داهوا لیست قیمت فروش، سفارش و خرید دوربین مدار بسته داهوا DAHUA | binacctv

دلیل این امر این است که وقتی دوربین اقدام به عکسبرداری میکند و اگر چراغ اتومبیل روشن باشد نور مازاد تصویر باعث میشود تصویر مخدوش شده و پلاک ماشین ناخوانا باشد و چیزی مشخص نشود. Wdr از همچنین محیط های دو فرم عکس میگیرد ،اولین فریم را با سرعت شاتر بالا می‌گیرد تا جزئیات در فضای پر نور دیده شود و دومین فریم را با سرعت شاتر پایین می گیرد تا جزئیات در فضای کم نور و تاریک دیده شود از ترکیب این دو فریم توسط پردازشگر نور یکنواخت از محیط ثبت می شود. چندین روش مختلف برای ضبط و ذخیره ویدیو از دوربین امنیتی وجود دارد که در زیر توضیح داده شده است. مطمئن شوید که دوربین شما دور از دسترس عابران است تا نتوان آن را دستکاری کرد.

دوربین مداربسته بریزی مدل BRZ-B255

منبع تغذیه دوربین مداربستهیکی از اجزای مهم در سیستم دوربین مدار بسته منبع تغذیه می باشد. برای اینکه یک دوربین مداربسته روشن شود نیاز به یک برق DC با ولتاژ 12 ولت را داراست. برای وصل کردن این میکروفون ها به دستگاه دی وی آر و سیستم دوربین مداربسته باید مطابق دوربین یک کابل تصویر و یک کابل برق به میکروفون برسانید. برای رساندن برق به دوربین مداربسته تحت شبکه می توانید یا به صورت جداگانه کابل کشی نمایید یا از خاصیت POE در دوربین مداربسته تحت شبکه بهره ببرید. در دوربین های نظارتی وریفوکال موتورایز شما به وسیله دستگاه DVR تصویر را زوم می کنید و تصویر دوربین مداربسته به صورت کاملا اتوماتیک روی تصویر مورد نظر فوکوس می شود.

http://dekorasiyon.ir

وجود دوربین مدار بسته در این محیط موجب می شود که سارقین کمتری جرأت سرقت از طلافروشی را داشته باشند، همچنین اگر افرادی تحت عنوان مشتری به مغازه وارد شده و به طور هوشمندانه ای قصد سرقت داشته باشند، به راحتی با مشاهده تصاویر ثبت شده قابل شناسایی هستند. دوربین مداربسته کیوب نوعی دوربین رومیزی است که قابل نصب روی دیوار و سقف نیز می باشد. این دوربین به دلیل شکل مکعبی خود Cube نامیده می شود که برای کاربری های خانگی و تجاری بسیار مناسب است.

دوربین مداربسته LESO مدل  HD L33

دوربین مداربسته HDCVI نوعی از دوربین‌های مداربسته آنالوگ است که از نظر کیفیت تصویر، قیمت و اتصال کابلی و فواصل اتصال، نسبت به سایر تکنولوژی‌های دوربین مداربسته آنالوگ در جایگاه بالاتری قرار دارد. نصب دوربین مداربسته در فضای داخلی ساختمان از نظر اخلاقی و قانونی زمانی مجاز است که همه اعضای خانواده از وجود دوربین مداربسته در خانه اطلاع داشته باشند. به افراد متفرقه و مهمانانی که به آن خانه می آیند نیز باید اطلاع رسانی شود تا آن ها بدانند که توسط دوربین مدار بسته، تحت نظارت قرار گرفته اند. به کارگیری دوربین مداربسته در فضاهای شخصی مثل حمام و سرویس بهداشتی اخلاقی نیست و جرم محسوب میشود و نیاز به اخذ مجوز قانونی دارد. دوربین مداربسته داهوا مدل DH-HAC-HFW1400RP-VF-IRE6 یک دوربین با کیفیت ۱۰۸۰p یا Full HD از شرکت داهوا است.در حال حاضر شرکت داهوا طیف گسترده ای از محصولات را متناسب با نیازهای مشتری برای سطوح مختلف امنیتی و مقیاس های پروژه تولید می کند.

مجله خبری دوربین مداربسته بینا دوربین بولت به علت ویژگی و ها و گوناگونی های بسیاری که دارد متغیر است . در میان این گستردگی برندها، انتخاب برند برای خرید کار بسیار دشواری است، شما می توانید جهت مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید. یا به زبان ساده تر وسیله ‌ای است که می‌ توانید با استفاده از آن نسبت به ضبط تصاویر برای اهداف نظارتی، حفاظتی و یا شخصی خود استفاده نمایید. و کاربر باید هارد را جداگانه با توجه به نوع نیاز تهیه و در داخل دستگاه DVR قرار دهد. این برق توسط یک منبع تغذیه با تبدیل برق AC شهری به 12 ولت DC برای سیستم مدار بسته تامین می شود. درباره دوربین های نظارتی و انواع آن در قسمت های قبل به صورت کامل توضیح دادیم.

  • همچنین با توجه به اسمی که برای ان گذاشتند، از آن ها بیشتر در صنعت استفاده می کنند.
  • ظهور دوربین های مداربسته باعث کاهش چشمگیر آمار جرم و جنایت گردیده و با ایجاد حس امنیت در جامعه، آرامش را به زندگی مردم هدیه داده است.
  • از دوربین‌های مداربسته در 99 درصد مغازه‌ها نیز بهره‌مند می‌شوند و با این کار امنیت کالاها و پرسنل خود را تضمین می‌کنند.
  • دوربین های مداربسته مخفی بیشتر برای منازل و دفاتر استفاده می شود و به علت ابعاد کوچک کاربرد صنعتی ندارد.