خرید دوربین مدار بسته خرید انواع خرید دوربین مدار بسته | binacctv

شفافیت یک فیلم و تصاویری که به عنوان یک داده توسط دوربین ضبط و به دستگاه انتقال داده می شود، یکی از موارد مهمی است که خریداران دوربینِ مداربسته به ان اهمیت می دهند. دوربین، تنها عامل موثر بر کیفیت نیست اما یکی از موارد مهمی است که به صورت مستقیم بر کیفیت یک تصویر، اثر می گذارد. این دوربین ها با توجه به نحوه ارسال تصویر و فیلم به دستگاه ضبط کننده، به دو دسته آنالوگ و تحت شبکه تقسیم می شوند. دوربین های مداربسته علاوه بر اینکه به انواع مختلفی تبدیل می شوند و هر کدام قابلیت های خاص خودشان را دارند، به چهار جزء تبدیل می شوند. همینطور میتوان برای دسته بندی بهتر دوربین های مداربسته، آن ها بر اساس استفاده و طراحی ظاهری دسته بندی کرد، در تفکیک دوربین های مداربسته بر حسب شکل و ظاهر میتوانیم این دوربین ها را به چند دسته تقسیم کنیم. یکی از بزرگترین مصارف دوربین های مداربسته استفاده از آنها در مسیر ها و جاده هاست، دوربین های سرعت سنج و کنترل سرعت از مهم ترین ابزار های پلیس در چندین سال گذشته برای بهبود وضعیت راه ها و جاده و نظارت بر عملکرد راننده و جریمه رانندگانی که رانندگی پرخطر دارند است.

  • نحوه انتشار نور IR در دوربین های مداربسته قدیمی به نحوی است که منجر به ایجاد یک الگوی دایره ای شکل از نور بر روی تصویر می شود و روشنایی بیشتر در مرکز تصویر متمرکز است.
  • اگرچه ممکن است تصور شود که دوربین های دام معمولاً در داخل خانه قرار می گیرند، در واقع اکثر دوربین های گنبدی در برابر آب و هوا مقاوم هستند و همچنین در برابر خرابکاری مقاوم هستند.
  • و برخی از مردم اصرار دارند که نرم افزار آنها به آنها اجازه می دهد دوربین مداربسته خود را از طریق تلفن های هوشمند خود نظارت کنند.
  • ممنون میشم راهنمایی کنید که چه نوع دوربین مداربسته ای برای من مناسب هست.

نویز گاوسی توسط یک تداخل تصادفی که ریشه در حرکت الکتریسیته در مدارهای دوربین مدار بسته دارد، رخ می‌دهد. این نویز باعث می‌شود رنگ پیکسل‌های تصویر ضبط شده کمی با رنگ تصویر محیط واقعی فرق کند و باعث می‌شود تصویر ضبط شده تار و کدر بنظر برسد. افراد باتوجه به نیاز خود می توانند دوربین هایی با قابلیت های متفاوت انتخاب کنند مثلا قابلیت تشخیص حرکت که می تواند برای افراد مفید باشد یا قابلیت دید در شب که برای کسانی که بیشتر تصاویر شب را نیاز دارند مناسب است . لنز این دوربین ها از قبل روی آن نصب نشده است و باید به طور جداگانه تهیه و نصب شود. دوربین مداربسته در سال های قبل رشد زیادی داشته است و در مدل های مختلف همراه با تکنولوژی بروز شده است.سیستم های امنیتی پیشرفت فوق العاده و چشم گیری در این چند سال داشته است . همچنین پکیج های آماده ی دوربین مداربسته ، مناسب برای کاربری های مختلف گردآوری شده است که شما می توانید بر اساس نیاز خود آن ها را تهیه فرمایید .

آیا دوربین مداربسته بولت، گنبدی یا PTZ برای شما مناسب است؟

دوربین های زوم موتوری – لنز را می توان به صورت الکترونیکی از ضبط، نرم افزار رایانه یا برنامه تلفن کنترل کرد. به طوری که هرچه تعداد پیکسل های یک دوربین بیشتر باشد، کیفیت تصویر بالاتر می رود و در واقع رزولوشن یک تصویر را به وجود می اورد. لازم به ذکر است جهت انتقال تصویر روی موبایل نیاز به مودم و اشتراک فعال اینترنت دارید که باید از شرکت های ارائه دهنده سرویس اینترنت مانند ایرانسل ، مبین نت ، شاتل و …

دوربین مدار بسته TurboHD

از بین برندهای سیستم های نظارتی ، Dahua دارای مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت در انواع دوربین ها و دستگاه های DVR/NVR می باشد. در طراحی و ساخت انواع دوربین مدار بسته فناوری های مختلفی به کار می رود. تشخیص چهره، شمارش افراد، تشخیص نفوذ و… از جمله تکنولوژی های پر کاربردیست که در تولید دوربین مداربسته استفاده می شود. تکنولوژی هایی که در دوربین مداربسته به کار می رود عموماً برای رفع نیاز و یا بهبود کارایی در سیستم های نظارتی تعریف می شوند. نصب دوربین مدار بسته در پارکینگ ها و کنترل ورود و خروج خودروها یکی از کاربردهای دوربین مدار بسته هوشمند است.

http://dekorasiyon.ir

در واقع یک انجمن جهانی برای ایجاد یک استاندارد عمومی در ساخت و ارتباط مجله خبری دوربین مداربسته بینا های مداربسته شبکه است. واژه Onvif مخفف Open Network Video Interface Forum (انجمن ارتباط باز ویدئویی شبکه) است. هدف این انجمن ایجاد یک استاندارد جهانی برای ارتباط دوربین های شبکه بدون توجه به تولید کنندگان آنها است. ضرر بعدی و بسیار مهم شما از بین رفتن آرشیو فیلم های دوربین مدار بسته تان است.

انتقال تصویردوربین مداربسته چیست؟