لیست قیمت انواع دوربین مداربسته (۱۴۰۱)

برای افرادی که به دنبال یک سیستم امنیتی نسبتاً ساده هستند، به احتمال زیاد یک سیستم DVR کافی خواهد بود، مخصوصا اگر ملک شما قبلاً از یک سیستم امنیتی موجود برای کابل کواکسیال سیم کشی شده باشد. کاربر نیز با پیچیدگیهای نسبتاً بیشتری روبرو خواهد شد. در صورت استفاده از دوربین آنالوگ برای سیستم امنیتی مکان مورد نظر خود، احتمالاً باید از چندین دوربین آنالوگ استفاده شود تا بتوان ناحیه بیشتری را تحت پوشش قرار داد. شماره ۱: وقتی دوربین امنیتی مشکل تار بودن دارد، آن را برطرف کنید. دوربین های ip یکی از تکنولوژی های انتقال تصویر پرسابقه در انواع مختلف دوربین مداربسته است. ما دوربین را نصب کردیم، ولی یک ماه بعد ایشان به طرق مختلف نارضایتیاش را ابراز کرد و دیروز وکیلش یک اظهارنامه علیه همه ما فرستاده که نصب دوربین در خارج از فضای اختصاصی منازل شما برخلاف قانون است و با اصول ۲۲ و ۲۵ قانون اساسی مغایرت دارد و مطابق مواد متعدد جرائم رایانهای جرم محسوب میشود و تهدید کرده که اگر ظرف دو روز دوربین جمع نشود برعلیه کلیه مالکین در مراجع قضایی طرح دعوی به عمل میآید. زیرا همین موضوع سبب تاری تصاویر در شب میشود. همانطور که در بالا ذکر شد، برای بیان تفاوت دوربین مداربسته آنالوگ و دیجیتال، میتوان به این موضوع اشاره کرد که تصاویر در دوربینهای آنالوگ باید به فرمت دیجیتال تبدیل شوند؛ در صورتی که تصاویر از طریق دوربین مداربسته دیجیتال مستقیماً با فرمت دیجیتال ضبط شده و دیگر تصاویر و ویدیوها نیاز به تغییر فرمت و تبدیل ندارند.

و یا از طریق فروشگاه کارپیما محصول مورد نظر خودتان را پیدا کنید. با خرید پک دوربین مداربسته بیسیم از مجموعه و مشاوره از کارشناسان فروش ما خریدی ارزان را تجربه و دوربینی با کیفیت را دریافت کنید. در هر سیستمی از دوربین های مدار بسته مجموعه دوربین ها، دستگاه ضبط تصاویر (تجهیزات نمایش، ذخیره سازی و مدیریت تصاویر)، سیستم انتقال تصویر ، به همراه سایر تجهیزات جانبی مدار بسته و لوازم جانبی مدار بسته اجزای سیستم مداربسته را تشکیل میدهند. رزولوشن تصاویر مربوط به دوربینهای HD-CVI در حدود 1080p و کیفیت پایینتری نسبت به تکنولوژیهای SDI و TVI ارائه میدهند. کیفیت تصویر دوربین آنالوگ TVI تقریباً با AHD برابر است. وضوح تصویر با دوربین TVI در پیکسل 1 تا 2 مگاپیکسل است. محیط های مناسبی برای نصب دوربین بولت می باشد.

دوربین مدار بسته بولت به شکل استوانه است و دارای بدنه فلزی و ضد آب می باشد که بیشتر برای محیط بیرونی استفاده می شود. کیفیت تصویر برداری دوربین IP به مراتب از دوربین آنالوگ قدرتمندتر است. در دوربین های IP، بر خلاف دوربین های آنالوگ، برای ضبط تصاویر، دستگاه DVR حذف شده است و NVR به عنوان جایگزین استفاده شده که باعث ایجاد ارتباط شبکه ای میشود و همچنین داده های دوربین های آی پی را ذخیره می کند. برای برخی از افراد موضوع ایجاد یک حفره بر روی دیوار تا حدی نگران کننده تصور میشود اما اینطور نیست. البته برای شرکت در دوره فنی حرفه ای نصب دوربین مدار بسته حتما به اعتبار آموزشگاه انتخاب شده توجه داشته باشید، چرا که بسیاری از آموزشگاه نصب دوربین مدار بسته مجوز لازم را از سازمان فنی حرفه ای نداشته و همین موضوع باعث نامعتبر بودن مدرک آنها می شود. این درحالی است که با ثبت نام در کلاس های مجاز فنی و حرفه ای در پایان دوره مدرک رسمی نصب دوربین مدار بسته بین المللی دریافت خواهید کرد.

دوربین مدار بسته حرفه ای معمولا برای نظارت بر اماکن داخلی و خارجی مورد استفاده قرار می گیرد و بسته به شرایط محیط انواع مختلفی دارند. دوربینهای مداربسته ممکن است برای مشاهده فضاهای سرپوشیده و داخلی ساختمانها استفاده شوند و یا در برخی از مواقع بر حسب نیاز در فضای خارج محیطی و در مکانی رو باز نصب شود. اگر به اتصال تعداد بیشتری از دوربین نیاز باشد، باید دستگاه DVR بیشتری خریداری و به کار گرفته شود. یکی از این عوامل لیست قیمت دوربین مداربسته است. این دوربین ها می توانند از نوع دوربین های ویدئویی و یا دوربین های دیجیتالی باشند. این سیستم ها معمولا از دوربین های پلاک خوان برای کنترل و تعقیب خودروها استفاده می کنند. در موارد تحقیقات جنایی می توان از آنها به عنوان مدرک استفاده کرد.

در صورت زوم کردن روی تصاویر مربوط به این نوع دوربین مدار بسته، با تصویری دانهدانه و پارازیت روبرو خواهید شد؛ به همین دلیل این دوربینها معمولاً برای بررسی جزئیات از جمله تشخیص چهره مجرم کاربردی نیستند. بنابراین کیفیت تصویر در این دوربین ها کم تر از سایر سیستم ها می باشد. برخی از انواع دوربین مداربسته پروژکتوردار هستند و برای روشن کردن فضاهایی کم نور نیاز به پروژکتور دارند. بسیاری از دوربین های امنیتی از فناوری نور مادون قرمز (IR) برخوردار هستند که به تشخیص حرکت کمک کرده و از این رو دوربین ها می توانند در نور کم کار کنند. به دلیل طراحی ساده آنها، دوربین های امنیتی گنبدی چندان در معرض توجه نیستند.

همانطور که گفتیم دوربین مداربسته 360 درجه زوم دار قابلیت زوم و چرخش 360 دارد. با در نظر گرفتن دفتر مرکزی که در شن زن واقع شده، شرکت سانل دارای ۲۴ شعبه در کشور چین بوده و یک دفتر بینالمللی نیز در هنگکنگ دارد. با توجه به مطالب گفته شده، تیم مجله شرکت آریا هوشمند لازم میداند تا در اولین قدم، این دوربین ها را از نظر نوع سیگنالشان ( انالوگ یا دیجیتال) به اختصار بررسی کند. مراحل تست و عیب یابی سیستم دوربین مداربسته را در مقالات بعدی مجله شبکه ارغوان مطالعه فرمایید. در حالی که این دوربین ها از نظر ظاهری کاملا محتاط هستند ، این مانع از بازداشت مجرمان نمی شود. همچنین باید در مکان هایی که نور کافی دارند قرار بگیرد چرا که در فضایی که نور کافی وجود نداشته باشد قادر به تشخیص کامل تصاویر نمی باشد.

در این مقاله سعی کرده ایم انواع دوربین ها را به همراه مزایایشان برایتان شرح دهیم. قیمت کم، سیستم کوچک و نصب آسان، سه مزیت مهمی هستند که دوربین های آنالوگ را، به بهترین انتخاب برای کاربران خانگی و کسب و کار های کوچک تبدیل کرده اند. همین حالا وارد سایت ما شده و فرم مربوطه را پر کرده تا همکاران ما با شما در اسرع تماس گرفته و اطلاعات لازم را به شما ارائه دهیم. کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوربین حرارتی👈 مقاله Thermal Cameras (دوربین های حرارتی). بسیاری از سیستمهای دوربین امنیتی در حال حاضر ترکیبی از اجزای آنالوگ و دیجیتالی هستند. درب جلو، پشت در و پنجره و نمای خیابان بهترین مکان ها و موقعیت های خارج از منزل برای نصب دوربین مداربسته هستند که کارشناسان امنیتی پیشنهاد داده اند. در آخر، عامل تصمیم گیری بر اساس نیاز های امنیتی خاص ملک شما خواهد بود. با کمک این نقشه ها میتوان نصب را در مدت زمان کوتاهتری انجام داد و همچنین تخمین مناسبی از ابزار و لوازم مورد نیاز داشت. لذا چنانچه در محیط کاری شما گرد و غبار و رطوبت زیادی وجود داشته باشد، ممکن است این دوربین برای شما انتخاب مناسبی نباشند. با این حال، دوربینهای بیسیم زیادی وجود دارند که با دوربینهای دید در شب سازگاری ندارند.

با نصب اپلیکیشن دوربین خود بر روی تلفن همراه، می توانید تصاویر آن را از راه دور مشاهده و کنترل کنید. باید دانست که دوربین های تحت شبکه، برای راه اندازی، نیاز به سوئیچ شبکه دارند تا برقراری ارتباط بین دوربین ها و سیستم های اتصالی محقق شود. اگر صدای محیط اطراف نیز برای شما مهم است، بیش از هر چیزی به یک میکروفون نیاز دارید تا بتواند صدای محیط را برای شما ضبط کند. در ادامه به بررسی هر کدام از آن ها میپردازیم. در این مقاله به موضوع دوربینهای مدار بسته آنالوگ میپردازیم و مزایا و معایب آنها را بررسی میکنیم، به شما پیشنهاد میکنیم تا انتهای مطلب را مطالعه بفرمایید. در ادامه به معرفی انواع دوربین های مداربسته آنالوگ و همچنین مزایا و معایب هر یک میپردازیم. از کیفیت پایین پخش گرفته تا نیاز به تعویض سریع نوار های ویدیو دستگاه از جمله ایراد های این نوع دوربین مداربسته محسوب می شدند. یکی از مشکلاتی که دوربین مداربسته آنالوگ دارد این است که کابل کشی بیشتری نسبت به انواع دیگر دوربینهای حفاظتی، نیاز هست که در دوربینهای دیگر اینگونه نیست. این که آیا دوربین میکروفون داخلی دارد یا خیر.

قیمت دوربین مخفی از برندهای نام برده شده، بسیار به صرفه است و این مسئله قدرت خرید افراد را افزایش می دهد. ممکن است فکر کنید که داشتن یک چراغ LED به امنیت شما آسیب میرساند، زیرا افراد میتوانند بهراحتی دوربین را شناسایی کنند. این انتقال بی سیم تصاویر، منجر به کاهش رزولوشن تصاویر میشود؛ زیرا دستگاههای بی سیم دیگر و نورهای فلورسنت میتوانند سیگنال ویدیویی دوربین مدار بسته آنالوگ را مختلف کنند. این افت کیفیت در تصاویر ضبط شده با دوربین مداربسته دیجیتالی و انتقال با دوربین مدار بسته IP رخ نمیدهد. شما باید بدانید که چه نوع دوربین با چه رزولیشن را در کدام نقطه از پروژه خود انتخاب کنید. این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟ لذا اگر این 2 مورد برایتان اهمیت ویژه ای دارد، پیشنهاد میکنیم سراغ سری HD دوربین های آنالوگ بروید.

همچنین در میان دیگر مدل ها به عنوان دوربینهای قدرتمند شهرت یافته اند. اگرچه در گذشته کیفیت ویدیوی سیستم های DVR از سیستم های NVR ضعیف تر بوده، اما امروز این فاصله به طور قابل توجهی کاهش یافته است. نکته قابل تعمل این است که هر چه این فاصله بیشتر باشد و همچنین در زمان تبدیل از یک فرمت به فرمت دیگر باز هم شاهد کاهش رزولوشن و کیفیت تصاویر خواهید بود. دوربینهای آنالوگ میتوانند ویدیو را از طریق کابل جفت تابیده تا فاصله 1.5 کیلومتری و از طریق کابل کواکسیال تا فاصله 300 متری منتقل کنند. همچنین برخی از دوربین های امنیتی Analog از طریق کابل جفت تابیده تغذیه و حتی با اتصالات بی سیم کار میکنند.

از آن جایی که امواج آنالوگ همیشه در معرض نویز قرار دارند، کیفیت تصاویر نیز تحت تاثیر قرار می گیرد. از جمله میتوان عدم توانایی پخش تصاویر به طور همزمان برای چند گیرنده را نام برد. دوربین مدار بسته حرفه ای دام نام خود را از شکل گنبدی قسمتی که دوربین در آن قرار گرفته است ، می گیرد. دوربینهای مدار بسته آنالوگ کیفیت تصویر متفاوتی دارند که میتوانید با توجه به نیاز خود برای نصب دوربین مداربسته نسبت به خرید دوربین آنالوگ با کیفیت مدنظر اقدام نمایید. در بسیاری از موارد مالکین مغازه ها اقدام به سفارش پک دوربین مداربسته و یا پک دزدگیر میکنند و خود اقدام به نصب پک دوربین مداربسته واحد تجاری مینمایند.پک دوربین مداربسته در برندهای مختلف بسته بندی و آماده ارسال می باشند. پس از آشنایی با ویژگی دوربین های آنالوگ و دیجیتال، به بررسی زیرمجموعه های بیشتری از این دوربین ها می پردازیم تا سطح اطلاعات شما عزیزان بخوبی افزایش یابد و با اطلاع کامل، سراغ محصول مورد نظرتان بروید.

فیدهای مربوط به دوربین مدار بسته آنالوگ کدگذاری نمیشوند؛ در نتیجه دوربینهای آنالوگ در برابر هک و دسترسی پیدا کردن به اطلاعات و تصاویر آن، سایت binacctv آسیب پذیرتر هستند. این کارت رابط بین دوربین های مدار بسته آنالوگ و کامپیوتر بوده و وظیفه ذخیره تصاویر را بر عهده دارد و به دو صورت داخلی و خارجی (اینترنال و اکسترنال) مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از مزایای دوربین مداربسته آنالوگ این است که در نور کمتر، عملکرد بهتری نسبت به انواع دیگر دارد. با توجه به اختلاف پایین در قیمت و البته کیفیت بالای در تصویر برداری، ظاهرا این دوربین ها در مقایسه با دوربین های معمولی آنالوگ، انتخاب بهتری به حساب می آیند. اگر مارک یا برند مذکور در ایران به صورت قانونی ثبت نشده باشند، از نظر قانونی یک برند یا مارک به حساب نمی آیند و اصطلاحا به اینگونه برندها، مارک های ساختگی و یا برندهای ساختگی می گوئیم. از دوربین چشم ماهی در مکان و فضاهای بسیار بزرگ بهره می گیرند و بهتر است بدانید که جنس اینگونه دوربینها از پلاستیک می باشد و به شکل دایره یا مثلث تولید می شوند و یک سطح صاف در کف آن ایجاد می شود که با استفاده از این ویژگی به راحتی روی سقف قرار می گیرد، این نوع دوربین بیشتر در فضای داخل ساختمان قرار گرفته اما این دوربین ضدآب نمی باشد و ویژگی بسیار خوبی که دارد قابلیت صدا ضبط کردن است.