خرید دوربین مداربسته 6 برند برتر + ارسال فوری + قیمت رقابتی ایمن موج ثامن | binacctv

یا اگر تعداد 4 عدد دوربین مدار بسته دارید از آداپتور 12 ولت 8 آمپر استفاده شود. این دوربین با زاویه 180 و 360 درجه از تمام زوایا تصویر برداری می کند، بنابراین برای پوشش محیط به تعداد دوربین مداربسته کمتری نیاز دارید. دوربین Fisheye از مقاومت کمی برخوردار و برای نصب در فضاهای داخلی و محیط های بزرگ و پر تردد بسیار مناسب است. دوربین لامپی از طریق لنز پاناروما تصاویر را به صورت 360 درجه ضبط می کند.

انواع دوربین مداربسته  + راهنمای خرید + قیمت

شناسایی موثر و دقیق این وسایل نقلیه، اجازه ورود و خروج وسایل نقلیه ثبت نام شده و دریافت هزینه پارکینگ، به راحتی با این مجله خبری دوربین مداربسته بینا قابل انجام است. دوربین مداربسته پلاک خوان از انواع دوربین مداربسته است که در کنترل ترافیک، هوشمندسازی پارکینگ ها مورد استفاده قرار می گیرد. اگر میخواهید برای مجموعه ای دوربین های مداربسته تحت شبکه نصب کنید باید از دستگاه ضبط nvr استفاده کنید . در غیر این صورت، برای یک سیستم دوربین هیبریدی متشکل از دوربین های کواکسی و شبکه به یک دستگاه DVR نیاز خواهید داشت. صرف نظر از این، می‌توانید از طریق اینترنت به ضبط‌کننده‌های دوربین‌های امنیتی از هر کجای دنیا دسترسی داشته باشید تا فیلم‌های ضبط‌شده را تماشا کنید یا تصاویری را که در جلوی لنز دوربین اتفاق می‌افتند به صورت زنده تماشا کنید.

انواع دوربین مدار بسته

ویژگی زوم اپتیکال قابلیت بزرگنمایی روی فیدهای ویدئویی زنده را با تنظیم لنز بدون کاهش وضوح دارد، دقیقاً مانند یک جفت دوچشمی که به شما امکان می دهد اشیاء را در فاصله دور ببینید. یک لنز زوم متغیر دستی باید با یک کلید آلن تنظیم شود تا بتوان بزرگنمایی کرد. لنز زوم موتوردار را می توان از دستگاه ضبط nvr، تلفن هوشمند یا رایانه کنترل کرد تا هنگام مشاهده فیدهای ویدیویی زنده، بزرگنمایی کند. در پاسخ این سوال باید بگوییم که تعداد دوربین مداربسته به چند آیتم مهم بستگی دارد. اولین نکته در هنگام تهیه و خرید دوربین مدار بسته بودجه ای است که کارفرما جهت تهیه سیستم دوربین مداربسته در نظر گرفته و در صورت لزوم می تواند این بودجه را افزایش دهد. در ضمن در نظر داشته باشید در پروژه های بسیار بزرگ که متراژ سیستم مداربسته از دستگاه ضبط کننده ویدیویی یا تصویری زیاد است باید سیستم تحت شبکه استفاده نمایید که با کاهش چشمگیر کابل کشی قیمت دوربین مدار بسته به صورت کلی کاهش پیدا می کند.

دوربین مداربسته داهوا مدل HAC-HFW1200CMP

یک کیت دارای منبع تغذیه سبک لپ تاپ است، بنابراین هر کسی می تواند آن را دستکاری کرده و آن را خاموش کند. هنگام خرید قطعات جداگانه، یک انتخاب مناسب برای تغذیه دوربین ها، منبع تغذیه جعبه با کلید قفل است، و این می تواند مستقیماً به یک خار فیوز متصل شود. دوربین مدار بسته یکی از لوازمی است که می‌توان برای امنیت محیط کار یا منزل خود استفاده کنید. با قرار گرفتن دوربین مداربسته در ورودی منازل می‌تواند از خطرات زیادی جلوگیری کند و در صورت بروز مشکل هم برای حل آن کارآمد باشد. پیاده سازی یک سیستم امنیتی دوربین مدار بسته مؤثر و کارآمد امر ساده ای نیست و نیاز به توجه و کمک دارد. چرا که یک سیستم نظارت تصویری می‌تواند سرقت و خرابکاری ها را برای هر تجارت و کسب و کار و در هر حرفه ای کاهش دهد.

http://dekorasiyon.ir

این شرکت ارائه کننده راهکارهای دوربین مدار بسته در صنایع مختلف می باشد و با این هدف وارد بازار شده است، در حدود ۱۱۰۰۰ کارمند در ۱۶۰ کشور دنیا به مشتریان این شرکت خدمات می دهند. ۳۵ شرکت بزرگ و کوچک در دنیا به عنوان زیر مجموعه داهوا در قاره های آسیا ، اروپا ، آمریکا ، آفریقا و، اقیانوسیه و خاور میانه در حال فعالیت هستند که این نشان از جدیت این شرکت جهت دستیابی به بازارهای جهانی است. سبد کالای کامل ، کیفیت مناسب تصویر دوربین مدار بسته و همچنین قابل اطمینان و ثبات دوربین داهوا باعث شد تا این شرکت خیلی زود در بازار بین الملل رشد کرده و به رکوردهای فروش خوبی در سطح منطقه و جهانی دست یابد. خوانایی پلاک یکی از ویژگی های تقریبا هر کس از دوربین های امنیتی انتظار دارد و در پارکینگ و نقاط ورودی که خواندن پلاک ماشین اهمیت دارد قرار میدند. DVR مناسب برای سیستم مداربسته شما بسته به انتظاراتی که از سیستم دارید متفاوت است. DVR ها دارای انواع 4 تا 32 کانال می باشند.بهترین کار این است که یک ضبط کننده ویدیویی دیجیتال DVRکه خوش نام و با کیفیت می باشد را انتخاب کنید.

  • به عنوان مثال دوربین با لنز 2.8mm زاویه دیدی حدود 90 درجه را ارائه می دهد و نمی تواند زاویه دید 60 یا 180 را ارائه دهد.
  • فروشگاه ها از جمله این اماکن به حساب می آیند که همواره برای کنترل مشتریان و اجناس زیادی که در فروشگاه موجود است اقدام به نصب دوربین مداربسته می کنند.
  • شما چه انتظارتی از دوربین مداربسته خود دارید؟ آیا می خواهید چهره یک شخص و یا پلاک یک خودرو را از فاصله 10 متری تشخیص دهید؟ باید نیاز خود را از کیفیت دوربین مداربسته خود را مشخص کنید.
  • چند سال بعد شرکتی با نام Vericon در امریکا اقدام به تولید اولین نمونه تجاری از دوربین های مداربسته با تکنولوژی آنالوگ کرد که انقلابی شگرف در طراحی و تولید تجهیزات امنیتی بود، این شرکت در حال حاضر تولید کننده دوربین های مداربسته با پروتکول های معروف امنیتی است.