برخوردارند و جزئیات را با دقت بیشتری نمایش میدهند. در حال حاضر رایجترین نوع دوربین مدار بسته در بازار است که به جرات میتوان گفت در 80درصد ساختمانهای مسکونی، ادارات و مغازهها از دوربینهای FULL HD استفاده میشود که دارای کیفیت 2 مگاپیکسل هستند. همچنین اگر خودتان اقدام به خرید و نصب دوربین های مدار بسته کنید، میتوانید هزینهها را کاهش دهید. IP های کامپیوتر را به IP های پیش فرض تغییر دهید. شما حتی می توانید بعد از دریافت تصاویر IP دوربین های مداربسته خود را بر حسب نیازتان تغییر دهید که البته نا گفته نماند که این عمل برای سیستم های کوچک مداربسته مورد استفاده قرار نگیرد بهتر است.

تمامی دوربین های بی سیمی از فناوری IP استفاده میکنند. با افزایش قیمت دوربین های مدار بسته ۴K بسیاری از افراد برای کسب و کار خود سیستمی با وضوح کمتر از ۴K را انتخاب می کنند زیرا همانند تمام فناوری ها، ۴K نیز هزینه دارد و این هزینه در نتیجه کیفیت و عملکرد بهتر است. این دسته از دوربینهای مدار بسته برای محیطهای خارجی طراحی شدهاند. در این حالت کارفرما با رعایت اصل حفظ حریم خصوصی در محیط کار اقدام به نصب دوربین مدار بسته می کند . دوربین مداربسته دیگری که میخواهیم مورد بررسی قرار بدهیم ، دوربین مدار بسته بولت نام دارد که به صورت استوانه و مخروطی است که شکلی همانند گلوله تفنگ دارد. به همین دلیل برای استفاده از دوربین مدار بسته آنالوگ، این خیلی مهم است که از کابل ها و تجهیزات جانبی با کیفیت استفاده شود.

پیش از آنکه به بررسی ویژگی های پیشرفته یک دوربین مداربسته بپردازیم باید با انواع آن آشنا شویم. دوربین مداربسته 360 درجه بیسیم ، به دوربین هایی گفته می شود که می توانند با زاویه 360 درجه به تصویر برداری بپردازند. این دوربین، یک دوربین مداربسته­ 360 است و امکان اتصال به گوشی ­های هوشمند را نیز داراست. و قابل ذکر است که برخی از نوع دوربین ها امکان چرخش و زوم خودکار را در فاصله های زمانی تعیین شده دارند. دوربین های مداربسته بولت امکان نصب بر روی سقف و دیوارها را دارند و هم برای فضا های باز و هم برای مکان های بسته مورد استفاده قرار میگیرد. نظراتتان را با ما درمیان بگذارید و از تجربیاتتان درمورد استفاده از دوربین های مدار بسته با ما صحبت کنید. در دوربینهای مدار بسته تحت شبکه انتقال تصاویر و ویدیوها از طریق کابلهای شبکه که رایجترین آن CAT6 است به دستگاه NVR صورت میگیرد. البته دوربین مدار بسته جزئی از فرآیند خانه هوشمند می باشد که کنترل تصاویر آرشیوی را از طریق اینترنت را محیا می کند. اطمینان یافتن از برخورداری تیک ضبط در تنظیمات دستگاه، کنترل و بررسی هارد دستگاه به رفع این مشکل کمک می کند. در ادامه تفاوت دوربین مداربسته آنالوگ و تحت شبکه را مورد بررسی قرار می دهیم.

شركت صنايع الكترونيك سيماران اكنون به عنوان اولين توليد كننده لوازم آنتن مركزي ، دزدگير اماكن ، درب بازكن صوتي و تصويري ، يو پي اس ، در ب هاي اتوماتيك ، سيستم هاي اعلام حريق و دوربين هاي مدار بسته، مي باشد كه با در اختيار داشتن بيش از 20.000 متر سالن توليد ، مهندسين مجرب و ماشين آلات مدرن و تجهيزات پيشرفته تست و كنترل كيفيت همواره سعي در نوآوري و ارائه محصولات جديد و قابل رقابت با انواع مشابه خارجي داشته است . تمامی دوربین های مداربسته و محصولات ارائه شده در این فروشگاه دارای اصالت و ضمانت نامه می باشد . تقریبا هر شخصی با هر سطح از اطلاعات در مورد تجهیزات الکترونیکی و دوربین مداربسته می تواند به راحتی این دوربین را نصب کرده و تصاویر آن را بر روی تلفن همراه خود دریافت کند. سری دوربین های SQ ما دوربین های بندانگشتی است که می توانید به عنوان دوربین ورزشی نیز مورد استفاده قرار دهید چرا که علاوه بر سایز کوچک و مخفی بودن، ویژگی های شبیه به دوربین های ورزشی را داراست و در مقایسه با آن ها بسیار ارزان قیمت تر می باشند. دوربین مینی دی وی MiniDv به دوربین های ریز و بندانگشتی گفته می شود از سایز کوچکی برخوردار هستند.