آموزش جامع نصب دوربین مدار بسته در منزل

پس این دوربین ها می توانند فواصل بسیار دور را هم نظارت کنند. وضوح تصویر با کیفیت بالا در حدی که میتوان ویژگیهای صورت را از هم تشخیص داد. این دوربین علاوه بر نصب آسان، قابلیت ضبط با کیفیت بالای تصاویر را نیز دارد. این دوربین مدار بسته نیز به عنوان یک برند چینی شناخته می شود. این دوربین ها به صورت آنالوگ، آنالوگ اچ دی و شبکه وجود دارند. و کمک کنیم از بین این دامنه عظیم، به راحتی دوربین مداربسته مناسب با تجارت و نیازتان را انتخاب کنید. انواع دوربین مدار بسته دید در شب برای عملکرد مناسب در شرایط نور کم و تشخیص تصویر در تاریکی طراحی شدهاند.

دوربینها را در نزدیکترین مکان به پریز برق نصب کنید. یکی از مزایای این دوربین ها این است که زاویه فیلم برداری آن ها مشخص نیست و به همین دلیل سارقان متوجه آن نمی شوند. همچنین بهترین دوربین مداربسته خانگی باید در مکان های مشخص نصب شود. نمای بیرونی – درب جلو : ممکن است تصور کنید که متجاوزان همیشه از ورودی های کناری دزدکی وارد می شوند ، اما آمارها نشان می دهد که 34% از سارقین از درب ورودی استفاده می کنند. تصور کنید در غیابتان فردی قصد ورود به آپارتمان شما را دارد و رفت و آمدهای مشکوکی در محوطه خانه تان صورت می گیرد. امواج آنالوگ همواره در معرض نویز قرار دارد.

زیرا در نصب دوربین مداربسته بیسیم نیاز به کابلکشی نیست و زیبایی فضای داخلی کاملا حفظ میشود. برای انتقال تصاویر و برق دوربین به صورت همزمان می توانید از کابل ترکیبی هم استفاده کنید. هم از لحاظ نرم افزاری با پیشرفت و تکنولوژی دنیا همگام باشد. سوییچ وسیله ای است که چندین تحهیزات شبکه ای را بهم وصل میکند و تمامی اطلاعات را با یکدیگر به اشتراک میگذارند.یکی از مزایا مهم سوئیچ باعث کاهش هزینه ها و افزایش میزان بهره وری از کلیه سیستم ها می باشد. برای تلویزیون باید از ورودی آنالوگ استفاده کنید ورودی AV اما مانیتور باید با سوکت VGA به تقسیم کننده وصل شود. انواع دوربین مداربسته که امروزه در مدل ها و کاربردهای مختلف تولید میشوند باید بسته به نوع کاربری ما انتخاب و استفاده شوند. به دلیل اینکه برندهای مختلفی اقدام به تولید و عرضه انواع دوربینهای حفاظتی نمودهاند، این محصول در محدوده قیمتی متفاوتی وجود دارد.

قیمت خرید دوربین مداربسته بیسیم با برد بالا با توجه به تکنولوژی به کار رفته در آن به طور قطع بالاتر از دوربین های دارای سیم است. 3. ارتفاع نصب دوربین: به طور معمول نصب دوربین های مدار بسته در ارتفاع مشخصی انجام می گیرد که معمولا تا3 متر می باشد. ولی در دوربین های گردان عمل گردش به صورت اتوماتیک انجام می شود. ما به سادگی با نصب دوربین های مدار بسته می توانیم اتفاقات در حال انجام و یا اتفاقاتی که در زمان قبل در محلی که دوربین در آن نصب شده است را ببینیم. سیستم دوربین های مداربسته آنالوگ از یک یا چندین دوربین آنالوگ، یک دستگاه DVR ( ضبط دیجیتال تصاویر ) و کابل کواکسیال جهت اتصال دوربین ها به DVR تشکیل شده است. این دستگاه تصاویر را ثبت و ضبط می کند و آن را در یک دستگاه تلویزیون یا مانیتور نشان می دهد. در حقیقت این دوربین ها نقش نظارتی و حفاظتی را برعهده دارند. تیم امنیتی کنترل کامل ضبط فیلم را دارند و میتوانند نسبت به شرایط زنده واکنش نشان دهند. ممکن است به دلیل مشغله کاری نیاز باشد مدت زمان زیادی در خانه حضور نداشته باشید، این موضوع از نظر امنیتی کمی نگران کننده است، زیرا خواسته یا ناخواسته افراد زیادی دیر یا زود از این موضوع باخبر می شوند.

از نظر ظاهر و تکنولوژی چه سایت binacctv تفاوتهایی باهم دارند؟ اگر اجرا و ظاهر بیعیب و نقص در نصب سیستم نظارت تصویری برای صنعت شما مهم است؛ دوربین مداربسته بی سیم یک گزینه امنیتی عالی از بین انواع دوربین مداربسته است. خرید دوربین مخفی بر اساس شکل ظاهر آن ها نیز انجام می گیرد. این گروه مفتخر است که در طول مدت زمان فعالیت خود بیش از ۱۰۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور به انجام رسانیده است که در حدود ۵۰ نوع صنف و کاربری مختلف در محیط های آموزشی، بیمارستانی، بانک ها، مراکز نظامی و … بنابراین تمام حافظه ضبط دوربین های مدار بسته در داخل DVR قرار دارد. دوربین مداربسته تحت شبکه یا همون IP نسلی پیشتاز و کارآمد که به دلیل توانایی ایجاد ارتباط با دنیای تکنولوژی های نوین ، تقریبا تمام تجهیزاتی که به صورت روزانه ما باهاشون سر و کار داریم یا قابلیت اتصال به اینترنت رو دارند یا در ورژن های جدید این قابلیت رو پیدا میکنن مثل : خودرو ، موبایل ساعت هوشمند ، تلوزیون و . قابلیت چرخش دوربین های PTZ باعث میشود این دوربینها بتوانند به چپ یا راست و بالا یا پایین حرکت کنند.

در این مقاله سعی کردیم به صورت خلاصه ولی جامع انواع دوربین مداربسته را معرفی کنیم. این دوربینها میتوانند به صورت دوربین تحت شبکه بیسیم یا باسیم باشند. این دوربین را می توانیم به عنوان یک نسخه مقرون به صرفه هایک ویژن به شمار بیاوریم. در ادامه بحث بهترین دوربین مداربسته خانگی به معرفی یکی از بهترین نمونه های این محصولات می پردازیم. از دیگر ویژگی های این نوع دوربین قابلیت دید در شب است. یکی از مهم ترین ویژگی های این دوربین، امکان جستجوی هوشمند و برخورداری از دو تکنولوژی U-Cod یا فشرده سازی و تکنولوژی plug and play است. با توجه به کیفیت بالا، این محصول در سیستم های امنیتی مورد استفاده قرار گرفته است.

دوربین مدار بسته بیسیم: دوربین های بیسیم دوربین هایی هستند که حافظه داخلی دارند و یک فلش مموری داخل آن ها قرار می گیرد. در سایزهای بسیار کوچک ساخته می شوند و بیشتر کاربرد های حفاظتی دارند. معمولاً برند های مطرح کیفیت خود را همچنان در سطح بالا نگه می دارند و البته قیمت بالاتری نیز دارند. اما چیزی که برای شما ممکن است سوال ایجاد کند این است که چرا دوربین های مداربسته قیمت های متفاوتی دارد؟ جهت خرید بهینه و انتخاب بهتر سیستم دوربین مداربسته برای خانه مقاله ” قیمت دوربین مداربسته برای منزل ” را مطالعه نمایید. راه اندازی یک سیستم مداربسته برای منزل مسکونی آنگونه که شما فکر می کنید پیچیده نیست. امروزه خرید دوربین مدار بسته بی سیم تحت شبکه به شدت افزایش یافته؛ چرا که با اتصال به اینترنت دوربین مدار بسته به راحتی راه اندازی می شود. حتی اگر دوربین مداربسته شما بی سیم باشد باز هم به یک منبع تغذیه نیاز خواهید داشت.

بنابراین ممکن است تصاویر دوربینهای 4K شما گاهی اوقات فقط با کیفیت 720p انتقال پیدا کنند. در این مرحله شما قادر هستسد که سنسور را با سنسور جدید عوض کنید. اگر چه میتوانید این انتخاب مهم و همچنین خدمات و نصب دوربین مداربسته خود را به تیم فنی رایکانت بسپارید و با فراق بال فقط از نتایج فوقالعاده آن نهایت استفاده را ببرید. مرکز دوربین مداربسته ایران وب سایت جامع ارائه کننده اطلاعات فنی به روز در خصوص دوربین های مداربسته است. در دوره آموزش دوربین مدار بسته آموزشگاه فنی پارس صفر تا صد این نکات و مراحل نصب به شما آموزش داده می شود.

فیلتر برشِ مادون قرمز در روز و شرایط نور مناسب فعال میشود. دوربین PTZ از بین انواع دوربین مداربسته به عنوان بهترین دوربین برای مکانهای تجاری، خردهفروشی و مکانهای محافظت از اشیای ارزشمند مانند موزه، در نظر گرفته میشود. از این رو ما در این مطلب از وبلاگ تکنوآوا به بررسی مهمترین نکات دربارهی دوربین مداربسته برای مجتمع های مسکونی و آپارتمان میپردازیم تا شما با این موضوع بیشتر آشنا شوید و خریدی آگاهانهتر داشته باشید. و از شما خواسته می شود که افزونه های مربوطه به دوربین را دانلود کنید، و همه چیز باید مانند قبل کار کند. 11 نوع دوربین مداربسته را به شما معرفی میکنیم، که قبل از خرید حتماً باید این موارد را رعایت کنید. دوربین مداربسته Indoor: هدف نهایی از طراحی تا کاربرد این دسته از دوربینها، نصب در فضاهای بسته ساختمانی با حفظ امنیت و کنترل فضاهای داخل بنا است. دوربینهای رنگی با رزولوشن بالا اغلب دارای یک فیلتر مادون قرمز جهت ایجاد دید یکپارچه در شب هستند.

این دی وی آر وظیفه دارد دادههای دریافت شده را طی یک عملیات ویژه نشان دهد. کیفیت نهایی تصویر نیز به این عامل بستگی دارد. این نوع دوربین از اتصال بی سیم نیز برخوردار است. به بیان بهتر، دوربین وای فای، برای انتقال تصویر یا صدا به کاربر نیازی به سیم کشی نداشته و اتصال بهشبکه جهانی اینترنت کار را در این دوربین ها راحت کرده است. فیلم های با وضوح بالا 1080p پیکسل مستقیماً در کارت حافظه microSD ذخیره می شوند و می توانند به صورت بی سیم روی تلفن هوشمند شما از راه دور پخش شوند. قیمت دوربین مخفی بر اساس نوع کارایی آن ها تعیین می شود، قابلیت های این دوربین ها نیز بی شک هزینه آن ها را تحت تاثیر قرار می دهد. کافیست لیست قیمت را ببینید و سپس تصمیم بگیرید.

در موضوع بهترین دوربین مداربسته به بررسی انواع دوربین مدار بسته می پردازیم. بررسی ها نشان می دهد برخی مشکلات و خرابی ها در انواع دوربین مدار بسته بسیار رایج و متداول بوده و حتی دلایل کاملا یکسانی نیز دارند. به کمک این فناوری دوربین دام می تواند در نور بسیار کم نیز فیلم برداری کند. با وجود این سوئیچ، میتونید بهصورت آنلاین و از طریق اینترنت، محل کار و زندگی خودتون رو مشاهده کنید. اما در بسیاری از موارد، خرید دوربین مداربسته و استفاده از به تنهایی نیز می تواند امنیت محل را تا حد زیادی تامین نماید. یک دوربین مداربسته تحت شبکه یا IP، بهترین دوربین مدار بسته خانگی یا برای مشاغل است؛ که صاحبان آنها غالباً از محل مورد نظر دور و یا مدام در حال سفر هستند. با دریل و پیچ نقاط مورد نظر دریل کاری شده و کابل برق دوربین در داخل سوکت قرار می گیرد.

برند داهوا از سال 2001 تاکنون با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا دوربین های باکیفیتی تولید می کند. دوربین های HD امکان زوم کردن روی تصاویر با وضوح بسیار بالا را دارند. با مرور کردن تاریخچه دوربینهای مداربسته متوجه میشویم که دوربینهای آنالوگ، به عنوان اولین دوربینهای مداربسته HD بودند که بسیار شهرت داشتند. دوربین های تحت شبکه برای زمانی که دور از محیطِ مورد نظر هستید و نیاز به چک کردن محیط دارید ایدهآل است. با وجود LED های IR که به صورت جداگانه در ساختار دوربین های EXIR تعبیه شده اند باعث می شود که انعکاس نور IR با لنز دوربین تداخل تداخل نداشته باشد. لنز این دوربین های نیز انواع مختلفی دارد. دوربین مدار بسته AHD : این نوع دوربین های مدار بسته نیز طی چند سال اخیر بسیار پرکاربرد شده اند زیرا ساختار نصب آنها مانند نصب دوربین مدار بسته آنالوگ می باشد ولی دارای کیفیت بسیار بالاتری به نسبت دوربین های آنالوگ می باشد و در عین حال قیمت دوربین های مدار بسته AHD فقط چند درصد از دوربین های آنالوگ بالاتر است بهمین دلیل مقرون بصرفه می باشد و حتی کیفیت این دوربین ها به حدی است که برای تشخیص پلاک خودرو و فواصل بیشتر می تواند استفاده گردد.