برند های دوربین مداربسته در ایران شرکت صنعت امن الکترونیک تولید کننده دوربین مداربسته | binacctv

در مجله خبری دوربین مداربسته بینا ما نیز به دلایل گوناگون، از جمله پایین آمدن قیمت این دوربین‌ها و گسترش امکانات آن‌ها با توجه به تکنولوژی روز دنیا، خرید و فروش این محصولات، بیشتر از گذشته رونق گرفته است. اما انتخاب برند، مدل و نوع دوربین هنوز هم برای بسیاری از مشتریان و تازه‌کاران در این زمینه، چالش برانگیز است. آشنایی با برخی از پرفروش ترین دوربین مداربسته، می‌تواند راهنمای خوبی برای خرید بهتر و کارآمدتر باشد.

سوالات متداول دوربین مداربسته

اشاره داشت البته برندهای معتبر و پرفروش دیگری نیز موجود است در بازار که تیم ما به بررسی این مدل‌ها پرداخته است. کابل کشی در سیستم مداربسته با دوربین های بوش بسیار ساده صورت می گیرد. دوربین و دستگاه های ضبط پرکسیس از 555 روز گارانتی برخوردار هستند به علاوه اینکه با گذشت زمان گارانتی نیز شرکت پارندسیستم هرگونه تعمیری را خواهد پذیرفت.

http://dekorasiyon.irاز قابلیت‌های شاخص آن باید به توانایی کار در شب و روز، بزرگ‌نمایی مطلوب بدون افت کیفیت تصویر، قدرت بزرگ‌نمایی چند برابری بدون افت کیفیت، قابلیت تشخیص چهره، 180 یا 360 درجه بودن و…. در نقطه مقابل اگر دوربین قرار است در محیط‌هایی که ریسک‌پذیری کمتری دارند قرار بگیرد نیازی نیست برای خرید دوربین‌های گران‌قیمت هزینه کنید. بنابراین اگر قرار است دوربین در مکان حساسی قرار بگیرد که حتی جزیی‌ترین اطلاعات مثل شماره اعداد و کاراکترها نیز قابل رویت باشند بهتر است به سراغ خرید دوربین آی‌پی بروید.

راهنمای مشتریان

برند آویجیلون دارای تنوع محصول بالایی بوده و دوربین های مداربسته این برند شامل انواع دوربین بولت و دام با رزولوشنی از 1 تا 30 مگاپیکسل هستند. Honeywell یکی از بهترین برندهای دوربین مداربسته در جهان در لیست است. شرکت فنی مهندسی پارندسیستم با هدف ساخت بهترین دوربین مداربسته ایرانی، طراحی و اجرا سیستم های حفاظتی، نظارتی و تصویری در سال 1392 تاسیس گردید. قیمت مناسب و بهره‌مندی از جدیدترین فناوری‌ها باعث شده تا این برند دوربین مدار بسته در جمع بزرگان این صنعت قرار بگیرد. با توجه به این‌که یونی آرک در زمینه تولید دوربین‌های آی‌پی و دستگاه ضبط کننده NVR مشغول فعالیت است، یکپارچگی خوبی ارایه می‌کند.

یکی دیگر از برندهایی ایرانی معتبر موجود در بازار که میتوان در اینجا به آن اشاره کرد دوربین مداربسته ایرانی شرکت ناظر است. در این مطلب با ۱۰ برند برتــر دوربیـن مداربســته در سال ۲۰۲۱ آشنا خواهید شد. برخی از برنــدهای معـرفی شده این لیست در ایـران نیز محبوب هستند و در شهرهای مختلف ایران نمـاینــدگی معتبــر دارند که ما آنها را برای شما معرفی کرده‌ایم تا بتوانید با خیال راحت محصول مورد نظر خودتان را تهیه کنید. یونی ویو یک برند چینی بوده و پس از هایک ویژن، به عنوان یکی از شناخته شده ترین برند های چینی فعال در بازار معرفی می شود. به خاطر داشته باشید که نرم افزار ها و برنامه های طراحی شده مخصوص دوربین های این برند قدرت عملکردی بالایی داشته و شما با خیال راحت می توانید آنها را در موقعیت های مختلف مورد استفاده قرار دهید. یونی ویو به دنبال تبدیل شدن به یک رهبر جهانی در زمینه طراحی و ساخت دوربین های مداربسته می باشد.

  • راه حل‌های اتوماسیون خانگی درجه سازمانی، لوازم جانبی، سیستم‌های امنیتی سفارشی و موارد دیگر را قفل می‌کند.
  • اگر دوست دارید از برندهای اروپایی برای سیستم نظارتی استفاده کنید ما به شما برند اکسیس که در سال 1984 در سوئد فعالیت خود را آغاز کرده و در حال حاضر در 50 کشور، نمایندگی فروش محصولات را دارد، پیشنهاد می‌کنیم.
  • امروزه برندهای برتر دوربین مدار بسته اقدام به تولید و عرضه دوربین‌هایی می‌کنند که پاسخ‌گوی نیازهای کاری شرکت‌ها و کاربران خانگی است.
  • در پایان به این نکته باید توجه داشته باشید که معمولا بهترین دوربین مداربسته‌ی ایرانی، ارزان ترین آن نیست و نباید کیفیت را فدای هزینه کنید.