دوربین مدار بسته چیست؟ قیمت انواع بیسیم و باسیم | binacctv

البته دوربین های بی سیم قیمتی کمتر از یک میلیون تومان دارند و نیاز به تجهیزات جانبی ندارند و به راحتی توسط خودتان نصب و راه اندازی می شود. برند داهوا ، یکی از پرفروش ترین مارک های دوربین مداربسته در دنیا می باشد. در سال 2017 شرکت Dahua به عنوان دومین برند محبوب دنیا شناخته شد و بعد از هایک ویژن در ردیف دوم قرار گرفت.

دوربین مداربسته آنالوگ هایک ویژن مدل DS-2CE76H0T-ITPFS

شما با استفاده از دوربین های مداربسته می توانید در هر کجای دنیا که باشید از اشخاص و یا اشیا باارزش خود حفاظت کنید تا دست سارقان نیوفتند . شما می توانید با دوربین های مدار بسته در هرجای دنیا کارخانه ، خانه ، فروشگاه و هر کجا را زیر نظر بگیرید . دوربین های مداربسته در اشکال و انواع مختلفی تولید شده اند که هر کدام ویژگی های خاصی را در بر دارند و شما می توانید بسته به نیاز خود هر کدام از اینها را در سایت دیجی ویرا انتخاب و خریداری بفرمایید . برندهای مختلفی در سراسر جهان برای این محصول امنیتی و نظارتی وجود دارند. این پایان داستان نیست و برندهای جدیدی نیز هر چند وقت یک بار به این گروه اضافه می شوند.

پک 4 کانال دوربین مداربسته داهوا 2 مگاپیکسل فول اچدی

هردو، دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن دارای مزایا و معایبی هستند و بهترین حالت استفاده از هر آنها می باشد، جهت اطلاعات بیشتر به صفحه دزدگیر اماکن یا دوربین مداربسته بروید. ببینید کاملا بستگی به بودجه و نیاز شما از دوربین مداربسته دارد، اما به صورت کلی لنز وریفوکال موتورایز به علت داشتن ویژگی تغییر زاویه به صورت سیستمی میتونه گزینه خوبی باشه. همانطور که پیش تر نیز گفتیم، دوربین مداربسته بیبی کم نیازی به نصب ندارد، و به همین دلیل هر کسی می تواند به راحتی دوربین را بردارد. دوربین مداربسته بیبی کم دارای ویژگی دو طرفه می باشد، یا به عبارتی دیگر این دوربین ها دارای میکروفون و اسپیکر هستند تا صدا را پخش کنند یا انتقال دهند. دوربین مداربسته لامپی دارای زاویه دید 360 درجه می باشد و یا به عبارتی دیگر دوربین مداربسته لامپی نوعی دوربین چشم ماهی است.

دوربین مداربسته دام  – DOME

هرچه حساسیت بالاتر باشد، ورود کوچکترین اجسام هم باعث فعالیت هشدارها خواهد شد. با تنظیم میزان حساسیت می­توان هشدارهای بی­موردی را کاهش داد که نتیجه ورود اجسام کوچک و غیرضروری هستند. این دوربین می تواند در رزولیشن ۷۲۰P تصاویر را با حداکثر فریم ریت ۳۰ فریم بر ثانیه نمایش دهد. تمامی حقوق مادی و معنوی محتوای موجود در این وبسایت متعلق به شرکت تارتن دژ آریانا است و هرگونه کپی برداری از آن غیر مجاز است. همچنین در پک های مختلف می توانید برای مقرون بصرفه بودن و اقتصادی بودن این پکیج ها را تهیه کنید . انتظار داشته باشید هر چند وقت یکبار دوربین خود را تمیز کنید تا از انسداد عنکبوت ها، پروانه ها یا مگس ها جلوگیری کنید.

  • از محبوبترین مدل های محصولات دوربین داهوا میتوان به مدل 1200DP و از دستگاه های ضبط به XVR5116 اشاره کرد، همینطور سوئیچ و تجهیزات شبکه این برند نیز از محصولات جذاب و پرفروش آن است.
  • بودجه شما چقدر است؟ طبیعتا هرچقدر بودجه شما بیشتر باشد تعداد دوربین ها و همچنین کیفیت آن ها نیز بالا می رود.
  • فروشگاه اینترنتی مالکد با چندین سال سابقه در زمینه فروش ، نصب و نگهداری از تجهیزات نظارتی و امنیتی تلاش میکند تا محصولاتی با کیفیت برتر را در اختیار خریداران گرامی قرار دهد هدف ما این است تا شما عزیزان از خرید خود لذت برده و خاطره خوشی را با مالکد تجربه کرده باشید.
  • بنابراین چون قابلیت DNR بر روی خود دوربین مدار بسته عملیاتی می شود هزینه زمانی و تکنیکی اضافی به همراه ندارد.

قطعات داخلی مجله خبری دوربین مداربسته بینا مداربسته چشم ماهی دقیقا مثل دوربین دام و بالت می باشد با این تفاوت که نوع تصویر ارائه شده به خاطر لنز به کار رفته متفاوت می باشد. دوربین بدنه پلاستیکی معمولا در فضاهای داخلی نصب می شوند و با توجه به بکار گیری پلاستیک از لحاظ قیمت دوربین مدار بسته جز دوربین های ارزان قیمت به شمار می آید. نقش مراقبتی دوربین های مدار بستهیکی از کاربرد هایی که باعث انتخاب و خرید و قیمت از سوی کاربران می شود نقش مراقبتی دوربین مدار بسته می باشد.

http://dekorasiyon.ir