آموزش نصب دوربین های مداربسته داهوا

شرکت داهوا بیش از 15 سال گذشته در زمینه توسعه و فناوری های امنیتی همت گماشته است و به طور کامل در تحقیقات و طراحی تکنولوژی تجهیزات نظارتی بهترین نتایج را بدست آورده و هم در زمینه ی سخت افزار و هم نرم افزار بهترین تجربه را برای مشتریان خود به ارمغان اورده سایت binacctv است . در گذشته انواع دوربین مداربسته گران قیمت برای استفاده صنعتی و حرفه ای در بازار ارائه میشد. همچنین بهتر است بدانید که؛ نصب دوربینهای مداربسته حرارتی در مراکز صنعتی رواج پیدا کرده است. با نصب دوربین مداربسته در قسمت های مختلف منازل مسکونی، به راحتی می توان همه امور منزل خود را حتی زمانی که فاصله زیادی با خانه دارید، کنترل کنید. دوربین مداربسته هایک ویژن فوق العاده باکیفیت ساخته شده است و حتی امکان کنترل از راه دور و حتی کنترل برخی از تجهیزات مانند درب های ورودی را نیز به شما می دهد. برای استفاده از دوربین های تحت شبکه شما نیاز به دستگاه nvr (ان وی آر) هایک ویژن دارید. ANRP مخفف تشخیص خودکار تعداد صفحات و LRP مخفف صفحات مجوزدار دوربین ها است و این دستگاه ها به منظور دستیابی به اطلاعات فراوان در یک منطقه با ترافیک بالا به منظور ایمن نگه داشتن هر مکان کمک می کنند.

در نتیجه هزینه سیستم تشخیص پلاک در این حالت بسیار کاهش دارد. برای انتقال تصاویر دوربین مداربسته روی موبایل و دیگر دستگاهها، هیچگونه هزینه اضافی دیگری برای این کار لازم نمیباشد. زمانی که در هنگام اتصال دوربین به لپتاب با مشکل نصب پلاگین دوربین مداربسته مواجه می­شوید و روی گزینه دانلود کلیک می­کنید، سایت دیگری باز میشود. همچنین امکان به سرقت رفتن آنها هم بیشتر میشود. عکس این موضوع هم صادق است و دوربینی که با زاویه زیادی نسبت به دیوار نصب میشود فضای بیشتری را تحت پوشش قرار دهد. ما در این مقاله، یکی از بهترین برندهای دوربین یعنی داهوا را به شما معرفی کردیم و مراحل نصب آن را برای شما بازگو کردیم. بهتر است نصب دوربین مداربسته را به افراد و یا شرکت های غیر مجاز نسپاریم.

به همین خاطر نیاز است تا با اقدامات مناسب از به وجود آمدن مشکلات غیر قابل جبران جلوگیری کرد. در اغلب موارد با پیچاندن دوربین میتوانید آن را در مکان مناسب محکم کنید. حال که با انواع دوربین مداربسته و تقسیم بندی بر اساس شکل ظاهری و کاربرد آن ها آشنا شدید می توانید محصول مورد نیاز خود را به سادگی انتخاب نمایید. در مرحله اول شما باید نقشه ی ساختمان را به دقت مشاهده کنید تا بتوانید محل کابل کشی ها را پیدا کرده و کابل کشی را آغاز کنید. را با یک کابل واحد کنترل کرد. فضاهایی که نیاز به محافظت و کنترل دارند را شناسایی کنید. به عنوان مثال می توان از سنسورهای لرزشی در داخل کاور های دوربین مداربسته استفاده کرد و سنسور را به یک سیستم حفاظتی و آژیر متصل نمود .

برای اینکه کنترل بیشتری روی محیط داشته باشید باید به تعداد دربهای وروی یا خروجی دوربین تهیه کنید. همچنین تعداد دوربین ها و محل قرار گیری آنها باید به گونه ای باشد که اشراف کامل به محیط داشته باشید. از طرفی اگر دوربین ها و یا تجهیزات به صورت اصولی و در مکان مناسب نصب نشوند، سارقین به راحتی میتوانند به آنها دسترسی داشته و با اختلال در آنها امورات خود را انجام دهند. اگر درمورد انواع دوربین و امکانات و ویژگی آنها اطلاعاتی ندارید، باید با افرادی که در این زمینه کارشناس هستند مشورت کنید تا بهترین نوع دوربین که برای شما مناسب می باشد را انتخاب کنید. به گونه ای که شرکت های رقیب به فکر جایگزین کردن این تکنولوژی در محصولات خود شدند. شکل استاندارد آن به گونه ای است که در فاصله بین دوربین تا محل قرار گرفتن دستگاه ضبط تصاویر باید همه کابل ها محافظت شوند و هیچ کابلی دیده نشود تا کار به صورت استاندارد و تمیز انجام شود. استفاده از سنسور مایکرو ویو -این سنسور به گونه ای عمل می کند که به محض نزدیک شدن سارق به دوربین مداربسته آلارم می دهد . اجزای تشکیلدهنده دوربینهای دیجیتال عبارتند از لنز، سنسور تصویر، پردازشگر تصویر، چیپ فشردهسازی و چیپ شبکه.ساختار سیستمی این دوربینها بدینگونه است که اگر قصد داشته باشید به صورت آنلاین و از طریق اینترنت محل مورد نظر خود را مشاهده کنید، میتوانید با تنظیم آدرس IP بر روی آنها، از طریق شبکه یا اینترنت، به صورت آنلاین تصاویر ارسال شده از دوربینهای مداربسته را دریافت کرده و مشاهده نمایید.

بعد از نقشه کشی اصولی، نوبت نصب دوربین مداربسته داهوا در مکان مناسب میباشد. این دوربین ها برای ردیابی رفتارهای نادرست بسیار مناسب هستند و در صورت نیاز به استفاده از فیلم در دادگاه، به کاربر امکان می دهد برای وضوح بیشتر بزرگ نمایی کند. ذکر این نکته ضروری است که وقتی لنز دوربین مداربسته F3.5 باشد، بدین معناست که در موقعیت اصلی زاویه دید، این قابلیت را دارد ولی با زوم کردن روی تصویر، می تواند تا F8.0 کاهش یابد. داشتن یک سیستم امنیتی خوب برای تضمین امنیت مکانهای مختلف بسیار ضروری است. هر حرکت توسط دوربین مداربسته وایرلس رصد شده و امنیت شبکه شما را تضمین می کند. تشخیص حرکت و دوربین های بی سیم ، صدای دو طرفه ، آلارم و تشخیص آتش است که دوربین های مداربسته بوش را از بقیه دوربین ها جدا می کند. دوربین مداربسته بی سیم از طریق یک ارسال کننده بدون سیم اطلاعات صدا و تصویر را برای نقطه ای دیگر ارسال می کند .

ما در ادامه این متن مراحل نصب دوربین مدار بسته را معرفی میکنیم. پایه سه محوره ای این دوربین ها سبب می شود که بتوان آن را در جهت های مختلفی تنظیم کرد. همین تفاوت در واقع تکنولوژی ساخت دوربین ها را تحت تاثیر قرار می دهد. نقاط قوت دوربین مداربسته یونی ویو ( امکان جستجوی هوشمند ، پشتیبانی از تکنولوژی Power Over Ethertnet یا همان (POE) ، پشتیبانی از تکنولوژی فشرده سازی U-Code ، دارای تکنولوژی Plug& Play و … ) می باشد. صاحبان مشاغل از تکنولوژی دوربین مداربسته برای دلایل مختلفی همچون بازدارنده جرم و جنایت استفاده می کنند. از آنجایی که کوچه یک فضای کوچکتر نسبت به سایر اماکن عمومی به شمار می رود، با توجه به قوانین دوربین مداربسته باید افرادی را که در آن کوچه زندگی می کنند از وجود این محصول مطلع کنید. این سوال ممکن است برای بسیاری از متقاضیان خرید دوربین مدار بسته ایجاد گردد. در محل هایی که احتمال ایجاد حریق و شعله آتش وجود دارد مانند سایت های پتروشیمی یا کارگاه های حفاری که گازهای قابل اشتعال در آن وجود دارد نصب دوربین مدار بسته با امکانات ویژه ای امکان پذیر است.

از همین جهت است که NVR را نمونه پیشرفته DVR محسوب میکنند. همچنین برای اطمینان بیشتر نسبت به توانایی آن شرکت، از آنها درخواست کنید تا تعدادی نمونه کار در اختیار شما بگذارند تا با بررسی پروژه هایی که قبلا انجام داده اند به میزان مهارت و دقت آنها در کار پی ببرید. کاورهای مخصوص ضد حریق نمونه ای از این امکانات هستند. برای این کار باید با توجه به نقشه تهیه شده، محل مناسب برای نصب تجهیزات مختلف از جمله دوربینها، کابلها و دستگاههای DVR و غیره را انتخاب کرد. در واقع انتخاب محل یکی از مهمترین مرحله های نصب دوربین های مداربسته به شمار می رود، اگر در این مورد توجه خاصی انجام نشود، حتی با دوربین های خاص نیز نمیتوان بازدهی مناسب را دریافت کرد.

در حال حاضر شرکت های زیادی در زمینه فروش و نصب دوربین مداربسته فعالیت دارند که شما می بایست با تحقیق درمورد آنها، بهترین شرکت را از هر نظر انتخاب کنید. نصب دوربین مداربسته را نباید یک هزینه اضافی برای مکان های مختلف بدانیم، زیرا تجربه ثابت کرده که با استفاده از دوربین های مداربسته می توان حراست از یک ساختمان یا مجموعه را بسیار راحت و کم هزینه کرد. بدین ترتیب بهتر است به جای روش های پر هزینه و کم بازده، استفاده از دوربین در دستور کار همه افراد قرار گیرد. نیز بر هزینه ای که برای دوربین می پردازید تاثیر می گذارد. راز موفقیت شما انتخاب درست برای شروع یادگیری دوره نصب دوربین های مداربسته ،نترس بودن برای شروع کار و انجام اولین پروژه است. شغل نصب دوربین مدار بسته از بازار کار عالی بسیار خوبی برخوردار است. با شرکت در این دوره صفر تا صد نصب دوربین مدار بسته از نصب، سیم کشی، داکت کشی، تنظیمات، انتقال تصاویر و هر آنچه برای نصب یک دوربین نیاز است را یاد می گیرد و در پایان دوره نصب دوربین مداربسته می توانید انواع دوربین را برای ساختمان های گوناگون نصب و راه اندازی کنید.

این دوربینها همانگونه که از نامشان پیداست از امواج کاملا دیجیتال برای تحلیل و ارسال دادههای تصویر و صدا استفاده میکنند. می توان از میکرو سویچ های مخصوص در زیر پایه دوربین و کاور دوربین مداربسته استفاده نمود و به محض باز شدن درب کاور و یا شل کردن پیچ پایه دوربین مداربسته، آژیر به صدا در خواهد آمد. با توجه به سرعت بالا در پردازش اطلاعات دوربین های IP، می توان این دوربین ها را به سنسور های مختلفی مانند حسگر های حساس به حرکت، حسگر های حساس به گرما، سنسور پلاک خوان و غیره مجهز نمود. در ادامه این مطلب قصد داریم تا به موضوع آموزش نصب دوربین های مداربسته داهوا بپردازیم. تا به راحتی نصب کنید.

واین شرکت در نقاط گوناگون جهان از جمله آمریکا،هلند،ایتالیا،روسیه،هنگ کنگ،دبی،ایران و… اولین قدم تهیه لیستی از نیازهایی است که در زمینه نظارت تصویری دارید. توجه داشته باشید که مراجعه به شرکتهای غیرمعتبر میتواند باعث بروز مشکلات مختلفی برای شما شود؛ به همین دلیل سعی کنید تا حتما از شرکتهایی برای مشاوره کمک بگیرید، که از تیمی از متخصصان حرفهای بهره برده و تجربه زیادی در این زمینه دارند. قطعا نصب دوربین مداربسته نیز مانند سایر روش های پیشگیرانه، نمی تواند یک روش 100 درصد برای کاهش جرم و جلوگیری از دزدی باشد، اما قطعا تاثیرات بسیار زیادی در این زمینه خواهد داشت. اما تنها با انتخاب دوربین خوب، نمیتوان بهترین انتظار را از دوربین داشت. معمولا ادارات اغلب بسیار بزرگ بوده و نمی توان به راحتی بخش های مختلف آن را تحت نظر داشت. از زمانی که دوربین مداربسته وارد بازار شده، ادارات بسیار زیادی از آن استقبال کرده اند و این موضوع باعث شده تا راحت تر و ارزان تر از سایر روش ها بتوانند امنیت یک اداره را تامین نمایند. امروزه دوربین مداربسته یا همان CCTV یکی از پرکاربرد ترین لوازم امنیتی محسوب می شود و نمونه های مختلف آن را می توان در فروشگاه ها، مراکز خرید، اداره جات و تقریبا هر مکانی یافت.

می توان از مدار لوپ در داخل پایه و کاور دوربین مداربسته استفاده نمود تا در صورت قطعی سیم لوپ آلارم زده شود . پس از تحقیق و تهیه دوربین مدار بسته مناسب، به مرحله نصب دوربین مداربسته می رسیم. با نصب نرم افزا های مناسب و متنوعی که در دسترس می باشد , می توانید متناسب با سیستم گوشی همراه خود نصب کنید. 3. تصاویر ارائه شده دوربین، مات، شطرنجی، بریده برید، و یا همراه با نویز نمایش داده میشود. برای انجام این مرحله باید از نصب صحیح دوربینها مطمئن بود و بر اساس مدل و برند دوربینها از نرمافزارهای خاص آنها استفاده شود تا بتوان تصاویر آنها را روی یک نمایشگر و یا حتی تلفن همراه هوشمند خود دریافت و ذخیره نمود. امروزه مراکز مختلفی این دورهها را برگزار میکنند و یکی از بهترین مراکز آموزشگاه فنی پارس است.

در این مرحله باید تنظیمات را بر اساس مدل دوربین و دیگر لوازم تنظیمات را انجام دهید. قیمت دستگاه ذخیره سازی با توجه به کیفیت و قیمت دوربین مدار بسته متفاوت است و هر یک از این دستگاه ها مناسب یک دوربین هستند. این آموزشگاه علاوه بر دورههای دوربین مدار بسته دورههای متعدد دیگری را برگزار مینماید. در هنگام خرید محصول، علاوه بر قیمت دوربین مداربسته، چه نکات دیگری حائز اهمیت هستند؟ همچنین در صورت بروز مشکل در سیستم، مسئولیت آن به دیگری منتقل نشود. بدین ترتیب شرکت های بسیار زیادی از جمله شرکت شبکه گستر مهر تجارت این مسئولیت را بر عهده گرفته اند که بهترین و باکیفیت ترین نمونه از دوربین های مداربسته در برندها مختلف مانند هایک ویژن ، تی وی تی و .. را برای مشتریان نصب کنند تا از این طریق میزان سرقت در جامعه کمتر شود. نیاز گسترده جامعه امروزی باعث شده که به صورت گسترده از دوربین های مداربسته در مراکز مختلف استفاده شود به همین دلیل افرادی که در جستجوی شغل مناسب هستند میتوانند با کسب مهارت های لازم برای نصب دوربین مدار بسته کسب درآمد داشته باشند.