قیمت دوربین مداربسته خرید دوربین مداربسته قیمت دوربین مدار بسته خرید دوربین مدار بسته | binacctv

همچنین در مجله خبری دوربین مداربسته بینا استور انواع تجهیزات جانبی دوربین مداربسته از جمله سیم و کابل ، منبع تغذیه ، هارد و … اندازه یلنز دوربین مداربستهمعمولا بین 2.8، 3.6، 4، 6، 8، 12 و 16 میلی متر می تواند باشد؛ که به نسبت مکانی که دوربین در آنجا کار گذاشته می شود و میدان دیدی که برای دوربین مورد نظر است، این لنز ها انتخاب می شود. از جمله این سوابق می توان به تامین تجهیزات حفاظتی مورد نیاز برای پروژه های بزرگ، راه اندازی، نصب و اجرای سیستم های حفاظتی و امنیتی در مراکز خرید، فرودگاه، بانک، بیمارستان و …اشاره نمود. هایک سنتر با بیش از 47 نفر کارمند اداری، کارشناسان دپارتمان فروش، فعالان بخش واردات و نمایندگان و مجریان نصب تجهیزات در سرتاسر کشور آماده ارائه خدمات است. از زمانی كه اولین دوربین مدار بسته در سال ۱۹۴۰ توسط والتر بروش اختراع شد، این فناوری روز به روز در حال توسعه است و افراد مختلفی به استفاده از آن روی آورده‌اند.

اجزای تشکیل دهنده یک سیستم دوربین مدار بسته

یکی از موارد قانونی این است که کارفرما باید به شیوه ای عمل کند که اعتماد و اطمینان متقابل بین کارمند و کارفرما حفظ شود. شرط قانونی بعدی این است که کارفرما نمی تواند اطلاعات خصوصی کارمندان را از طریق دوربین مداربسته مورد بازرسی قرار دهد. پس از ورود دوربین های AHD به بازار, کمپانی های بزرگ دوربین مداربسته به سمت توسعه و بهبود این تکنولوژی رفتند .کمپانی داهوا تکنولوژی بهبود یافته AHD را با نام HDcvi , و کمپانی هایک ویژن این تکنولوژی را با نام HDtvi به بازار معرفی کرد . در سیستم های HDtvi و HDcvi نواقص AHD رفع شده و قابلیت های بیشتری به آن افزوده شده است. نحوه کارکرد دوربین مداربسته خورشیدی به این صورت است که انرژی برق مورد نیاز خود را از طریق پنل خورشیدی دریافت می کند و در باتری داخلی خود ذخیره می کند و در مواقعی که نور خورشید نیست از این باتری داخلی بهره می برد.

http://dekorasiyon.ir

دوربین 8 مگاپیکسلی هایک ویژن از نوع دام و دوربین 8 مگاپیکسلی هایک ویژن از نوع بولت در این لیست وجود دارند. دوربین 8 مگاپیکسلی هایک ویژن دارای کیفیت تصویر فوق العاده بالایی بوده و تصاویر با وضوح و کیفیت بالایی ارائه می دهد. دوربین 6 مگاپیکسلی هایک ویژن از نوع دام و دوربین 6 مگاپیکسلی هایک ویژن از نوع بولت در این لیست به چشم می خورند. دوربین 6 مگاپیکسلی هایک ویژن دارای کیفیت تصویر فوق العاده بالایی بوده و تصاویر با کیفیت و وضوح بالایی ارائه می دهد.

دوربین های بولت تحت شبکه یا ip قیمت بالاتری نسبت به دوربین های بولت آنالوگ HD دارند و این به‌دلیل نصب آسان‌تر، انعطاف و سازگاری بالا و امکاناتی نظیر کنترل از راه دور است. بنابراین شما باید ابتدا لیست قیمت دوربین بولت را بررسی کرده و با توجه به امکاناتی که در نظر دارید، بودجه خود را تعیین کنید. قیمت دوربین بولت اچ دی بسیار مناسب است و با هزینه کمتری می‌توانید دوربین های بولت خود را خریداری کنید.

انواع دوربین مداربسته از نظر شکل ظاهری

قطعا هدف افراد از خرید دوربین با توجه به مکان نصب و سایر انتظاراتی که دارند متفاوت است و هر یک از ما با در نظر گرفتن کاربردی که انتظار داریم اقدام به خرید می کنیم. با توجه به انتخاب هر یک از این حالت ها برای دوربین مداربسته بر طبق زمان مندی مشخص در طول یک شبانه روز ، فضای هارد اشغالی سیستم دوربین مداربسته می تواند متفاوت باشد. همچنین در این مورد باید این موضوع را در نظر داشته باشید که اگر دستگاه دی وی آر DVR شما فقط از یک هارد پشتیبانی می کند این آینده نگری را مد نظر داشته باشید که شاید به سیستم دوربین مدار بسته فعلی یک یا چند دوربین اضافه شود. هارد در سیستم دوربین مداربسته دارای ظرفیت های متفاوتی می باشد و هنگام انتخاب هارد اول باید ببینید دستگاه دی وی آر DVR شما چند هارد پشتیبانی می کند.

  • هدف از نصب این دوربین ها کنترل تردد، کنترل ترافیک و جرایمی مانند سرعت بالا یا پارک ممنوع است.
  • سیم کشی آنها به این صورت است که می توان مانند دوربین های آنالوگ برای هر دوربین یک کابل مجزا کشید.
  • این حشرات بر اثر تمایل به گرما بر روی لنز دوربین نشسته و باعث کاهش کیفیت تصویر می شوند.
  • که در ادامه توضیحات کاملی درباره دوربین های مداربسته و سیستم های امنیتی خواهیم داد.