لیست قیمت هایک ویژن به همراه تخفیفات جشنواره 1401 نمایندگی مرکزی هایک ویژن | binacctv

پس از فراموش کردن رمز ورود DVR / NVR ، دیگر نمی توانید وارد سیستم شوید ، بنابراین نمی توانید تنظیمات را تغییر دهید و یا حتی فیلم ضبط شده را پخش کنید. پس از به روزرسانی امنیتی دستگاه ها ، اکثر محصولات DVR / NVR اکنون نمی توانند از طریق روش شبکه مانند دستور telnet هک شوند. اگر نمی توانید روش دستیابی را پیدا کنید ، دستگاه شما بی فایده خواهد بود.

دوربین چرخشی خورشیدی 5 مگاپیکسل سیم کارتی|قیمت دوربین خورشیدی

برای نصب این دوربین از کابل‌های کواکسیال استفاده می‌شود و می‌توانید از کیفیت 2 تا 8 مگاپیکسل دوربین موردنظر خود را در این لیست جستجو کنید. پیاده سازی یک سیستم امنیتی دوربین مدار بسته مؤثر و کارآمد امر ساده ای نیست و نیاز به توجه و کمک دارد. چرا که یک سیستم نظارت تصویری می‌تواند سرقت و خرابکاری ها را برای هر تجارت و کسب و کار و در هر حرفه ای کاهش دهد. فرافن مارکت دوربین های مدار بسته را با مناسب ترین قیمت به فروش می رساند و تخفیفات خوبی برای مشتریان و همکاران خود در نظر می گیرد.

دوربین آی پی داهوا DH-IPC-HFW3449EP-AS-LED

مجله خبری دوربین مداربسته بینا لامپی از طریق لنز پاناروما تصاویر را به صورت 360 درجه ضبط می کند. بعلاوه خرید دوربین لامپی بسیار هوشمندانه است، از آنجایی که بصورت یک دوربین مخفی برای شما عمل می کند و سارقین متوجه وجود دوربین مدار بسته در محیط نمی شوند. شما می توانید با اتصال دستگاه Dvr دی وی آر خود به یک مودم از امکانات انتقال تصویر دوربین مدار بسته بهره مند شوید.

پکیج 4 عددی دوربین مدار بسته xmeye

خرید دوربین مداربسته در اماکن صنعتی علاوه بر حفظ امنیت، امکان کنترل و نظارت بر فعالیت کارمندان را به شما می دهد. دوربین های صنعتی بهتر است از قابلیت دید در شب، کنترل از راه دور و همچنین مقاومت بالا برخوردار باشند. بانک ها از دیگر اماکنی هستند که استفاده از دوربین های مدار بسته و ضبط کننده ویدئویی برای آنها ضروری به حساب می آید و در حقیقت بهترین راه حل امنیتی برای این کاربری همین نصب دوربین مداربسته است. از آنجایی که آمار سرقت در باجه های خودپرداز بسیار بالاست، وجود دوربین مداربسته هوشمند با قابلیت هایی نظیر تشخیص چهره کمک شایانی به کاهش جرایم می کند. دوربین Cube با تکنولوژی تحت شبکه و HD در بازار موجود است و به راحتی می توانید آن را در فضاهای داخلی نصب کرده و علاوه بر تصویر محیط، صدا را از طریق میکروفون موجود در آن دریافت کنید. از دیگر ویژگی های این دوربین مداربسته می توان به لنز ثابت، وجود کارت حافظه داخلی برای ضبط و امکان اتصال به wifi در برخی از آن ها اشاره کرد.

  • در دستگاه دی وی آر DVR تصاویر دوربین مداربسته یا به صورت دائم و بدون توقف ضبط می شوند یا به صورت تشخیص حرکت که در سیستم دوربین مدار بسته به آن Motion detection می گویند.
  • اگر شما هم سوالاتی درباره نحوه عملکرد دوربین Wireless و نیز قیمت دوربین بی سیم دارید، در ادامه با ما همراه باشید تا درباره این دوربین های نظارتی جذاب بیشتر بدانیم.
  • یکی از پرطرفدار ترین این دوربین های مدار بسته، دوربین های مدار بسته لامپی می باشند.دوربین لامپینصب آسانی دارد و برای مصرف کنندگان بسیار مقرون به صرفه می باشد.
  • همچنین دوربین های نظارتی و امنیتی می توانند در محیط های آموزشی و تفریحی و همچنین در محیط های نظامی و تاریخی نیز به کار گرفته شود.
  • 3D-DNR نوعی پیشرفته‌تر از این تکنولوژی است که نویزها را بطور خیلی موثرتر حتی در شرایطی که نور محیط کم است، از تصویر فیلتر می‌کند.

همانطور که مشاهده کردید دوربین های مداربسته دارای تنوع مختلفی است که ما در بالا به تعداد اندکی از آن ها اشاره کردیم. به خاطر دارید که در گذشته دوربین مداربسته ویدیوهایی با کیفیت بسیار پایین ارائه می‌داد و در مدت زمان خیلی کم حافظه‌اش به اتمام می‌رسید؟ … قوانین نصب دوربین مداربسته در راهرو و کوچه و درب واحدها و پارکینگهای اختصاصی چیست؟ آیا نصب دوربین در مشاعات جرم است؟یا اینکه با هزینه …

http://dekorasiyon.ir