انواع دوربین مداربسته بررسی انواع دوربین مدار بسته CCTV | binacctv

امروزه دوربین های مداربسته مخفی با ابعاد بسیار کوچکی وجود دارند که می تواند به راحتی در وسایل مختلف مخفی شده و از محدوده زیرنظر فیلمبرداری نموده و حتی درصورت برخورداری از میکروفون بتواند صدای محیط را هم ضبط نماید. دوربین های مداربسته کوچک نیز به دو نوع بیسیم و با سیم تقسیم می شود. دوربین های مداربسته کوچک دارای قابیلت پشتیبانی از حافظه جانبی SD تا 128 گیگابایت می باشد، که می تواند فیلم های ضبط شده را در حافظه خود ذخیره نماید. دوربین های مداربسته مخفی می توانند با استفاده از کابل یا امواج اینترنت به کامپیوتر شخصی، شبکه های اداری، تلفن هوشمند و غیره متصل شوند. دوربین های مداربسته مخفی بیشتر برای منازل و دفاتر استفاده می شود و به علت ابعاد کوچک کاربرد صنعتی ندارد. هایک ویژن و داهوا به عنوان پرفروش ترین برند های تولید کننده دوربین مداربسته همواره محصولات خود را با کیفیت و تنوع بالا تولید می کنند.

دوربین مدار بسته داهوا مدل DH-IPC-HFW1230SP

این دوربین ها دارای قابلیت مکالمه دو طرفه، دید در شب و دریافت تصاویر بر روی موبایل هستند. برخی از مدل ها قابلیتی دارند که هنگام گریه کردن یا تکان خوردن نوزادتان به شما هشدار می دهد. دستگاه DVR دستگاهی برای مدیریت و ذخیره فیلم ها و تصاویر دوربین های مداربسته می باشد . در این بخش به معرفی و بررسی برخی از تجهیزات و لوازم جانبی دوربین های مداربسته می پردازیم.

http://dekorasiyon.ir

بنظر می آمد استفاده از دوربین مداربسته راهی ارزان تر در مقایسه با بکارگیری نیروهای پلیس برای شناسایی جرایم باشد . سپس سیستم های ضبط تصاویر دوربین مداربسته در برخی پایگاه های فضایی بزرگ جهت ضبط تصاویر پرتاب موشک بکار گرفته شد و خیلی سریع روی موشک ها نصب گردید تا جایی که تصاویر را همراه با صدا به زمین ارسال می کردند. دوربین مدار بسته هایگ ویژن همچنین از صدای دو طرفه، geofencing، دید بسیار طولانی (عمق میدان) و عملکرد پان/زوم پشتیبانی می کنند. از آنجایی که ما دوربین های خود را مستقیماً از شرکت هایک ویژن خریداری کرده ایم، همه آنها دارای ضمانت دو ساله بوداند.

دوربین مداربسته داهوا مدل DAHUA DH-IPC-HFW2230S-S-S2

مجله خبری دوربین مداربسته بینا‌های HD به‌ویژه برای استفاده در محیط‌هایی با خطر سرقت زیاد مفید هستند. LED های مادون‌قرمز امکان ضبط واضح را حتی در محیط‌های تاریک فراهم می‌کنند. آنها در طول روز و شب، تصاویر ویدیویی واضحی را ضبط می‌کنند که در شرایط نوری مختلف پنهان نمی‌شوند. کسانی که در صنایع غذایی و تولیدی کار می‌کنند نیز می‌توانند این گزینه را انتخاب کنند، زیرا دوربین در دمای زیاد قابل اطمینان است. آنها نه تنها عکس‌های باکیفیت ضبط می‌کنند، بلکه به عابران پیام می‌دهند که این ساختمان مجهز به سیستم نظارتی است.

  • دوربین های مداربسته یکی از انواع سیستم های امنیتی- حفاظتی قدرتمند بوده که از آن به منظور جلوگیری از سرقت و سایر جرائم در اماکن مختلف استفاده می گردد.
  • همچنین از نظر ظاهری می‌توان دوربین‌های مداربسته را در دسته‌های دام، اسپیددام، دوربین‌های صنعتی و … دسته بندی کرد.
  • دوربین مداربسته انواع مختلفی دارد از دوربین‌های ساده آنالوگ که تنها تصویر را دریافت می‌کند تا دوربین‌های حرفه‌ای اسپیددام که امکانات مختلفی را ارائه می‌دهند.
  • برخی از انواع دوربین مدار بسته حتی امکان کنترل و از دسترسی از راه دور را دارند که به نظر می رسد یک قابلیت بسیار مهم و قابل اهمیت است.
  • در این بخش قصد داریم تا به معرفی چند دوربین مدار بسته آنالوگ از شرکت پاناسونیک بپردازیم.
دوربین مداربسته چرخشی یا ptz در شرایط محیطی بسیار سخت قابلیت کارکرد را دارد و از نظر قیمت بسیار گران‌ تر از دوربین‌ های ساده هستند. اصلی ترین کاربردی که برای این نوع دوربین ها وجود دارد کاربردهای امنیتی و نظارتی بوده که برای جلوگیری از سرقت در اماکن مختلف استفاده می گردد. کاربردهای متنوع دیگری برای دوربین های مداربسته وجود دارد و موارد کاربرد آن در کشورهای مختلف دنیا گسترده شده است. شکل ظاهری دوربین مدار بسته اهمیت زیادی در جلوگیری از وقوع سرقت و سایر جرائم باشد. در بسیاری از موارد افراد تمایل ندارند که دوربین نصب شده در ساختمان توسط سایر افراد قابل مشاهده باشد. از مزایای این دوربین ها می توان به برد بالایی که نسبت به سایر دوربین ها دارند اشاره نمود و به همین دلیل است که دوربین های بولت در مکان هایی که بزرگ هستند مانند پارکینگ ها یا حیاط های گزینه مناسبی می باشند.