معرفی انواع دوربین مدار بسته و کاربرد آنها پایتخت فناوری | binacctv

بنابراین اگر قصد خرید دوربین مدار بسته را دارید، باید با توجه به نیازهای مکانی، شرایط محل مورد نظر و همچنین بودجه‌ای که در اختیار دارید، بهترین گزینه را انتخاب کنید. دوربین مداربسته آنالوگ نسل اولیه دوربین‌های نظارتی هستند که مورد استفاده قرار می‌گرفتند. دوربین های مداربسته یکی از انواع سیستم های امنیتی- حفاظتی قدرتمند بوده که از آن به منظور جلوگیری از سرقت و سایر جرائم در اماکن مختلف استفاده می گردد. دوربین های مداربسته را با توجه به استقبال زیادی که از آن شده است در انواع مختلفی تولید می کنند و بسته به نوع کاربردی که دارند مورد استفاده قرار می دهند. دوربین مداربسته بی سیم تصور یک سیستم مداربسته بدون سیم و کابل کشی را برای ما تداعی می کند.

دوربین مداربسته بولت 2 مگاپیکسل HDCVI دید در شب رنگی داهوا مدل HFW1209CP-LED

مجله خبری دوربین مداربسته بینا چشم ماهی یا Fisheye به دلیل ساختار ظاهری که شبیه چشم ماهی دارد به این اسم نام گذاری شده است. دوربین چشم ماهی دارای لنز ثابتی است و باید بر روی مرکز سقفی با حداقل 3 متر ارتفاع نصب شود تا تصویر کلی از محیط تحت پوشش ارایه دهد. پس برای به دست آمدن نتیجه مطلوب باید نور مناسبی برای این دوربین ها فراهم شود. لنز دوربین های مینیاتوری همیشه ثابت است و از اندازه 2.8 میلی متری برخوردارند. دوربین‌های با کیفیت بالا برای استفاده در محیط‌هایی که دزدی در آن ه‍ا زیاد است، کاربردی هستند.

دوربین مداربسته HD CVI دام داهوا مدل HAC-T1A51P

راه حل های کنترل جریان هایک ویژن با قابلیت شمارش افراد در صف ها و شلوغی ها، کاربران را قادر می سازد تا به عنوان مثال با افزایش پرسنل در زمان اوج مصرف یا سایر اقداماتی که کارایی و کیفیت خدمات را بهبود می بخشد، پاسخ دهند. کاربران همچنین دید واضحی از تعداد افراد وارد و خروج از یک مکان برای بهبود امنیت و ایمنی دارند. اگر با وجود تنوع دوربین های مداربسته در بازار می خواهید به راحتی انتخاب و خرید کنید این مطلب را بخوانید. در این مقاله سعی داریم دوربین ها را از لحاظ ظاهر، کیفیت، لنز و… دسته بندی کنیم. در زمان فروش دوربین مداربسته معمولاً فروشنده زمان کافی برای ارائه این مطالب به شما را ندارد.

دوربین مداربسته صنعتی

برند هایلوک یکی از قوی ترین و جدید ترین برند های دوربین مداربسته می باشد. دوربین هایلوک نسبت به قابلیت هایی که دارد قیمت بسیار پایین تری دارد. همین امروز با ما تماس بگیرید یا برای قیمت مشاوره رایگان درخواست دهید. از طرف دیگر، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات ما، از صفحه تعرفه نصب دوربین مدار بسته ما دیدن فرمایید. این مدل از انواع دوربین مداربسته، برای افرادی که می‌خواهند منطقه بزرگ‌تر و طولانی‌تری را پوشش دهند، چالش‌برانگیز است. این بهترین نوع از انواع دوربین مداربسته برای مغازه‌ها، رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها، هتل‌ها و سایر شرکت‌های پذیرایی است.

  • البته انواع دیگری دوربین نیز از نظر ظاهری وجود دارد که شامل دوربین کودک (بیبی کم)، دوربین خودرو، دوربین لامپی و …
  • محل استفاده از این دوربین ها معمولا محیط های داخلی می باشد و با یک پایه ساده نصب و راه اندازی می شوند.
  • اینکه چگونه تصاویر با کمترین کابل ارتباطی و با بیشترین کیفیت ممکن به مرکز نظارتی منتقل شود تنها از سیستم های تحت بستر شبکه بر می آید.
  • چرخش 360 درجه امکان مناسبی است که می تواند تعداد دوربین ها برای نصب در هر مکانی را کاهش دهد.
گذشته از این موضوع تعدیل کردن تعداد دوربین های مورد نیاز، استفاده از برندهای قیمت مناسب تاثیر زیادی بر قیمت سیستم مداربسته دارد. سیستم مداربسته آنالوگ و دوربین های مداربسته آنالوگ به مراتب از سیستم های تحت شبکه کم هزینه تر هستند پس در انتخاب سیستم ارزان قیمت می توانید از دوربین های آنالوگ استفاده کنید. از انواع دوربین مدار بسته می توان به این دوربین ها اشاره کرد که در سوله ها و سالن های بسیار بزرگ استفاده می شود. در یک فضای گسترده دریافت تصویر از زوایای مختلف از طریق این نوع دوربین بسیار پرکاربرد است.

http://dekorasiyon.ir