دوربین مداربسته بهترین قیمت دوربین مداربسته | binacctv

مجله خبری دوربین مداربسته بینا داهوا یکی از محصولات پر فروش در بازار ایران می باشد و دارای محبوبیت ویژه ای در بین کاربران می باشد. بستر کابل کشی در دوربین مدار بسته تحت شبکه کابل شبکه می باشد که این کابل شبکه با توجه به متراژ کابل کشی و محیط کابل کشی می تواند از نوع UTP یا SFTP باشد. دوربین مدار بسته تحت شبکه که به آن دوربین مدار بسته آیپی IP نیز گفته می شود دارای کیفیت تصویر HD بوده و تا کیفیت تصویر های 4K را پشتیبانی می کنند.

  • راه دیگر اینکه، ازمیکرو سویچ هایمخصوص در زیر پایه دوربین و همچنین کاور دوربین مداربسته استفاده نمایید تا به محض باز شدن درب کاور و یا شل کردن پیچ پایه دوربین مداربسته، آژیر امنیتی به صدا دربیاید.
  • دوربین مداربسته چشم ماهی نوعی دوربین 360 درجه با تصاویر پانوراماست که به دلیل واید بودن لنز می تواند وسعت دید بالایی را پوشش دهد.
  • ۳۵ شرکت بزرگ و کوچک در دنیا به عنوان زیر مجموعه داهوا در قاره های آسیا ، اروپا ، آمریکا ، آفریقا و، اقیانوسیه و خاور میانه در حال فعالیت هستند که این نشان از جدیت این شرکت جهت دستیابی به بازارهای جهانی است.
  • دوربین های اتاق کودک یا همان بیبی کم، دوربین هایی هستند که برای نظارت و ارتباط بیشتر با کودک یا سالمند شما در زمان هایی که خارج از منزل هستید، طراحی و ساخته شده اند.

دوربین های آی پی نسل جدید دوربین مدار بسته هستند که امروزه بیشتر بازار را در دست خود گرفته اند ومزایای زیادی نسبت به دوربین های آنالوگ دارند. با نصب دوربین های آی پی می توانید تصاویر آن را به صورت زنده بر روی موبایل یا کامپیوتر خود در هر مکان و زمانی که باشید از طریق اینترنت مشاهده کنید. این تکنولوژی نیز مختص دوربین های مداربسته توربو اچ دی هایک ویژن می باشد که می تواند سیستم آنالوگ را بدون نیاز به تغییر در بستر آن به HDTVI تغییر دهد. در این دوربین ها امکان انتقال تصویر از طریق کابل RG59 نیز فراهم شده است. همچنین ویژگی اصلی آن امکان دسترسی به رزولوشن 1080 و 720 پیکسل می باشد. تفاوت اصلی میان سیستم HDTVI با سیستم TVL یا آنالوگ در ضبط اطلاعات است.

دوربین مداربسته LESO مدل  D22 HD

متوجه خواهید شد که آنها در برابر آب و هوا مقاوم هستند تا در برابر باران، آفتاب، گرد و غبار و برف مقاومت کنند. علاوه بر این، این نوع دوربین‌ها معمولا وضوح بهتری دارند تا بتوانید جزئیات ویدیو را ببینید. با این حال، آنها معمولاً به دلیل پوشش و لنز مقاوم در برابر آب و هوا گران تر هستند.

دوربین مدار بسته متحرک

6- پردازش اطلاعات در سیستم نظارتی به صورت بی وقفه و دائمی صورت میگیرد، برای وقوع این امر هارد باید بتواند بین خواندن و نوشتن متناوبا عمل کند. 1- هارد نظارتی به گونه ای طراحی شده است که میتواند در حالت “بدون وقفه” کار کند، این امر باعث عملکرد بهتر در پردازش اطلاعات می شود. ۴-بسیاری از فیلم ها، موزیک ها و دیگر فایل های کپی رایت ، از این نوع انتقال فایل استفاده میکنند. P-2-p تکنولوژی است که در مواردی که تعداد فایل ها بالاست، استفاده می شود. داهوا برای اولین بار موفق به تولید دی وی ار ، با تعداد کانال 32 فول D1 در جهان گردید.

شما با استفاده از دوربین های مداربسته می توانید در هر کجای دنیا که باشید از اشخاص و یا اشیا باارزش خود حفاظت کنید تا دست سارقان نیوفتند . شما می توانید با دوربین های مدار بسته در هرجای دنیا کارخانه ، خانه ، فروشگاه و هر کجا را زیر نظر بگیرید . دوربین های مداربسته در اشکال و انواع مختلفی تولید شده اند که هر کدام ویژگی های خاصی را در بر دارند و شما می توانید بسته به نیاز خود هر کدام از اینها را در سایت دیجی ویرا انتخاب و خریداری بفرمایید .

http://dekorasiyon.ir