نصب دوربین مدار بسته تهران

همچنین دوربینهای مداربسته، براساس شکل، ابعاد و ویژگیهای منحصر به فرد، در دستهبندیهای مختلفی تولید و عرضه شدهاند که هرکدام از آنها برای استفاده در شرایط محیطی خاصی، کاربرد دارند. دوربین های مدار بسته به علت تنوع زیاد کاربری آنها قیمت های مختلفی دارد. دوربین مداربسته فیش آی از انواع دوربین مدار بسته پیشرفته میباشد. برای انبارها و فروشگاه ها بسیار بزرگ با سقف بلند (حداقل 3 متر) از دوربین چشم ماهی یا فیش آی استفاده کنید. تامین توان وقفه ناپذیر و متمرکز برای تمامی تجهیزات شبکه از اتاق سرور مرکزی، مزیت قابل توجهی است که POE به سیستم نظارت شبکه ای داده است. تامین توان وقفه ناپذیر جهت تجهیزات پراکنده بسیار مشکل و هزینه بر و گاهی ناممکن است. این یعنی اینکه پس از نصب، زاویه دید دوربین ثابت است و نمی توان آن را تغییر داد. اما اینکه تاریخچه آن چیست، از کجا آمده و چه ویژگیهایی دارد را در ادامه بررسی میکنیم.

در بسیاری از مواقع نیازی به توجه به جزئیات تصاویر نمی باشد که در این صورت می توان دوربین های آنالوگ را مورد استفاده قرار داد اما در مواردی مانند زمان هایی که تشخیص چهره از اهمیت زیادی برخوردار است و یا جزئیات دارای اهمیت است نیاز است تا دوربین های مدار بسته تحت شبکه را خریداری و نصب نمود. به شما بیشتر پیشنهاد میکنیم که میدان دید دوربین مدار بسته حداقل 120 درجه باشد، و توجه داشته باشید که محدودیت میدان دید 180 درجه است. از جمله این معایب می توان به محدودیت پهنای باند آنها اشاره کرد که این موضوع به دلیل تولید سیگنال دیجیتال و تولید تصاویر با کیفیت بالا می باشد که نیازمند پهنای باند بیشتری می باشد. داده ها بر روی کابل Cat5 دارای محدودیت مسافت تا صد متر است. برای اطمینان از عملکرد مطابق انتظار ، می توانید دوربین را با استفاده از نوار چسب بر روی محل مورد نظر سوار کرده و در صورت نیاز ، نظارت کنید آیا می توانید همانطور که می خواهید فیلم ضبط کنید؟ این عمل می تواند برای تماشای تصاویر زنده و تصاویر ضبط شده و در هر زمانی انجام شود. انتقال سیگنال تا فواصل بیشتر: دوربینهای HDCVI برای انتقال سیگنال از یک مدولاسیون جدید بهره میبرند، طوریکه در برابر تضعیف سیگنال ناشی از کابل دوربین و نویز و تداخل ناشی از سایر سیگنالهای الکترومغناطیسی، با ضریب اطمینان بیشتری عمل میکنند.

به نحوی که در حالت قطع برق نیز تمامی تجهیزات برق دار بوده و می توانند به عملیات خود ادامه دهند. نصب آسان و کم هزینه: دوربین مداربسته بی سیم با یک کابل و آداپتور برای برق و یک کابل برای اتصال به شبکه اینترنت شروع به کار می کند. همچنین امکان اتصال یک کابل کواکسیال از DVR به مانیتور دیجیتالی وجود دارد. لکن بهرهمندی از امکان اتصال بدون سیم وجه برتری در سرعت اجرا تا قیمت تمام شده آن است. امروزه دوربینهای مداربسته، به عنوان عضوی جدانشدنی در بحث امنیت شناخته میشوند و برقراری نظم و امنیت بدون وجود آنها، غیرقابل تصور است. لازم به ذکر است که شما میتوانید قیمت نصب دوربین مداربسته تهران را نیز پیش از نهایی کردن سفارشتان از متخصصان به رایگان استعلام، و بهترین را انتخاب کنید؛ بدون اینکه نیازی به جستجوی شماره نصاب دوربین مداربسته تهران باشد. با مجوز رسمی از سازمان فنی حرفه ای در تهران می باشد. دوربین مداربسته به عنوان یکی از بهترین روش های ایجاد امنیت در محیط زندگی و کار به شمار می رود.

از دوربین مداربسته پلاکخوان، به صورت سراسری در محیطهای ترافیکی و راهها مواصلاتی استفاده میشود به طوری که تشخیص تخلفات رانندگی، رهیابی محمولههای انتقالی و بسیاری از موارد از این دست، به وسیله این دوربینهای مداربسته ممکن است. دوربینهای مداربسته مدرن، میتوانند تصاویر را به صورت رنگی ذخیره کنند و در بسیاری از آنها، قابلیت بزرگنمایی نیز وجود دارد. یک کابل کواکسیال از نوع RG59، و سیم برای منبع تغذیه دوربین مداربسته کافیست تا با اتصالات BNC بتوان سیستم دوربین مداربسته AHD را راه اندازی نمود. در حقیقت دوربین مداربسته که از تکنولوژی دید در شب بهره میگیرند، توانایی آنالیز محیط را در محیطهای بسیار تاریک دارند و در نتیجه برای استفاده در شب از آنها استفاده میشود. در ادامه به بررسی مهمترین گونههای دوربین مداربسته میپردازیم اما قبل از آن به بیان برخی از ویژگیهایی میپردازیم که در مدلهایی از دوربین مداربسته وجود دارند. در حقیقت دوربین مداربسته پلاکخوان، دوربینهایی هستند که توانایی آنالیز و ذخیره اطلاعات را دارند و میتوانند آنها را با تصاویر از پیش ذخیره شده مرجع مقایسه کنند و نتایج را برای مانیتور مرکزی ارسال کنند. برای تحقق این مفهوم، استراتژیها و تجهیزات مختلفی به وجود آمده است که از میان آنها، میتوان به دوربین مداربسته (CCTV) اشاره کرد.

در نتیجه شما میتوانید با مراجعه به صفحه نصب دوربین مداربسته در تهران، از مشاوره حرفهای و رایگان عماد ایمن بهرهمند شوید. در ضمن اگر قصد خرید دوربین داهوا دارید میتوانید جهت مشاوره درباره خرید پکیج دوربین داهوا و اطلاع از مدل و امکانات آن با دوربین مارکت تماس بگیرید. دوربینهای مداربسته با تکنولوژی ANPR/LPR، به عنوان یکی از پرکاربردترین دوربین مداربسته موجود در سراسر دنیا شناخته میشوند به طوری که به صورت حداکثری، در بسیاری از راهها و جادهها، و در بسیاری از کشورها از آنها استفاده میشود و هر ساله، قابلیتهای و امکانات مدرنتری به آنها اضافه میشود. دوربین مداربسته به عنوان یکی از پرکاربردترین تجهیزات برقراری امنیت و بررسی محیط شناخته میشوند و امروزه بسیاری از ارگانهای نظامی، از آنها به عنوان اصلیترین عامل برقراری نظم یاد میکنند و به صورت سراسری از آنها استفاده میکنند.

برای مشاهده لیست بیش از هشتاد دوره آموزشی پردرآمد به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید. از این رو یکی از بهترین ایدهها برای نصب در بالاترین نقطه فضای هدف مانند سقفها با هدف پایش ۳۶۰ درجهای محیط میباشد. دوربین مدار بسته یکی از ابزارهایی است که میزان استفاده از آن به شدت رو به افزایش است و تبدیل به یکی از وسایل ضروری در محیط های تجاری و مسکونی شده است. دوربین مداربسته انواع مختلفی دارند و براساس ویژگیهای مختلف، در دستهبندیهای مختلفی تولید و عرضه شدهاند که هرکدام از آنها را بسته به نیاز محیط میتوان تهیه کرد. قیمت دوربین مدار بسته در طلافروشی ها به عوامل مختلفی بستگی دارد؛ به طور مثال اینکه مساحت یک مغازه طلا فروشی چقدر است، چند گاوصندوق دارد، تعداد ویترین های مغازه چند عدد است و صاحب مغازه تصمیم دارد از چند دوربین برای مغازه استفاده کند، عواملی هستند که بر روی قیمت نصب دوربین مدار بسته در طلا فروشی تأثیر می گذارند. در کنار مزایا و ویژگی های مثبتی که در دوربین های مدار بسته تحت شبکه وجود دارد، معایبی را نیز می توان برای آن ذکر نمود.

سپس با استفاده از مرورگر و وارد کردن IP دوربین وارد صفحه شوید و نام کاربری و پسورد خود را وارد نمایید؛ پس از آن به منوی تنظیمات رفته و در بخش ضبط، زمان بندی رکورد را تنظیم نموده و عملیات ضبط سایت binacctv را آغاز نمایید. معمولا لنز دوربین مداربسته بر اساس فاصله کانونی به دسته های زیر تقسیم بندی می شوند. علاوه بر آن محدودیت طول کابل نیز از دیگر معایبی است که برای این دوربین ها ذکر می گردد. در دوربین های مداربسته شبکه با به کارگیری استاندارد IEEE 802.3af که HiPoE نیز نامیده می شود، این قابلیت ایجاد شده است که دیگر نیازی به کابل کشی مجزا برای تغذیه دوربین مداربسته نیست و کابل شبکه تامین برق دوربین مداربسته را نیز به عهده دارد. یعنی تا 20 متر را پوشش خوبی می دهد و بیشتر از آن تصاویر کیفیت خوبی ندارند. در حال حاضر نسل جدید دوربین های آنالوگ HD می توانند تا کیفیت تصویر 8 مگاپیکسل، و دوربین های تحت شبکه تا 12 مگاپیکسل را ارئه دهند. دوربین های مخروطی تفنگ شکل، شکل قالب دوربین مدار بسته بالت می باشد.

در میان نام های مختلف بسیار که امروزه در بازار خرید و فروش دوربین های مدار بسته می باشند, شرکت پارت ویژن , با داشتن کادر مجهز و با تجربه چندین دهه, نامی آشنا در میان تجهیزات دوربین مدار بسته و انواع مختلف آن دارد. به این دوربین های چرخشی اسپید دام یا ptz گفته می شود. برخی از دوربین های دام قابلیت چرخش داشته و می توانند در زوایای مختلف تصویر برداری کنند . قیمت دوربین داهوا متناسب با ویژگی های آن متغیر می باشد. دوربینهای مداربسته، انواع مختلف دیگری نیز دارند و تنها محدود به دوربین مداربسته دام و بولت نمیشوند و همین امر تشخیص و انتخاب آنها را با دشواریهایی همراه میکند. دوربین های مداربسته بولت دوربین هایی استوانه ای هستند که دارای تنوع زیاد و ویژگی های گسترده هستند. دوربین های با کیفیت بالا برای استفاده در محیط هایی که خطر سرقت زیاد وجود دارد ، مفید هستند.

از بررسی معایب این بسته های آماده به این نتیجه می رسیم که برای نظارت های مهم و کاربری امنیتی مناسب نیستند. دوربین های دام بر روی سقف نصب می شوند. این دوربین ها حالت تخت دارند و بر روی مرکز سقف نصب می شوند. به این قابلیت PoE یا Power over Ethernet گفته می شود علاوه بر این که نیاز به منبع تغذیه را در این دوربین ها کاهش می دهد، باعث سهولت در نصب دوربین های IP نیز می گردد. این تکنولوژی با کاهش قابل توجه در هزینه و زمان کابل کشی تاثیر به سزایی در سهولت فرآیند نصب ایجاد کرده است. طریقه ی عملکرد آن ها در کاهش نویز دوربین مدار بسته پاناسونیک این گونه است که ابتدا سیگنال دریافتی با ۷۰% وضوح دریافت می شود این سیگنال در هارد دستگاه ضبط می شود بدین ترتیب شما بخش اعظمی از تصویر را بدون نویز خواهید داشت.مرحله ی بعدی مرحله ی بسیار جالبی است که مربوط می شود به چشم نوازی تصویر که در آن دوربین های پاناسونیکی که به تکنیک DVRR مجهز هستند تصویر زیباتری را ارائه می دهند و در کل شما در مشاهده ی تصاویر نقاط تیره و تاری نخواهید داشت و تشخیص تصویر برای شما به راحتی امکان پذیر خواهد بود.

امروزه بسیاری از دوربینهای مداربسته مورد استفاده در فضای شهری و مخصوصا برای مسائل ترافیکی، از تکنولوژی ANPR/LPR بهره میبرند و از آن دوربینها، به عنوان دوربینهای پلاکخوان نیز، یاد میشود. از جمله امکانات مدرن مورد استفاده در دوربینهای مداربسته که از تکنولوژی ANPR/LPR استفاده میکنند، میتوان به ارسال پیامک و ایمیل در شرایط حساس و خاص تعریف شده توسط کاربر اشاره کرد. از جمله مهمترین و پرکاربردترین دوربین مداربسته ، میتوان به دوربینهای مداربسته دام و دوربینهای مداربسته بولت اشاره کرد. به دلیل امکان بارندگی و باد در فضای خارجی بهتر است دوربین بولت outdoor باید دارای استاندارد IP67 و IK باشند.

برای محیط های خارجی باید دوربین بولت یا بالت را انتخاب کنید. از دوربین های مداربسته بولت میتوان در صنایع مختلف مانند ساخت و ساز، مدیریت دارایی و کشاورزی بهره برد. همچنین بسیاری از دوربین مداربسته که از تکنولوژی دید در شب استفاده میکنند، قابلیتهای خارقالعاده بیشتری نیز دارند که از جمله مهمترین آنها میتوان به تشخیص چهره و صدا اشاره کرد که با استفاده از آنها، میتوان امنیت را به صورت حداکثری در محیطهای مختلف، برقرار کرد و از مزایای بیشمار آنها بهره برد. تشخیص عبور از خط، تشخیص ورود و خروج از منطقه حفاظت شده، تشخیص صدای محیط، تشخیص چهره انسان و پلاک خودرو، تشخیص تجمع افراد، تشخیص ولگردی افراد، تشخیص پارک خودرو در مکان غیر مجاز، تشخیص دود و حرارت از جمله مزایایی است که در این دوربین ها وجود دارد. یکی دیگر از مسائلی که در دوربینهای مداربسته، باعث افزایش امنیت و کیفیت شبکه میشود، طراحی مکان قرار گیری دوربینها است، به طوری که با طراحی درست، میتوان منطقه را به صورت حداکثری پوشش داد و آن را زیر نظر قرار داد. در واقع تنظیم کردن آن در هر دو جهت باعثِ نظارت بیشتری بر روی مکان ها می شود. برای خرید دوربین مداربسته میتوانید از بخش بالای همین صفحه محصول مورد نظر خود را انتخاب و بر روی آن کلیک کنید تا اطلاعات و مشخصات کاملی از محصولات را مشاهده و اقدام به خرید کنید.

این دوربین ها را معمولا در فضاهای خارجی نصب می کنند و دارای لنز ثابت و در برخی مدل ها لنز متغییر یا وریفوکال می باشند. با این حال با استفاده از شبکه های گیگا بایتی و فیبر نوری می توان این مشکل را رفع کرد و در صورت ایجاد اختلال باید ظرفیت شبکه را افزایش داد. همچنین در این سیستم امکان استفاده از بسترهایی مانند فیبر نوری و لینک های رادیویی جهت انتقال داده بین دوربین و دستگاه رکوردر وجود دارد که از مزایای این نوع دوربین مدار بسته است. شرکت ترازنت با سالها تجربه در زمینه نصب و پشتیبانی دوربینهای مداربسته، آماده ارائه خدمات نصب و پشتیبانی دوربین مدار بسته به تمامی شرکتها است. تمامی دستگاه های جدید از هارد دیسك های SATA پشتیبانی می كنند و شما میتوانید حداقل یكی از این هارد دیسك ها را بر روی دستگاه نصب كنید تا تصاویر ضبط شده بر روی آن ذخیره شود. به طور کلی در وصف ویژگی های دوربین های تحت شبکه می توان گفت که این دوربین ها کیفیت تصویر بالایی را ایجاد کرده و امکان پردازش تصویر بر روی آنها وجود خواهد داشت. دوربین با مشخصات و ویژگی های خاص خود را می خواهد. همچنین اگر در طول روز برای فرزند خود پرستار بچه گرفته اید می توانید به سادگی همواره با استفاده از دوربین های مداربسته، عملکرد آنها را بررسی کنید.