لیست قیمت دوربین مداربسته | binacctv

مجله خبری دوربین مداربسته بینا دی وی آر 32 کانال هایک ویژن قابلیت پشتیبانی از 32 عدد دوربین توربو HD را دارد. معمولا این دستگاه ها می توانند از یک یا دو عدد دوربین IP نیز پشتیبانی کنند. این دستگاه ها دارای پورت و ورودی خروجی های متعدد از جمله VGA ،HDMI ،LAN ،SATA ،USB و … هستند. دستگاه دی وی آر 16 کانال هایک ویژن قابلیت پشتیبانی از 16 عدد دوربین توربو HD را دارد. دستگاه دی وی آر 8 کانال هایک ویژن قابلیت پشتیبانی از 8 عدد دوربین توربو HD را دارد. دستگاه دی وی آر 4 کانال هایک ویژن قابلیت پشتیبانی از 4 عدد دوربین توربو HD را دارد.

هدف از نصب این دوربین ها کنترل تردد، کنترل ترافیک و جرایمی مانند سرعت بالا یا پارک ممنوع است. یکی از مهم‌ترین عواملی که باید در هنگام خرید یک سیستم امنیتی مدار بسته در نظر بگیرید فضای ذخیره سازی یا هارد است. تمام ضبط کننده‌ ها یا رکوردر ها برای ذخیره سازی فیلم ‌های ضبط‌شده به هارد دیسک نیازمند هستند. بهترین و رایج ترین نوع کابل در بین نصاب های دوربین مداربسته، کابل کواکسیال RG59 است که در متراژ 150 و 300 متری در بازار موجود است. این کابل قادر است تا برق و تصویر را منتقل کند و ضمن ماندگاری و دوام بالا برای دوربین های HD ،HDTVI ، HDCVI و AHD مناسب است. این نوع دوربین‌ها مخصوص فضای بسته بوده و معمولاً روی سقف نصب می‌شوند اما به‌دلیل اینکه کمتر در دید هستند و فضای کمتری اشغال می‌کنند، در بعضی مواقع دیده شده که در فضای خارجی و روی دیوار نیز نصب می‌شوند.

  • DNR یا Digital Noise Reduction یک قابلیت دوربین مدار بسته است که به طور دیجیتال نویزهای تصویر را ازبین می‌برد.
  • برای مشاهده مدل های مناسب کارخانه می توانید به صفحه دوربین مداربسته برای کارخانه مراجعه نمایید.
  • به دلیل خدمات با کیفیت و یکپارچه در بازار هدف توانسته جایگاه خوبی را سهم خود کند.
  • نقش بازدارندگی دوربین های نظارتی و امنیتییکی از آیتم های که در هنگام خرید دوربین مدار بسته در نظر کاربران می باشد نقش بازدارندگی است که یک سیستم دوربین های نظارتی ایجاد می کند.

نقش مراقبتی دوربین های مدار بستهیکی از کاربرد هایی که باعث انتخاب و خرید و قیمت از سوی کاربران می شود نقش مراقبتی دوربین مدار بسته می باشد. UPS دوربین مداربستهکوچک معمولاً درون خود، یک باتری دارند که هنگام وجود برق در حالت عادی آن را شارژ می‌کنند. EXIR تکنولوژی جدید ارائه شده از کمپانی هایک ویژن است که توانسته تحول بزرگی در دوربین­های دید در شب ایجاد کندEXIR نسل جدید IR ها است که توانسته نقاط ضعف دید در شب IR موجود در بازار را رفع کند. یکی از عواملی که در تصاویر ارائه شده توسط دوربین های مداربسته اهمیت ویژه ای دارد توانایی و نحوه ارائه رنگ ها و کیفیت آنهاست. هرچه رنگ ها زنده تر و واقعی تر به نظر برسند نشان دهنده کیفیت بالای دوربین شماست. در این راستا تولیدکنندگان دوربین های مداربسته دست به ابداع فناوری هایی برای تنظیم نور سفید در تصاویر زده اند که AWB یکی از آنهاست و در ادامه به معرفی آن می پردازیم.

http://dekorasiyon.ir

از دوربین‌های تحت شبكه IP با دید فیش‌آی می‌توان به هایك ویژن DS-2CD2955FWD-I اشاره‌ای داشت. حدوداً 8 متر دید در شب و رزولوشن 5 مگاپیكسلی از خصوصیات این دوربین هستند. دوربین‌های تحت شبكه با توجه به كیفیت و ویژگی‌هایی كه دارند،‌ از قیمت بالاتری نیز برخوردار هستند. دوربین های گلوله ارزش زیادی برای پول ارائه می دهند و یک انتخاب عالی برای برنامه های امنیتی و نظارتی هستند. کیفیت ساخت مقاوم در برابر آب و هوا به زنده ماندن در محیط های چالش برانگیز برای سال های آینده کمک می کند.

دوربین تحت شبکه هایلوک مدل IPC-D140H

دوربین‌های دیگری نیز وجود دارند كه می‌توان به انواع چرخشی اشاره‌ای داشت كه قابلیت كنترل بیش‌تری را برای مانیتورینگ فراهم می‌كند. دوربین‌های مداربسته ویژگی‌هایی دارند كه منجر می‌شود تا قشر وسیعی امروزه اقدام به تهیه چنین ابزاری كنند. قیمت دوربین مدار بسته که به صورت چرخشی هستند نسبت به سایر مدل ها گران تر است. همانطور که از نامش برمی آید، دوربین های مداربسته HD کیفیت تصویر عالی را همراه با طیف گسترده ای از ویژگی ها ارائه می دهند که می تواند متناسب با نیازهای خاص شما باشد.

دوربین مداربسته مناسب باغ