قیمت دوربین مداربسته خرید دوربین مداربسته قیمت دوربین مدار بسته خرید دوربین مدار بسته | binacctv

هدف ما در هایپر صنعت فامکو فروش بهترین دوربین مداربسته با توجه به نیاز مشتری و صرف معقوق ترین هزینه می باشد. اگر به دنبال دوربین مدار بسته حرفه ای و بسیار با کیفیت هستید به شما دوربین های مدار بسته IP را توصیه می کنیم که البته علاوه بر کیفیت بالا ، قیمت بالاتری نیز دارند. از محبوبترین مدل های محصولات دوربین داهوا میتوان به مدل 1200DP و از دستگاه های ضبط به XVR5116 اشاره کرد، همینطور سوئیچ و تجهیزات شبکه این برند نیز از محصولات جذاب و پرفروش آن است.

دوربین مدار بسته تحت شبکه هایک ویژن مدل DS-2CE16D0T-IT5

از لحاظ فنی توصیه می‌شود از هارد دیسک‌ های نظارتی استفاده شود، زیرا این هارد ها به‌صورتی طراحی شده‌اند که می‌توان 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته از آنها استفاده کرد و لذا می‌توانند از عهده برنامه‌های ضبط طولانی مدت برآیند. نوع دیگری از کابل کواکسیال، RG6 است که عایقی ضخیم تر از RG59 دارد و برای انتقال پهنای باند بالاتر مانند اینترنت مناسب تر است. بنابراین توصیه می شود برای سیستم های نظارت تصویر از این کابل استفاده نشود. بعلاوه دوربین مینی بولت نیز یک دوربین حرفه ای به حساب می آید و به دلیل شکل ظاهری کوچکش می تواند به طور نامحسوس در فضای داخلی و خارجی نصب شود و کمتر در معرض دید باشد. مزیت استفاده از یو پی اس برای دوربینهای امنیتی داخل منازل این است که این یو پی اس ها را میتوان برای دیگر وسایل الکتریکی نیز استفاده کرد.

  • ضبط تصاویر و اطلاعات دوربین های تحت شبکه توسط دستگاه ضبط NVR صورت می گیرد.
  • دوربین های پلاک خوان نصب شده در جاده ها و سطح شهر از طریق ثبت پلاک و شناسایی آن قادرند تا متخلفین را تشخیص دهند.
  • دوربین های HD-over-coax مانند دوربین های HDCVI و 4-in-1 مقرون به صرفه هستند و می توانند سیگنال ویدیویی را در فاصله طولانی تری در مقایسه با دوربین های نظارتی تحت شبکه انتقال دهند.
  • داهوا برای اولین بار موفق به تولید دی وی ار ، با تعداد کانال 32 فول D1 در جهان گردید.

استفاده از مطالب دیجی ویرا برای مقاصد غیرتجاری با ذکر نام دیجی ویرا و لینک به منبع بلامانع است.

http://dekorasiyon.ir

قبل از مجله خبری دوربین مداربسته بینا و خرید دوربین مداربسته تصمیم بگیرید که سیستم چه مدت باید تصاویر را در خود ذخیره داشته باشد. مسلما هر چه کیفیت تصویر دوربین مداربسته بهتر و بالاتر باشد تصاویر شفافتر با قدرت تفکیک پذیری بالاتری ارائه خواهد کرد . همچنین هر اندازه کیفیت دوربین مداربسته افزایش پیدا کند سیستم نیاز به دستگاه های ذخیره ساز قدرتمند تر و حافظه ( هارد ) حجیم تری دارد که هزینه های سیستم را افزایش خواهد داد. دوربین های مداربسته با رزولوشن تصویر بالاتر دارای قیمت های بیشتری هم هستند .

دوربین بی سیم اسپید دام کروزر آیمو مدل IMOU Cruiser IPC-S42FP-D

مکانیزم DNR با شناسایی دیجیتالی این نویز ، در کاهش آن تاثیر گذار می باشد. DNR یا Digital Noise Reduction یک قابلیت دوربین مدار بسته است که به طور دیجیتال نویزهای تصویر را ازبین می‌برد. 3D-DNR نوعی پیشرفته‌تر از این تکنولوژی است که نویزها را بطور خیلی موثرتر حتی در شرایطی که نور محیط کم است، از تصویر فیلتر می‌کند. برای نصب دوربین مدار بسته در مشاعات ساختمان های مسکونی مثل پارکینگ، حیاط و ….

تجهیزات جانبی در دستگاه های دوربین مداربسته