خرید و لیست قیمت انواع دوربین مدار بسته 26 بهمن | binacctv

از جمله دوربین های پرطرفدار داهوا نیز می توان به دوربین hdcvi، دوربین full-color و … اشاره کرد. نظارت بر تمام نقاط ساختمان، شرکت یا دفتر کار و سایر مکان ها علاوه بر اینکه هزینه‌بر است، ضروری هم نیست. پس شما باید ابتدا اماکن را اولویت‌بندی کرده و نقاطی که اهمیت بیشتری دارند را مشخص کنید.

http://dekorasiyon.ir

Chu در این باره توصیه کرد از پاورها و منبع تغذیه ای با جریان الکتریکی 3 آمپر استفاده کنید تا مطمئن باشید می مجله خبری دوربین مداربسته بیناد توان الکتریکی کافی برای هارددیسکها را نیز تامین نماید. ضبط تصاویر در سیستم مدار بسته توسط هارد دیسک در دستگاه DVR-NVR صورت می گیرد. نتیجه عملکرد تمام اجزایی یک سیستم امنیتی نظارتی مدار بسته در هارد دیسک ذخیره می شود.

  • دوربین مدار بسته با نقش حفاظتی و امنیتی که دارد می تواند در زمان رویداد و پیشامد در پیگیری فرد یا افراد خاطی و همچنین پیشگیری اتفاق های آتی جلوگیری نماید.
  • همانطور که گفته شد دیدن تصاویر دوربین های شما بر روی هر وسیله به جز دستگاه ضبط تصاویر انتقال تصویر محسوب می شود.
  • در اکثر موارد پاسخ منفی است و کیفیت ضبط حداکثر 1 تا 2 مگاپیکسل می باشد.
  • در این مقاله سعی داریم دوربین ها را از لحاظ ظاهر، کیفیت، لنز و… دسته بندی کنیم.

فضاهای خارجی و داخلی، اماکن عمومی و خصوصی و هر محل دیگری میتواند متناسب با فضای نصب، شرایط آب و هوایی، شرایط نور و روشنایی، میزان ترافیک و تردد و سایر اتفاقات محیط از انواع خاصی از دوربین های مداربسته استفاده کند که با آنها آشنا خواهیم شد. فیلم نکات مهم در انتخاب و خرید دوربین مداربسته عالی بود، خیلی ممنونم از وب سایت خوبتون. حافظه و ظرفیت مورد نیاز هارد به کیفیت تصاویر دوربین مداربسته و همچنین نوع فشرده سازی دوربین ها بستگی دارد.

از مزایا دوربین های HDCVI می توان به کیفیت فیلمبرداری تا چند برابر دوربین های آنالوگ اشاره نمود. هایپر صنعت فامکو مفتخر است تا دوربین های آنالوگ خود را با فناوری HD، Full HD و HDCVI به مشتریان ارائه کند. همانطور که بالاتر گفتیم دستگاه های DVR برای ضبط تصاویر دوربین های AHD و دستگاه های NVR برای ضبط تصاویر دوربین های تحت شبکه IP به کار میروند که یکی از تفاوت های بزرگ آنها در رعایت طول سیم کشی انهاست.

دوربین بالت داهوا مدل DH-HAC-B2A41P

دوربین هایی که به دید در شب سیاه و سفید مجهز هستند ممکن است به صورت IR یا Exir باشند. هر دو این تکنولوژی از نور مادون قرمز استفاده می کند اما کیفیت تصویر ارائه شده با اکسیر به مراتب بهتر از IR است. دوربین مدار بسته PTZ قابلیت چرخش 360 درجه افقی و 180 درجه عمودی را دارد. همچنین دوربین اسپید دام می تواند نقاط دور تحت پوشش را از طریق بزرگنمایی با بالاترین کیفیت تصویر برداری کند. دوربین های مداربسته اسپید دام یا گردان معمولا در فضاهای باز و بزرگ مانند کارخانه ها، کارگاه ها، ادارات و… نصب می شوند و قابلیت چرخش 360 درجه و زوم کردن قوی در یک نقطه خاص را دارند.

دوربین مدار بسته تحت شبکه بی‌سیم دی لینک مدل DCS-2130