بهترین مارک دوربین مداربسته ایرانی | binacctv

گارانتی مجله خبری دوربین مداربسته بینا های مداربسته اکسوم 50 ماهه است و در صورت هرگونه خرابی و مشکلی دوربین شما با دوربین نو تعویض میشود. برای جلوگیری از سرقت دوربین های مداربسته میتوانید در داخل کاور دوربین ازسنسورهای لرزشی استفاده نمایید و سنسور را به یک سیستم حفاظتی مثل آژیر متصل کنید تا در صورت لزوم آژیر به صدا در آید. اگر شما ازیو پی اس استفاده نکنید، دوربین های مداربسته شما خاموش خواهد شد.

http://dekorasiyon.ir

همه ی تلاش ما در فروشگاه اینترنتی دوربین مداربسته همکار سی سی تی وی تجربه یک خرید لذتبخش و آسوده برای شماست. یکی دیگر از برندهای بزرگ دنیای فناوری است که در زمینه ساخت دوربین‌های مداربسته نیز سابقه درخشانی دارد. پشتیبانی از فناوری H.265 و فشرده‌سازی U-Code باعث شده تا تصاویر ضبط شده توسط این دوربین حجم زیادی نداشته‌ باشند، اما کیفیت در آن‌ها حفظ شده باشد. به‌طور معمول، دوربین‌های ساخت این شرکت برای نصب در محیط‌های کوچک تا متوسط مناسب هستند.

شرکت های لوکبر خلاف هایک ویژن که یک برند قدیمی و شناخته شده به حساب می آید، های لوک برندی تازه وارد است که در سال 2018 فعالیت خود را شروع کرده است. جالب است بدانید که های لوک در همین مدت زمان کم توانسته خود را در لیست برند های برتر دوربین مداربسته قرار دهد. علت این مسئله چیست؟ محصولات تولیدی این برند کیفیت فوق العاده مطلوبی داشته و شما با خیال راحت می توانید آنها را در موقعیت های مختلفی مورد استفاده قرار دهید. جدا از این مسئله، های لوک هم در زمینه تولید دوربین های دیجیتال و هم در زمینه طراحی محصولات آنالوگ فعالیت می کند.

  • برند دوربین مداربسته Dahuaبه واسطه کیفیت تصویر خوبی که دارد توانسته است جایگاه خوبی در بازار جهان پیدا کند.
  • در قسمت تشخیص حرکت گزینه ارسال ایمیل و عکس را فعال کنید، سپس در تلگرام خود، Gmail Bot و ایمیل دریافت کننده آن را فعال نمایید.
  • به صورت کلی محصولات تولید شده توسط این برند نام گذاری ساده ای داشته و همراه با امکانات فوق العاده ای در بازار به فروش می رسند.
  • این برند را می‌توان از بزرگ‌ترین برندهای دوربین مداربسته در جهان دانست، که معروفیت بسیار زیادی دارد.
برای دریافت قیمت دوربین مداربسته تیاندی به لینک بالا مراجعه فرمائید. دوربین های مداربسته ELM دارای انواع دوربین های ELM تحت شبکه و AHD دوربین های آنالوگ ELM می باشند. دوربین FTD دارای انواع دوربین مداربسته FTD تحت شبکه، AHD و آنالوگ می باشد. ۴- ادامه لیست انواع مارک دوربین مداربسته و انواع برند تجهیزات نظارتی را می توانید در مقالات بعدی دنبال کنید. در میان دوربین مداربسته بولت، مدل OR-108 از به وسیله پرتاب نور مادون قرمز قابلیت دید در شب پشتیبانی می‌کند. همچنین از سه لنز 3.6 میلیمتری برخوردار است که با استفاده از آن‌ها تصاویری با وضوح 3 مگاپیکسل و کیفیت 1080p ثبت و ضبط می‌کند.

نقاط قوت دوربین مداربسته برند یونی ویو

دوربین های این شرکت شامل ویژگی های پیشرفته تجزیه و تحلیل های ویدیو، مثل تشخیص حرکت، تشخیص صدا و محافظت در برابر دستکاری و غیره می باشد. خیلی ممنون از پستی که جهت معرفی دوربین مدار بسته ایرانی در سایتتون قرار دادین. کدام یک از برند های اشاره شده را برای استفاده در پروژه های خود استفاده میکنید ! ؟ آیا تا به حال تجربه خاصی از استفاده دوربین های ایرانی مثل دوربین های مداربسته حارس، اکسوم، برایتون و ناظر داشته اید؟!

داهوا (DAHUA)