قیمت دوربین مداربسته انواع دوربین مدار بسته فروشگاه دوربین استور | binacctv

بدنه این مجله خبری دوربین مداربسته بینا ها از فلز یا پلاستیک ساخته می شود که طبیعتا نوع فلزی آن مقاومت بیشتری دارد و ممکن است برای فضاهای باز بیرونی نیز مورد استفاده قرار گیرد. این دوربین ها با توجه به ابعاد کوچک و جمع و جورشان جزو پرکاربردترین دوربین ها هستند. از نظر نوع لنز این دوربین ها به دو نوع وریفوکال و ثابت Fix)) تقسیم می شوند که نوع اول امکان تنظیم فوکوس و بزرگنمایی محدود دارند اما در نوع دوم این امکان وجود ندارد. دوربین های پین هول که به آن دوربین سوزنی نیز گفته می شود دارای ابعادی به اندازه قوطی کبریت بوده و می توان از آن به عنوان دوربین مخفی در موارد امنیتی استفاده نمود.

http://dekorasiyon.ir

فروشگاه ها، ادارات و پارکینگ بهترین مکان برای استفاده از این نوع دوربین هاست. این نوع دوربین ها نیز خود به دو نوع تحت شبکه و آنالوگ HD تقسیم می شوند. دوربین های تحت شبکه نیز، قابلیت تشخیص چهره، شمارش افراد و سنسور تشخیص حرارتی دارند. همین موضوع باعث شده تا این مدل در صنعت طرفداران خاص خودش را داشته باشد. در نتیجه حتی زمانی که فرد دوربین را از راه دور کنترل نمی کند، دوربین می تواند منطقه تحت پوشش خیلی بزرگ تری داشته باشد و همزمان کار چند دوربین ثابت را برای مالک انجام دهد.

دوربین مداربسته تحت شبکه هایک ویژن مدل DS-2CD1143G0-I

در نوع لنز ثابت دوربین بولت، زاویه دید بدون تحرک است یعنی دوربین در جایی که نصب شده امکان حرکت کردن ندارد البته در این نوع لنزها، امکان زوم و بزرگنمایی هم موجود نیست. در نهایت دوربین های موتورایز که همانند نوع وریفوکال، بزرگنمایی بالایی دارند و این کار از طریق موتور تعبیه شده در آن انجام می گیرد. در حمل و نقل برای جلوگیری از بروز حوادثی در خارج از دید، از دوربین مداربسته استفاده میشود. شناسایی خودکار پلاک خودروها از جمله دستاوردهای دوربین‏ مداربسته می باشد.

مقایسهٔ دوربین‌های مداربستهٔ آنالوگ و دیجیتال

راه حل های Smart Pro IP یک گزینه ایده آل برای برنامه های حرفه ای هستند، زیرا هوشمندی، کارایی و راحتی را برای نظارت تصویری به ارمغان می آورند. با نظارت بر تمام حرکات آنها، زمان بسیار بهتری برای تمرکز بر ایمنی در اطراف خانه یا محل کار خود دارید. این نوع دوربین‌ها در گونه‌ها و اندازه‌های مختلفی مانند ساعت دیواری، دکور خاص کوچک و انواع وسایل خاص، تولید می‌شوند.

  • لنز این دوربین ها از قبل روی آن نصب نشده است و باید به طور جداگانه تهیه و نصب شود.
  • برای ضبط تصاویر آنالوگ نیز چاره ای از روی آوردن به سیستم دیجیتال نیست.
  • در صنایع شیمیایی و رآکتورهای هسته ای این مورد به وفور دیده می شود و نیاز است تا از دوربین هایی استفاده شود که نسبت به حرارت های بالا و مواد شیمیایی مختلف مقاومت بالایی داشته باشند.
  • زوم اپتیکال در این دوربین‌ها، به این معنی است که می‌توانید تمرکز بیشتری داشته باشید.
  • نصب دوربین مداربسته در مکان ها و محیط های مختلف شرایط و ضوابط خاصی را باید در نظر گرفت.
دوربین‌های بولت در صنایع تولیدی، محیط‌های بیرونی منازل ویلایی، کارخانجات، محیط‌های وسیع مانند انبارها بسیار اثربخش هستند. این دوربین‌ها کاملاً قابل مشاهده هستند و به دلیل عامل بازدارندگی از بهترین نوع دوربین‌ها به شمار می‌آیند. با توجه به تفاوت بین کسب و کار ها، تهدیدات و خطرات امنیتی مختلفی برای هر یک وجود دارد. تعیین این تهدیدات در کسب و کار یا تجارتتان، به شما کمک خواهد کرد که از سیستم امنیتی نظارت تصویری خود بیشترین بهره را بگیرید. همانطور که قبلا اشاره شد هر دستگاه ضبط کننده ویدئویی با توجه به تعداد کانال تصویری که دارد از تعداد دوربین محدودی پشتیبانی می کند.

دوربین مدار بسته تحت شبکه شیائومی مدل IMI CMSXJ13B