قیمت دوربین مداربسته خرید دوربین مداربسته قیمت دوربین مدار بسته خرید دوربین مدار بسته | binacctv

به همین منظور برای انتخاب بهترین دوربین مداربسته ابتدا باید نیازهای کاربری مورد نظر خود را شناسایی کنید. مدل هایی که در لیست قیمت دوربین مداربسته هایک ویژن وجود دارند را ما پیشنهاد می کنیم. به این دلیل که این مدل ها در بازار وجود دارند و به راحتی در دسترس هستند. برای دریافت مشاوره رایگان پیش از نصب کارشناسان ما با شرکت تماس بگیرید. اگر به لیست قیمت دوربین مداربسته توربو HD هایک ویژن مراجعه کرده باشید مشاهده خواهید کرد؛ انواع دوربین با قیمت های متفاوت وجود دارند.

از طریق این مکانیزم می مجله خبری دوربین مداربسته بینا بدون نیاز به افزایش بیش از حد رزولوشن، تصویر مناسبی در مناطق حساس داشت. DNR یا Digital Noise Reduction یک قابلیت دوربین مدار بسته است که به طور دیجیتال نویزهای تصویر را ازبین می‌برد. 3D-DNR نوعی پیشرفته‌تر از این تکنولوژی است که نویزها را بطور خیلی موثرتر حتی در شرایطی که نور محیط کم است، از تصویر فیلتر می‌کند.

پکیج دوربین مداربسته بندانگشتی

اکثر دوربین های بولت دارای بدنه‌ای از جنس فلز بوده، روی دیوار نصب شده و به دلیل شکل خاص کاور (به طور مثال داشتن سایبان) نسبت به دوربین های دام در مقابل گردوغبار و بارش باران و برف نسبتا مقاوم‌تر هستند. با توجه به موارد ذکر شده دوربین‌های مداربسته بالت برای نصب در فضای خارجی مناسب‌تر هستند. بنابراین اگر اطلاعات کافی در زمینه دوربین مداربسته و سیستم های نظارت تصویری ندارید، جای درستی آمده اید. ما در ادامه راهنمای کاملی را در اختیارتان قرار داده و به شما کمک می کنیم تا از میان برند ها و انواع مختلف دوربین مدار بسته بهترین انتخاب را داشته باشید. با پیشرفت تکنولوژی و ظهور گوشی های هوشمند این امکان برای کاربران دوربین مداربسته فراهم شده است که برای انتقال تصویر از طریق تلفن همراه و نرم افزار های موبایلی مربوطه انتقال تصویر دوربین مدار بسته صورت گیرد.

http://dekorasiyon.ir

قبل از آنکه اقدام به خرید دوربین مداربسته مورد نظر خود کنید ابتدا لازم است تا دمای مکان مورد نظر را در زمستان بررسی کنید. زیرا دوربین هایی که می توانند شرایط سخت سرمایی یا گرمایی را تحمل کنند ممکن است قیمت بالایی داشته باشند. اقدام درست این است که دوربینی را بخرید که بتواند زمستان نقطه سکونت شما را تحمل کند. برای مثال لزومی ندارد که دوربینی بخرید که تحمل دمای سرد آن تا منفی 60 تا 80 در جه است زمانی که سردترین دمای منطقه سکونتتان تنها تا منفی 5 درجه است. DVR مناسب برای سیستم مداربسته شما بسته به انتظاراتی که از سیستم دارید متفاوت است. DVR ها دارای انواع 4 تا 32 کانال می باشند.بهترین کار این است که یک ضبط کننده ویدیویی دیجیتال DVRکه خوش نام و با کیفیت می باشد را انتخاب کنید.

  • دوربین داهوا یکی از محصولات پر فروش در بازار ایران می باشد و دارای محبوبیت ویژه ای در بین کاربران می باشد.
  • موارد موثربر قیمت دوربین IP هایک ویژن، رزولوشن دوربین مداربسته هایک ویژن، نوع لنز، و… است.
  • دوربین حرارتی یا ترمال همانطور که از نامش پیداست، گرمای اشیاء موجود در محیط را تشخیص داده و هر دما را با رنگ خاصی نمایش می‌دهد.
  • در دوربین بیسیم برای ذخیره سازی از کارتSD استفاده می شود و قابلیت ذخیره در تلفن همراه را هم دارد.

در شبکه های بی سیم، برای فواصل کم تا سطح صد متر شما می توانید از شبکه های بی سیم وای فای (wi-fi) استفاده کنید. دستگاه های ذخیره ساز دروبین مداربسته از تعداد محدودی هارد پشتیبانی می کنند و بعنوان مثال دستگاه DAHUA XVR 5216H نهایتا از دو عدد هارد 8 ترابایتی پشتیبانی می کند. با توجه به کیفیت دوربین مداربسته ( حجم تصاویر دوربین ) و قدرت فشرده سازی دستگاه ( H.264 , H.264+ , H.265 ) مت زمان ذخیره تثاویر بر روی هارد را می توان محاسبه کرد .

راهنمای خرید NVR هایک ویژن