بررسی کیفیت و قیمت 6 برند دوربین مداربسته | binacctv

از ویژگی این دو برند اعتبار آنهاست که هر کدام به یک برند معتبر و موفق دوربین مداربسته منسوب هستند. خصوصیت بعدی این دو برند مقرون به صرفه بودن آنهاست که همین موضوع می تواند جایگاه آنها را روز به روز در بازار دوربین مداربسته ارتقاء دهد. به این ترتیب این دو برند جدید به زودی در لیست پر فروش ترین برند دوربین مداربسته قرار خواهند گرفت. چهارمین برندی که از 10 برند برتر دوربین مداربسته بررسی می کنیم بوش است.

این برند را می‌توان از بزرگ‌ترین برندهای دوربین مداربسته در جهان دانست، که معروفیت بسیار زیادی دارد. اسفیورد یکی از معتبرترین برندهای دوربین مداربسته بی سیم در ایران است و با به کارگیری دانش جهانی و نیاز کاربران ایرانی، محصولاتی با کیفیت قابل قبول و سازگار با بودجه و نیاز کاربران در ایران تولید و روانه بازار می کند. از جمله ویژگیهای ” فروشگاه اینترنتی همکار سی سی تی وی ” ارسال رایگان سفارشات دریافتی باتوجه به توان سیستمهای پستی رایج درکشور است. ضمنا شما میتوانید با خرید دوربین مداربسته، دستگاه ذخیره سازی و لوازم جانبی دوربین مداربسته از تخفیف ویژه، بن خرید وهدایای ماهانه برخوردار شوید. آویجیلون شرکتی است که در این زمینه فعالیت دارد و بهترین برند دوربین مداربسته به شمار می آید. اگر به دنبال سیستمی با کیفیت خوب هستید که قابلیت‌های امنیتی خوبی را همراه با طیف گسترده‌ای از قابلیت‌ها ارایه کند بهتر است ابتدا به سراغ نام‌های شناخته شده بازار بروید.

مزایای برند یونی ویو

همچنین توانایی آنالیز روی تصاویر مانند تشخیص چهره، تشخیص حرکت، تشخیص صدا و غیره را داشته که در کنار سخت افزار حرفه ای بوش به عنوان یک بسته کامل ارائه شده است. این شرکت با عدم تولید دوربین های توربو اچ دی بخشی از بازار را به رقبای خود واگذار کرده . قیمت بالای محصولات این شرکت نیز بعث شده است تا این شرکت پس از هایک ویژن و داهوا در رده سوم این صنعت جا خوش کند.. هایک ویژن یکی از تولید کنندگان و برندهای دوربین مداربسته درحوزه سیستم های امنیتی است که در سال 2001میلادی(1380شمسی) در هانگژو چین تاسیس شد. D-Link با بیش از سه دهه تجربه شبکه، راه حل‌های نظارتی یکپارچه را با محصولات نظارت بر دوربین مداربسته و IP ارائه می‌دهد. داهوا با راه حل‌های نظارتی خود کیفیت، قابلیت اطمینان و ثبات بی‌نظیری را ارائه می‌دهد.

  • نرم افزار انتقال تصویر دوربین های هایلوک برای کاربران مفید و ضروری می باشد و دسترسی به تصاویر را در هر نقطه ای که هستند آسان و راحتی می کند.
  • اما به طوری رسمی از سال 1390 در حاشیه تولید تجهیزات POE وارد عرصه تولید دوربین مداربسته ایرانی و دی وی آر شد.
  • جالب است بدانید که این شرکت به مدت ده‌ها سال تجهیزات رادیویی اکثر فضاپیماهای ناسا را تولید می‌کرده است.
  • آویجیلون شرکتی است که در این زمینه فعالیت دارد و بهترین برند دوربین مداربسته به شمار می آید.
  • خرید دوربین No name و یا با برند ساختگی بستگی به شرایط فروشنده و نصاب و کیفیت و گارانتی دوربین دارد.
با هدف جلب رضایت مشتری، مجله خبری دوربین مداربسته بینا با کیفیت ترین محصول و با قیمتی مناسب را در اولویت کار خود قرار داد. با توجه به زمان کم حضور این برند در بازار رقابتی محصولات امنیتی و نظارتی توانسته مورد توجه خاص متقاضیان قرار گیرد. اگر دوربین با کیفیت پایین یا امکانات ضعیف را در مکان حساسی قرار دهید، درست مثل این است که هیچ دوربینی در محل نصب نکرده‌اید، زیرا تصاویر مطلوبی دریافت نمی‌کنید. زمانی یک دوربین، بهترین برند دوربین مداربسته است که بتواند تمامی فضاها را پوشش دهد. دوربین مدار بسته پاناسونیک از نظر کاربرد در انواع مختلفی تولید شده اند. یکی از مهمترین مزایای محصولات شرکت پاناسونیک سخت افزار حرفه ای است که استفاده ازآن را در شرایط محیطی نامناسب مانند محیط های آلوده، با گرد و غبار و غیره نسبت به برندهای دیگر ارجح تر کرده است.

بهترین برند دوربین مدار بسته

لیست برند های برتر دوربین مداربسته برند های زیادی را در خود جای داده است ولی یونی ویو به عنوان برترین برند طراحی کننده سیستم های دیجیتال شناخته شده است. دوربین های مداربسته IP طراحی شده توسط این شرکت نه تنها قدرت عملکردی بالایی دارند، بلکه طول عمر زیادی داشته و شما با خیال راحت می توانید آنها را در موقعیت های مختلف مورد استفاده قرار دهید. شرکت یونـی ویـو از لحاظ میزان فروش و محبوبیـت جهانی در جایگاه ششـم لیسـت قرار می‌گیرد. البته این شرکت جزو ۳ تولید کننده برتر سیستم‌های نظارت تصویری در چین است. از آنجایی که یونـی ویـو اولین شرکتی بود که دوربین مداربسته با تکنولوژی تحت شبکه را به بازار عرضه کرد هم اکنون نیز فقط محصولات تحت شبکه را تولید می‌کند. از دیگر محصولات تولیدی این شرکت می توان به انواع مدل‌های دستگاه NVR، انواع دستگاه Decoder و Incoder، و …اشاره کرد.

http://dekorasiyon.ir