انواع دوربین مداربسته + راهنمای خرید + قیمت نمایندگی مرکزی هایک ویژن | binacctv

این سیستم بیشتر برای مصارف کوچک و استفاده های کوتاه مدت توصیه می شود. صرف نظر از انواع دی وی آر از نظر تعداد کانال که می توانند 4 کانال ، 8 کانال ، 16 کانال ، 32 کانال و یا… باشند ، dvr های موجود در بازار در دو دسته کلی نیز تقسیم بندی می شوند. استفاده از این دوربین ها برخلاف نامشان در بازار ایران، منحصر به مصارف صنعتی نیست. این دوربین ها که نام اصلیشان دوربین های بادی body camera می باشد دوربین های مکعب مستطیل شکلی هستند که معمولا قابلیت نصب لنز بصورت جداگانه روی آنها تعبیه شده است. از آنجا که سایر دوربین ها قابلیت سوار شدن لنز یا تعویض آن را ندارند از این دوربین ها بیشتر در جاهایی استفاده می شود که زوم یا فکوس مطلوب باشد.

در واقع دوربین دام به معنی دوربین گنبدی شکل بوده و عنوان دوربین های سقفی نیز درباره آنها بکار میرود. این دوربین ها بیشتر برای نصب بر روی سقف طراحی شده و در اشکال فانتزی و متفاوتی در بازار موجود است. صرف نظر از قابلیت دید در شب و یا نوع لنز یا نوع امواج به کلیه دوربین های سقفی گنبدی شکل دوربین دام گفته می شود. برای ضبط تصاویر آنها دیگر نیازی به dvr نیست بلکه یک دستگاه که تنها ارتباط شبکه ای ایجاد کرده و داده های دوربین های آی پی را ذخیره کند کافی است. به همین دلیل مفهوم ضبط دیجیتال جای خود را به مفهوم کاربردی تر ضبط شبکه می دهد. دستگاه ضبط تصاویر دیحیتال nvr بدین منظور مورد استفاده قرار می گیرد.

http://dekorasiyon.irدوربین‌های گلوله‌ای را می‌توان در طیف وسیعی از صنایع مانند تولید، مدیریت املاک و کشاورزی به کار برد. زیرا طراحی آن، به شما امکان می‌دهد تا زاویه وسیع‌تری را در محل کسب‌وکار خود نظارت کنید. علاوه بر این، دوربین‌های DOM به دلیل شکل گنبدی خود به‌راحتی قابل‌تشخیص هستند. به علاوه این دوربین ها مزایای بسیاری داشته و از مهم ترین مزیت های آن می توان به این موضوع اشاره داشت که احتیاج به کابل کشی برقی نداشته و نیروی برق مورد نیاز خود را از طریق اتصال به سرپیچ لامپ تامین می نمایند. دارا بودن امکان چرخش ۳۶۰ درجه که می تواند تعداد دوربین ها برای نصب در هر مکانی را کاهش دهد. محل استفاده از این دوربین ها معمولا محیط های داخلی می باشد و با یک پایه ساده نصب و راه اندازی می شوند.

ماکت دوربین دام 220 ولت

دوربین های آنالوگ یا همان دوربین های غیر دیجیتال اولین مدل از دوربین های مداربسته بودند که پا به عرصه ظهور گذاشتند. این دوربین ها با استفاده از کابل کواکسیال به دستگاه DVR متصل می شوند و برق رسانی به این دوربین ها باید به وسیله آداپتور دوربین انجام پذیرد. از ضعف های دوربین آنالوگ می توان کیفیت پایین فیلمبرداری و عدم اتصال به شبکه را اشاره نمود.

دوربین مداربسته آی پی

به طور مثال زمانی که از شرکت خود دور هستید و تمایل دارید بدانید که مجله خبری دوربین مداربسته بیناها چگونه پیش می رود می توانید وضعیت شرکت را از طریق فیلم های ضبط شده توسط دوربین ها چک کنید. علاوه بر این شما می توانید با نصب دوربین مداربسته میکروفون دار صداها را نیز چک کنید. در بسیاری از مواقع جرائمی مانند سرقت مدارک و یا جا به جایی اسناد مختلف در ادارات مختلف صورت می گیرد که برای جلوگیری از این موارد نیاز است فردی به کنترل آن بپردازد. در این گونه مواقع استفاده از انواع دوربین مدار بسته بهترین گزینه به شمار رفته و مدیر شرکت می تواند با نصب دوربین در بخش های مختلف، تصاویر دریافت را در مانیتور خود مشاهده نموده و از موارد این چنینی آگاه باشد.

  • در این نوع از دوربین ها می توان لنز دیگری را بر روی آنها سوار کرد و در مکان هایی که نیاز به زوم کردن بیشتری می باشد استفاده نمود.
  • البته بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که دوربین چشم ماهی فاقد هر نوع قابلیت دید در شب است.
  • برخی از مدل‌ها امکانات ویژه‌ای را ارائه می‌دهند که به آن می‌پردازیم.
  • فروشگاه دوربین استور عرضه کننده انواع دوربین مداربسته ، دستگاه DVR ، انواع سیستم های حفاظتی و نظارتی اماکن ، ادارات و منازل می باشد .
  • اتصال این دوربین ها از طریق کابل شبکه می باشد و در برخی مدل های این دوربین ها امکان انتقال همزمان صدا و تصویر وجود دارد.