قابلیتهای دوربین مداربسته، بهترین وسیله برای حفظ امنیت و کاهش جرایم مختلف

دوربینهای مادون قرمز به دلیل طیف امواجی که دارند توسط چشم انسان قابل رویت نیستند و سنسورهای تعبیه شده در دوربینهای دید در شب به گونهای است که تصویر را برای چشم انسان قابل شناسایی میکند. ال ای دیهای مادون قرمز طول موجهای بلندتری نسبت به نور طبیعی تولید میکند که برای چشم غیر مسلح قابل مشاهده نیستند. همچنین این دوربین دارای 2 سال گارانتی خدمات پس از فروش است و باعث میشود که بتوانید با خیال راحت نسبت به خرید آن اقدام نمایید. به طور کلی می توان گفت که حجم کابل کشی در دوربین های مداربسته آی پی از سایر سیستم ها کمتر است و به همین دلیل هم میتوان گفت که این دوربین ها بیش از سایرین مورد استفاده قرار میگیرند و نصب دوربین مداربسته آی پی نیز راحت تر است. ارتفاع زیاد در نصب این دوربین مداربسته نیز باعث می شود که کمتر در معرض دید قرار داشته باشد. یکی از بزرگترین مزیت های این نوع دوربین، جابجایی آسان آن ها است که باعث شده در مقابل دوربین های سیمی که برای جابجایی نیاز به تغییراتی در طول کابل دارند، برگ برنده را داشته باشد. سیستم اچدیآر، بیشتر این تابشها و سایهها را از تصویر حذف میکند، و باعث میشود تصویر بیشتر از قبل به تصاویر واقعی شبیه شود.

این دوربین منحصر به فرد دارای قدرت دید در شب 8 متر بوده و از رم با ظرفیت 128 گیگابایت پشتیبانی میکند. این دوربین منحصر به فرد دارای بدنه فلزی است و از تکنولوژیهایی همچون زوم اپتیکال، زوم دیجیتال، تکنولوژی WDR و فناوری DarkFghter است. دوربین DS-2CE76D0T-ITMF جزو دوربینهای دام و از نوع Turbo hd با بدنه فلزی است که تصاویر را با کیفیت 2 مگاپیکسل در اختیار شما قرار میدهد. دوربین خود را در بالاترین قسمت ممکن متصل کنید. آخرین دوربین مدار بستهای که در این قسمت به شما معرفی میکنیم دوربین مدار بسته Arlo میباشد. یکی دیگر از بهترین دوربینهای مدار بسته در شب که به شما معرفی میکنیم دوربین مدار بسته CleverLoop میباشد. به همین منظور در این بخش تعدادی از بهترین دوربین مدار بسته هایک ویژن را معرفی میکنیم.

درواقع میتوان این دوربین مدار بسته را بهترین دوربین مدار بسته در شب معرفی کرد. دوربین های مداربسته AHD نسل جدید دوربین های انالوگ قدیمی ولی با کیفیت تصویر بالاتر و تصاویر دیجیتال میباشند که این تغییر تحول عظیمی در دوربین های انالوگ ایجاد کرد.در دوربین های HD متراژ کابل کابل کشی تا فواصل بالا تا 500 متر بطور مستقیم فراهم شد در صورتی که این امکان در دوربین های انالوگ میسر نبود.در دوربین AHD رزولوشن تصویر از TVL بر حسب مگاپیکسل تغییر کرد و در کیفیت های مختلف 1.3MP,2MP,3MP,4MP,5MP,8MP تولید شد و با قیمت های مناسب و کیفیت تصویر خوب وارد بازار شدند. این دسته نسل اول دوربین های مدار بسته است که خود به ۲ گروه آنالوگ قدیمی و آنالوگ نسل جدید تقسیم می شود. علاوه بر این دوربین DS-2CE76D0T-ITMFS دارای قابلیت ضد نور برای بهبود کیفیت تصاویر و اصلاح آن نیز میباشد لذا شما میتوانید به راحتی محیط مورد نظر را تحت کنترل خود داشته باشید و تصاویری کاملا شفاف و منحصر به فرد از محیط دریافت نمایید.

در شب تصاویر سیاه و سفید ولی در روز تصاویر رنگی ضبط میکند. نظارت نقش مهمی در جامعه امروز بازی میکند و با دوربینهایی که در اطراف ما هستند زندگی روزمره ما هر روز سطح امنیت بالاتری را تجربه میکند. دوربین های مداربسته برای نظارت و کنترل هرچه بهتر نیاز به یک نرم افزار به روز و کامل دارند، برند مایلسایت برای این امر یک نرم افزار کارآمد به نام milesight VMS و نرم افزار milesight cms طراحی کرده است که شما می توانید به راحتی از وبسایت امنیت ۹۸ نسخه به روز آن را دانلود نمایید. در دوربینهای دید در شب عنصری با نام تقویت تصویر وجود دارد که باعث میشود تصویر در تاریکی مطلق به شکل مناسب ضبط شود. بعد از انجام مراحلی که گفته شد و ذخیره کردن آنها بار دیگر در آدرس بار مرورگر آدرس IP را که به DVR و روتر داده اید با پورت وارد کنید. به گزارش سلام نو ، به گفته سرهنگ «جلیل موقوفهای» رئیس پلیس پیشگیری تهران ، یکی از سارقان که در محل سرقت دستگیر شد، زن ۴۲ سالهای بود که به سرقت برنج، ضبط و برخی اقلام انباری اعتراف کرد، اما موضوع به همین جا ختم نشد. آنها در تأیید ادعایشان ویدئوها و تصاویر ضبط شده توسط دوربینهای مداربسته پارکینگ و زیرزمینهایشان را برای شناسایی سارقان برای کانال خبری محله و پلیس ارسال کردند.

به لطف بهره مندی از این تکنولوژیها میتوانید تصاویر را به صورت شفاف و با کیفیت بالا ذخیره نمایید. این دوربین دارای لنزهای ثابت بوده و زاویه دید بالایی دارد؛ بنابراین به راحت میتوانید اجسام در حال حرکت موجود در محیط را زیر نظر بگیرید. یکی از مواردی که صاحبان کسب و کار خواهان آن از سیستم دوربین مداربسته هستند این مورد است که در صورتی که در مکان تجاری خود حضور ندارند بتوانند محل کسب خود را به صورت از راه دور مورد نظارت قرار دهند، با استفاده از انتقال تصاویر و اصوات در گوشی موبایل خود میتوانند دسترسی بالایی در محیط کار خود ایجاد نمایند. امروزه متاسفانه جرایم به یکی از حادترین مشکلات جامعه بشری تبدیل شده و هر روز شاهد وقوع انواع جرایم خصوصا سرقت هستیم که حریم امن شهروندان را شکسته، امنیت و حرمت جامعه را مختل میکند.

از بهترین دوربین مدار بسته برند هایک ویژن میتوان به دوربین 2 مگاپیکسلی DS-2CE76D0T-ITMFS اشاره کرده. آیا دوربینهای مدار بسته بدون اینترنت می تواند کار کند؟ این مدل دوربین مدار بسته بیسیم حافظه دار اگر باتری و فضای ذخیرهسازی محلی داشته باشد، حتی اگر برق و اینترنت نیز قطع شود، میتواند همچنان کار کرده و ضبط کند. با سیستمهای دوربین امنیتی بیسیم، هیچ سیمی وجود ندارد که به دزدها یا متجاوزین هشدار دهد که تحت نظارت هستند، و سیگنال شبکه همچنان ارسال می شود، حتی اگر برق قطع شود. قفل های هوشمند چند سالی است که وارد بازار شده و به تدریج پیشرفته تر و امن تر شدند و در حال حاضر ضریب امنیتی این قفل ها بسیار بالاست. دوربینهای مدار بسته در مدل ها و کاربردهای مختلف برای رفع نیازهای گوناگون طراحی وتولید شده اند، برای کاربردهای امنیتی در منازل ،مغازه ها، بانک ها ، کارخانه ها، دوربینهای مدیریت ترافیک در سطح شهر، دوربینهای پلاک خوان ، مدیریت هوشمند شهری و دوربینهای ثبت تخلفات وسایل نقلیه ، دوربینهایی برای افزایش بهره وری در کارخانه ها دوربینهای حرارتی برای تشخیص تب و کرونا و حتی دوربینهایی که با اتصال به هوش مصنوعی وتشخیص چهره که احساسات ورفتار انسانها را تحلیل میکنند والبته درایران دوربین هایی با کاربرد جدید با عنوان نظارت بر حجاب که زیاد هم دقیق نیستند.

دوربین های آی پی (IP) مانند یک وسیله در شبکه عمل کرده و توسط شناسه شبکه (IP) در قالب الگوها و قوانین شبکه به مرکز کنترل سایت binacctv وصل می شود. دوربین مدار بسته هایک ویژن مدل DS-2CE76D0T-ITMFS به صورت Switchable ساخت هشده است؛ یعنی شما میتوانید به وسیله این دوربین به 4 تکنولوژی قدرتمند آنالوگ دسترسی داشته باشید. بهترین دوربین مدار بسته برند هایک ویژن چه ویژگیهایی دارد؟ دوربین DS-2CE76H0T-ITMFS از جمله بهترین دوربین مدار بسته برند هایک ویژن است که طبق آخرین استانداردهای جهانی طراحی و ساخته شده است. دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CE76H0T-ITMF جزو دوربینهای سقفی با قابلیتهای منحصر به فرد است که روانه بازار شده است. این دوربین منحصر به فرد به لطف بهره مندی از این قابلیتها به خوبی پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود. در این نوع سیستم دوربین های دید در شب، نور بازتابانده شده از هدف را تقوبت کرده و آن را به شدتی می رسانند که چشم انسان بتواند آن را به خوبی تشخیص بدهد.

تصاویری که به وسیله این دوربین گرفته میشوند از کیفیت بالایی برخوردارند و به شما این امکان را میدهند که بتوانید امنیت محیط مورد نظر را به طور کامل زیر نظر بگیرید. آیا در حال تصمیم گیری هستید که کدام دوربین مدار بسته را برای محل کار خود بخرید؟ با خرید این دوربین میتوانید محیط پیرامون خود به طور کامل زیر نظر بگیرید و امنیت آن را فراهم نمایید. دوربین مدار بسته Arlo یکی دیگر از بهترین دوربینهای مدار بسته در شب میباشد که به راحتی با استفاده از این دوربین میتوانید تصاویر مناسبی را ثبت کنید. دوربین مدار بسته CleverLoop نیز یکی از بهترین دوربینهای مدار بسته در شب میباشد که میتوانید به راحتی در فضای باز از آن استفاده کنید و مطمئن باشید این دوربین تصاویر با کیفیت بالایی در شب ثبت میکند. این دوربین منحصر به فرد برای محیطهای داخلی و خارجی مناسب است و با کیفیت بالایی که هنگام ضبط تصاویر دارد شما را به خواستههای تان میرساند. مقاوم است؛ بنابراین شما میتوانید بدون هیچگونه دغدغهای این دوربین را در محیطهای داخلی و خارجی استفاده نموده و از ویژگیهای منحصر به فرد آن استفاده نمایید. دوربین مدار بسته Foscam FI9901EP یکی دیگر از بهترین دوربینهای مدار بسته در شب میباشد که مناسب استفاده در فضای باز میباشد و در شب تصاویر با کیفیتی را ثبت میکند.

مناطق تجاری و مسکونی اکنون در حال تصویب یک پروتکل امنیتی استاندارد هستند که به کاهش جرم و نظارت شبانه روزی کمک میکند. این دوربین دارای بدنه فلزی است و با استاندارد IP67 طراحی شده است. علاوه بر این بهره مندی از استاندارد ip67 و بدنه فلزی میزان مقاومت این دوربین در برابر شرایط نامساعد جوی را افزایش میدهد و کمک میکند که بتوانید در هر محیطی از دوربین DS-2CE76D0T-ITMFS استفاده کنید. این دوربین مدار بسته را میتوانید در ورودی خانه یا اتاق نشیمن خود قرار دهید. به لطف بهره مندی از این ویژگیها شما به راحتی میتوانید محیط مورد نظر را تحت کنترل خود داشته باشید. WDR یا Wide Dynamic Range در اساس مشابه فناوری BLC است با این تفاوت که به صورت پیشرفته تری طراحی شده است و کارایی بالاتری را به همراه دارد. انتخاب نوع دستگاه در این حال متناسب با قابلیت های مورد نیاز مصرف کننده می باشد.

این دوربینها بسیاری از مشکلات رو برطرف کردند و هزینهها رو کاهش دادند. شما میتوانید این دوربین فوق العاده را در محیطهای بیرونی و داخلی نصب نموده و به راحتی نیازهای خود را برطرف نمایید. شما با نصب این دوربین در محیطهای امنیتی میتوانید به طور کامل محیط را تحت نظر خود داشته باشید و امنیت آن را فراهم نمایید. دوربین مدار بسته Arlo بیسیم میباشد و شما به راحتی میتوانید از ویژگیهای این دوربین مدار بسته استفاده کنید. این دوربین مدار بسته مناسب استفاده در محیط داخل خانه میباشد و تصاویری که توسط این دوربین مدار بسته در شب ثبت میشود از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

دوربین هایک ویژن مدل DS-2AE4225TI-D در شب هنگام نیز تصاویر را با کیفیت بالایی ذخیره میکند و تا برد 100 متر را پوشش میدهد. هایک ویژن در زمینه تولید و عرضه دوربین مدار بسته رتبه 1 جهان است و سهمی بزرگی از بازار را به خودش اختصاص داده است. هنگامی که شما نصب دوربین مداربسته داهوا به دستگاه ضبط کننده ویدئویی را انجام دادید، باید تنظیمات آنها را انجام دهید تا دوربینها شروع به کار کنند. پس از اینکه نصب دوربین مدار بسته به صورت کامل انجام شد، لازم است نکات ضروری در ارتباط با نحوه استفاده از دوربین ها به درستی به مشتریان آموزش داده شود.

سیستم های دوربین های دید در شب المان های اپتیک مانند لنز، منشور و آینه که در سیستم های دید در روز به کار می روند را دارا بوده و علاوه بر آن ویژگی های اپتیکی لازم برای دید در شب را نیز دارا هستند. دوربین دید در شب با کمک اشعه مادون قرمز کار کرده و اشعه را با لیزر نامرئی و یا نور افکن مرئی به سمت شیء یا سوژه مورد نظر ارسال می نماید و به این ترتیب و با بهره گیری از نور ارسال شده، تصویر سوژه مورد نظر در دوربین دید در شب قابل مشاهده می گردد. به گفته پلیس آگاهی حتی سرقت هایی که به صورت تشکیلاتی و سازمان یافته انجام شده نیز با الگویابی و کنار هم قرار دادن فیلم های ضبط شده قابل شناسایی هستند. کیفیت تصاویری که این دوربین مدار بسته در شب ثبت میکند بسیار عالی و قابل قبول است.