برندهای دوربین مداربسته | binacctv

کمپانی سوئدی اکسیس یکی از معتبرترین برندهای تولید کننده تجهیزات نظارت تصویری می باشد که از محصولات قدرتمند آن می توان به دوربین مدار بسته اشاره کرد. تنوع محصولات عرضه شده ی کمپانی اکسیس بسیار بالا می باشند و یکی از محصولات بسیار با کیفیت آن، دوربین های مدار بسته هستند. جنس، نوع بدنه، تکنولوژی، نوع لنز، کیفیت تصویر و دید در شب دوربین های مدار بسته از جمله عوامل تاثیر گذار در قیمت آن می باشند. کمپانی یونی ویو دومین تولید کننده ی بزرگ کشور چین در حوزه ی سیستم های نظارت تصویری و دوربین های مدار بسته است.

  • امروزه با توجه به زیاد شدن کاربرد های دوربین های مداربسته تقاضا برای خرید دوربین مداربستهدر سطح کشور بالا رفته است.
  • به خاطر داشته باشید که پاناسونیک هم در زمینه تولید انواع تلفن به موفقیت زیادی دسترسی پیدا کرده و هم برای ساخت بهترین مدل های دوربین مداربسته شناخته شده است.
  • چندین سال پیش با وجود مشکلاتی که بر سر راه تولید وجود داشت، معمولا سرمایه گذاری لازم در این بخش انجام نمی شد.
  • در میان بهترین برند دوربین مداربسته چند برند را انتخاب کرده ایم و در ادامه به همراه برند، مدل و قیمت معرفی می گردند.
  • به گونه ای که شرکت های رقیب به فکر جایگزین کردن این تکنولوژی در محصولات خود شدند.
  • این شرکت نمایندگی های بسیار زیادی را در کل دنیا دارد ولی دفتر رسمی آن در دبی واقع شده است.
برای دریافت قیمت دوربین مداربسته Guardian به لینک بالا مراجعه فرمائید. برای دریافت قیمت دوربین مداربسته Keeper به لینک بالا مراجعه فرمائید. دوربین مداربسته مینیاتوری یا پین هول یا سوزنی با ابعادی در اندازه یک قوطی کبریت است. این دوربین مداربسته مخفی دارای ابعادی کوچک (3×3 سانتیمتر)، لنز ثابت و میکروفون جهت دریافت صدا از محیط مورد نظر است. دوربین های پین هول هم از نوع دوربین های آنالوگ و هم از نوع دوربین های تحت شبکه رادارد؛ اما سری دوربین های تحت شبکه به مراتب کیفیت بالا تری دارند.

بی شک مجله خبری دوربین مداربسته بینا های مدار بسته پاناسونیک نیز مانند سایر محصولات تولیدی این شرکت از نظر کیفی از برترین های بازار جهانی محسوب می شوند. به شما پیشنهاد میکنیم قبل از خرید دوربین های مداربسته ایرانی حتما این سری ویدئو هارا دیده و بعد دوربین مداربسته خود را انتخاب کنید. شرکت پاناسونیک در سال ۱۹۵۵ در ژاپن تأسیس شد اما تأسیس برند دوربین پاناسونیک در سال ۲۰۰۸ به صورت اختصاصی شروع به کار کرد. دوربین‌های پاناسونیک دارای دید در شب بسیار قوی می‌باشند و جزو برند معتبر دوربین مدار بسته هستند.

برند هایک ویژن(Hikvision)

یکی از اولین برندهای سیستم نظارتی و بهترین برند دوربین مدار بسته در کشور ایران، دوربین ها و دستگاه های برایتون هستند. با در نظر گرفتن این موضوع که سرورهای این برند در کشورمان پایه گذاری شده است، نسبت با سایر برندهایی که سرور آن ها در خارج از کشور پایه گذاری شده اند، از مزایا و ویژگی های بسیار زیادی برخوردار می باشند. شرکت برایتون با طراحی و تولید بهترین برند دوربین مدار بسته ایرانی، توانسته است جایگاه خود را در بازارهای ایرانی پیدا کند و به یکی از برندهای محبوب برای کاربران به حساب آید. این برند محصولات متنوع و گوناگونی را تولید و روانه ی بازار فروش کرده است. با توجه به مطالب فوق، شما با بهترین مارک های دوربین مداربسته در جهان آشنا شدید. در بخش پایانی معرفی دو برند که به زودی یکی از اولین های برند برتر دوربین مداربسته در پروژه های متوسط و کوچک خواهند شد خالی از لطف نیست.

بررسی بهترین برند دوربین مدار بسته ی اکسیس (Axis)

محصولات این شرکت شامل طیف کامل و وسیعی از انواع دوربین‌های آنالوگ و تحت شبکه، دستگاه‌های ضبط تصاویر آنالوگ، ذخیره‌سازهای تحت شبکه و… می‌باشد. یکی از معیارهای مهم در خرید دوربین‌های امروزی، بی‌سیم بودن و یا نیاز به سیم و کابل برای این دوربین‌ها است. موارد مورد توجه و پرفروش در بازار ایران، اغلب مدل‌هایی هستند که به صورت وایرلس کار می‌کنند و برای اتصال به آن‌ها باید از وای‌فای و اینترنت استفاده نمود. مدل‌های پیشرفته‌تر که سیم‌کشی و کابل‌کشی برای دستگاه‌های ذخیره‌سازی و یا دسترسی به شبکه، استفاده می‌کنند، البته برای ادارات و یا مکان‌های بزرگ، قابل توجه هستند. قیمت دوربین های مداربسته AHD پرکسیس به طور میانگین از 700هزار تومان و دوربین های IP به طور میانگین از 1 میلیون تومان آغاز شده و بسته به امکانات و کیفیت دوربین ها، تغییر میکند. لازم به ذکر است که برای همکاران فعال در این حوزه تخفیف های ویژه ای بر روی تمامی قیمت ها در نظر گرفته میشود.

http://dekorasiyon.ir