قیمت دوربین مداربسته فروشگاه اینترنتی هوبانو خرید دوربین مداربسته | binacctv

سیستم دوربین مدار بسته HDCVI رقیبی جدی برای دوربین های AHD و HDTVI توربو اچ دی هایک ویژن است. پس اگر به دنبال دوربینی با کیفیت از یک برند خاص هستید می توانید به سراغ دوربین های HDCVI داهوا بروید. شما با نصب دوربین مدار بسته در محلِ مورد نظر خود، علاوه بر پیگرد هرگونه جرم، باعث می‌شوید كه اكثر مجرمین و سارقین را از آنجا دور كنید. دوربین مداربسته در واقع دو عملكرد اساسی دارد كه علاوه بر درمان می‌تواند منجر به پیشگیری نیز شود.

  • دوربین‌ مدار بسته بی ‌سیم، نوعی از دوربین‌های امنیتی هستند که سیگنال‌های تصویری و صوتی را از طریق اینترنت به گیرنده‌ها منتقل می‌کنند و برای انتقال تصاویر نیازی به کابل و سیم ندارند.
  • از انواع دوربین مداربسته توربو اچ دی می توان در جاهایی که نیاز به امنیت بالایی دارند استفاده کرد.
  • در صورتی که برند شما دارای محصولات HD و تحت شبکه باشد قیمت هر دو گروه محصولات در یک فایل قرار دارد.

بعضی از آنها دارای دو دوربین هستند و همزمان نقش دوربین دنده عقب را نیز ایفا می کنند. بعضی از مدل های دوربین خودرو سیم کارت خور و دارای سیستم عامل اندروید هستند که قیمت بالاتری دارند. یعنی احتمال آن خیلی کم است و این موضوع در دوربین بی سیم آنالوگ هم ممکن است اتفاق بیفتد. رمزگذاری ها و تنظیماتی که در دوربین وای فای وجود دارد، امکان دسترسی شما در موبایل یا دستگاه انتقال دهنده را برقرار می کند و با انجام مراحل امنیتی و رمزگذاری های شخصی می توانید از تهدید های هک شدن در دوربین وایرلس جلوگیری کنید.

http://dekorasiyon.ir

شما می‌توانید دوربین های بولت را با دید در شب 10 تا 80 متر خریداری کنید. هر‌چه این مقدار بیشتر باشد، دوربین قادر است تا در تاریکی و نور کم، تصاویر را با برد بیشتر و کیفیت بالاتری ثبت کند. بنابراین اگر به دنبال نصب سریع، آسان و کم هزینه هستید قطعا دوربین های مداربسته وایرلس گزینه مناسبی برای شماست. در ضمن در نظر داشته باشید در پروژه های بسیار بزرگ که متراژ سیستم مداربسته از دستگاه ضبط کننده ویدیویی یا تصویری زیاد است باید سیستم تحت شبکه استفاده نمایید که با کاهش چشمگیر کابل کشی قیمت دوربین مدار بسته به صورت کلی کاهش پیدا می کند. در ابتدای امر برای اینکه با انواع دوربین مداربسته آشنا شوید باید خاطر نشان کنیم که دوربین های امنیتی و نظارتی از منظر های گوناگونی قابل دسته بندی می باشد که دانستن این موارد در هنگام انتخاب و خرید دوربین مدار بسته بسیار ضروری می باشد. امروزه سازندگان دوربین مداربسته قابلیت های متفاوت و پرکاربردی را به دوربین های مدربسته اضافه می کنند .شما با توجه به نیاز خود و اینکه چه دوربینی را با چه قابلیت هایی می خواهید ،دوربین مداربسته مورد نظر خود را انتخاب می کنید .

دوربین مدار بسته تحت شبکه IMOU RANGER 2

از كاربری‌های پلیسی و نظامی گرفته تا نصب برای كنترل ترافیك و نظارت‌های نامحسوس برای اماكنی كه مدنظر ما است. همچنین برخی كارفرماها برای نظارت بر كاركنان خود از این دوربین‌ها بهره‌مند می‌شوند. به طور خلاصه، اگر به چیزی نیاز دارید که بتواند با هر چیزی که کسب و کار شما به آن می اندازد کنار بیاید، سرمایه گذاری در دوربین مدار بسته C-mount را در نظر بگیرید. اگر می خواهید از یک منطقه طولانی محافظت کنید، دوربین های مداربسته گلوله ای احتمالا یکی از بهترین گزینه ها هستند. آنها را می توان به صورت تکی یا جفت استفاده کرد و دارای مجموعه ای از ویژگی ها مانند دید در شب، پوشش مقاوم در برابر خرابکاری و مشاهده از راه دور است.

دوربین مداربسته بولت داهوا مدل IPC-HFW4431TP-S-S4

مجله خبری دوربین مداربسته بینا مداربسته داهوا HAC-HFW1400DP – دارای سنسور 3.1 اینچی CMOS – دارای دید در شب 80 متری هوشمند سیاه و سفید – دارای لنز ثابت 3.6 میلی متری – دارای رزولوشن تصویری 4 مگاپیکسل – دارای ابعاد241.8×90.4×90.4 میلی متر -… دوربین مداربسته داهوا HAC-HFW1200DP – دارای سنسور 2.7 اینچی CMOS – دارای دید در شب 80 متری هوشمند سیاه و سفید – دارای لنز ثابت 3.6 میلی متری – دارای رزولوشن تصویری 2 مگاپیکسل – دارای ابعاد 241.8×90.4×90.4 میلی متر -… دوربین مداربسته داهوا HAC-HFW1400TP – دارای سنسور 1.3 اینچی CMOS – دارای دید در شب 25 متری هوشمند – دارای لنز ثابت 3.6 میلی متری – دارای رزولوشن تصویری 4.1 مگاپیکسل – مجهز به بدنه آلومینیومی ضد آب با استاندارد مقاومتی… اگر هدفتان گرفتن دزد باشد، وجود برخی ویژگی‌ها (یعنی قابلیت تشخیص چهره، شماره پلاک، زاویه دید گسترده، کیفیت تصویر 1080p hd، دید در شب و زوم بالا) در دوربین امنیتی مورد نظر شما ضروری است. از سوی دیگر، اگر تنها دوربینی با امنیت پایه برای نظارت بر اتفاقات منزل یا محل کارتان می‌خواهید، خرید یک دوربین ساده مانند دوربین مدار بسته ahd نیز کفایت می کند. تعداد دوربین مدار بسته ارتباط مستقیم با قیمت دوربین مداربسته به صورت تمام شده دارد و دانستن اولویت ها و نیاز های مشتری در کاهش هزینه ها در خرید دوربین مدار بسته کمک شایانی می کند.

دوربین مداربسته تحت شبکه میجیا 1080 مدل CMSXJ04C