چند نوع دوربین مداربسته داریم؟ معرفی انواع دوربین های مداربسته دی ام اس | binacctv

دوربین های مداربسته دام در نسخه های کوچک و میکرو نیز برای استقرار گسسته در دسترس می باشند و در انواع خانه ها متناسب با سبک های مختلف معماری موجود هستند. دوربین های دام تحت شبکه مدرن با تجزیه و تحلیل ویدئویی داخلی نیز در دسترس هستند و می توانند از طریق کابل سیگنال اترنت هزینه های نصب را دریافت نمایند. ابتدایی ترین نسل از دوربین های مداربسته دوربین های آنالوگ می باشند که به علت کارایی و قیمت مناسبی که دارند هنوز هم در بسیاری از مکان ها مورد استفاده قرار می گیرند. امواجی که در این دوربین ها جهت دریافت و ارسال تصاویر به کار برده می شود امواج آنالوگ بوده و صداها و تصاویر هر کدام با استفاده از یک کابل دو رشته ای به صورت جداگانه انتقال می یابد.

راهنمای خرید دوربین مداربسته

مجله خبری دوربین مداربسته بینا این دوربین ها از قبل روی آن نصب نشده است و باید به طور جداگانه تهیه و نصب می شود. جالب است بدانید این نوع از دوربین مدار بسته از پرفروش ترین نوع دوربین مداربسته در سال 2022 در سطح جهانی است. این آمار از طریق نرم افزار آماری IP Video System Design Tool تهیه شده که براساس فعال سازی توسط مشتریان در سراسر دنیا جمع آوری شده است. انواع دوربین های مداربسته در این دسته بندی شامل دوربین دام، بولت، اسپیددام، چشم ماهی، کیوب و پینهول هستند.

  • در این کاربری بهترین دوربین مداربسته به منظور کاهش جرایم و مواردی مانند کنترل تردد و نظارت بر پارک ممنوع نصب می شود.
  • ما در ادامه راهنمای کاملی را در اختیارتان قرار داده و به شما کمک می کنیم تا از میان برند ها و انواع مختلف دوربین مدار بسته بهترین انتخاب را داشته باشید.
  • این دوربین ها مجهز به LED مادون قرمز هستند و به همین دلیل در زمره بهترین انواع دوربین مدار بسته برای فضاهای باز و کم نور می باشند.
  • از لحاظ فنی توصیه می‌شود از هارد دیسک‌ های نظارتی استفاده شود، زیرا این هارد ها به‌صورتی طراحی شده‌اند که می‌توان 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته از آنها استفاده کرد و لذا می‌توانند از عهده برنامه‌های ضبط طولانی مدت برآیند.
  • در این نوع دوربین ها تفاوت در ارسال اطلاعات موجب تفاوت در بستر انتقال اطلاعات نیز شده است.
دامنه استفاده از دوربین مداربسته بسیار زیاد است و به همین دلیل انواع دوربین مدار بسته طراحی شده تا بتواند نیاز همه افراد را پاسخ دهد. افرادی که قصد خرید دوربین مخفی را دارند می‌توانند متناسب با استفاده و نیاز خود نوعی از دوربین را انتخاب کنند که تمام نیازهای آنها را برطرف کند. PTZ در واقع مخفف Pan (چرخش)، Tilt (دوران)، Zoom (بزرگنمایی) می باشد. دوربین PTZ یا همان Speed Dome دارای قابلیت چرخش 360 درجه ای، دوران 180 درجه ای، و بزرگنمایی تا 10 برابر حد معمول می باشد.

دوربین مداربسته چرخشی هوشمند طرح روبات yoosee

زندان ها ممکن است از نظارت ویدئویی برای جلوگیری از انتقال مواد مخدر و سایر کالاهای قاچاق به زندانیان توسط هواپیماهای بدون سرنشین استفاده نمایند. در واقع دوربین های امنیتی قادر به نظارت بر مناطقی هستند که به راحتی قابل دسترسی نیستند و از این رو استفاده از این نوع دوربین ها می تواند کمک بسیار بزرگی را در حفظ امنیت افراد جامعه نماید. متاسفانه امروزه با رشد آمار سرقت از فروشگاه های مختلف نظیر طلا فروشی ها، فروشگاه های موبایل، فروشگاه های لباس و غیره نصب دوربین های مداربسته جهت حفظ ایمنی و نظارت بر رفتار مشتریان و کارمندان شما امری ضروری حساب می شود. دوربین‌های آنالوگ در بازار کشور ما در دسترس بوده و نصب آنها بسیار ساده‌تر و قیمت آنها بسیار ارزانتر از دوربین‌های دیجیتال است.

http://dekorasiyon.ir

اینکه چگونه تصاویر با کمترین کابل ارتباطی و با بیشترین کیفیت ممکن به مرکز نظارتی منتقل شود تنها از سیستم های تحت بستر شبکه بر می آید. ضمن این که امکان رصد کردن تصاویر برای هر کس دیگر به راحتی فراهم می شود بنابراین هرگز نمی تواند سیستمی امن برای تامین امنیت به صورت آنالوگ باشد. وجود این دوربین‌ها در کنار نصب دزدگیر در مغازه‌ها، مراکز کسب و مراکز اداری یا صنعتی هم می‌تواند امنیت بیشتری هم برای کارکنان و هم مراجعه‌کنندگان فراهم کند.

دوربین مداربسته آنالوگ