انواع دوربین مداربسته + 11 مدل با بررسی مزایا و مشخصات | binacctv

11 نوع دوربین مداربسته را به شما معرفی می‌کنیم، که قبل از خرید حتماً باید این موارد را رعایت کنید. تولیدکنندگان امنیتی معتبر دارای سابقه طولانی در این صنعت هستند و می‌توانند کارکرد محصولات خود را تضمین کنند. در نهایت، شما باید بتوانید در مورد نحوه عملکرد محصولات نظارتی به درکی درست و واقعی دست‌یابید. دوربین حرارتی یا ترمال همانطور که از نامش پیداست، گرمای اشیاء موجود در محیط را تشخیص داده و هر دما را با رنگ خاصی نمایش می‌دهد. در این نوع دوربین های مدار بسته معمولاً اجسام گرم به‌ترتیب با رنگ‌های قرمز، نارنجی و زرد، و اجسام سردتر به‌ترتیب با رنگ‌های سبز، بنفش و آبی نمایش داده می‌شوند.

دوربین مداربسته بولت داهوا مدل DH-HAC-HFW1400RP-Z-IRE6

دوربین مدار بسته AL یا هوش مصنوعی نوعی پیشرفته ای است که به سنسورهای مختلفی مجهز می باشد و می تواند انسان، حیواناتو غیره را شناسایی کند. به علت کوچک بودن بدنه آنها و قابلیت مخفی شدن به دوربین های مخفی شهرت دارند. در این میان برخی از انواع آن به صورت دوربین های مینیاتوری یا پینهول در بازار وجود دارند. همان طور که از نام این دوربین ها پیداست، اندازه و شکل ظاهری کوچکی دارند که برای مشاهده تصاویر غیرمحسوس در مکان های مختلف از این دوربین ها استفاده می شود. جنس دوربین بولتجنس دوربین های بولت از نوع فلزی است که کیفیت آن را تا حدود بسیار زیادی بالا برده است.

http://dekorasiyon.ir

یکی از مهمترین تغییراتی که در مجله خبری دوربین مداربسته بینا‌های تحت شبکه مشاهده می‌شود، استفاده از دستگاه NVR به جای DVR است. دستگاه NVR همان ضبط‌کننده تصاویر است که داده‌ها را در خود ذخیره و نگهداری می‌کند. ولی با این تفاوت که این داده‌ها و تصاویر به صورت دیجیتالی ذخیره می‌شوند. این مورد می‌تواند امکان دسترسی به تصاویر را برای هر کسی که در محدوده فرکانس امواج آنالوگ قرار دارد، فراهم کند. همچنین کیفیت تصاویر، تحت تاثیر امواج تداخل یافته با فرکانس دوربین قرار می‌گیرد. دوربین‌های آنالوگ برای نگهداری و آرشیو کردن تصاویر باید از یک حافظه برای ذخیره کردن تصاویر استفاده کنند.

دوربین مداربسته لامپی

یکی از انواع کاربرد های این مدل دوربین مداربسته، استفاده آن در مغازه ها، رستوران ها، فروشگاه ها، هتل ها و سایر مشاغل است زیرا زاویه دید شما را بیشتر می کند. بسیاری از افراد این مدل را جزو یکی از بهترین دوربین های مداربسته برای محیط های بسته می دانند زیرا می توان آن را روی سقف قرار داد تا تمام محیط اتاق را بدون هیچ مشکلی پوشش دهد. کاربرد نظامی ،صنعتی ،کنترل ترافیک ،ارتباطات ویدیویی ،فضایی و تصویربرداری نامحسوس از جمله کاربردهای انواع دوربین مداربسته هستند. در ادامه به صورت کامل تر، سعی بر آن شده تا کاربردهای اصلی دوربین مداربسته را در اختیار شما قرار دهیم. در این سایت با بهترین فروش و ارزانترین انواع دوربین مداربسته در بازار با خدمات فروش خوب و گارانتی با نازلترین قیمت آشنا شدید، در صورت نیاز به راهنمایی با کارشناسان تیم مدیریت گذر تماس حاصل فرمایید. جهت خرید دوربین مدار بسته علاوه بر مشاهده لیست قیمت دوربین مداربسته می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و از تخفیف بیشتری بهره‌مند شوید.

  • دوربین های مداربسته دام در نسخه های کوچک و میکرو نیز برای استقرار گسسته در دسترس می باشند و در انواع خانه ها متناسب با سبک های مختلف معماری موجود هستند.
  • نقاط قوت آنها به طور خاص در برنامه هایی است که نیاز به مشاهده از راه دور دارند.
  • استفاده از این دوربین ها برخلاف نامشان در بازار ایران، منحصر به مصارف صنعتی نیست.
  • دوربین بولت، دورین دام، دوربین باکس، دوربین چشم ماهی و دوربین های مینیاتوری تقسیم می شوند.
  • یکی از مهم‌ترین عواملی که باید در هنگام خرید یک سیستم امنیتی مدار بسته در نظر بگیرید فضای ذخیره سازی یا هارد است.

دوربین بولت، دورین دام، دوربین باکس، دوربین چشم ماهی و دوربین های مینیاتوری تقسیم می شوند. جنس بدنه بیرونی دوربین برای محافظت از دوربین در محیط های مختلف بسیار کارآمد است. بدنه دوربین بسیار مقاوم در مقابل تغییرات آب و هوایی بوده، و همین موضوع آن را برای استفاده در فضای باز مناسب می کند.