پرفروش ترین دوربین مداربسته در بازار ایران CCTV | binacctv

بسیاری از کمپانی های چینی دوربین های نظارتی خود را بدون نام و نشان برند به کشورهایی مانند ایران صادر می کنند. زمانی که شخص یا اشخاصی تجهیزاتی را که ساخت یک برند یا کمپانی نیست را با نام آن کمپانی راهی بازار می نمایند، اصطلاحا می گوئیم این تجهیزات دارای مارک جعلی هستند و تولید کمپانی ذکر شده نمی باشند. دوربین های باکس دارای استاندارد ضد آب نبوده و برای نصب در محیط خارجی باید از کاور یا باکس محافظ برای پوشش آنها استفاده کرد. دوربین های مگاپیکسل این شرکت کیفیت عالی تصویر و امکان آنالیز تصویر را دارد و رزولوشن متفاوت بین 1.3 تا 12 مگاپیکسل را به کاربران ارائه می دهد. در رابطه با کیفیت این محصولات نمیتوانم اظهار نظر مستقیم کنم گرچه با این برندها آشنا هستم اما این محصولات از برندهای ایرانی محسوب می شوند. برندهای پررنگ شده برندهایی هستند که محصولات مداربسته انها در ایران قابل دسترسی است.

تفاوت دوربین مداربسته با کیفیت و دوربین مداربسته معمولی

دومین تولیدکننده مشهور در زمینه انواع دوربین مداربسته که جزو فهرست 10 برند برتر دوربین مداربسته نیز قرار دارد، برند هایلوک است. اولین شرکت از فهرست 10 برند برتر دوربین مداربسته، برند هایک ویژن است. هایک ویژن یک شرکت چینی فعال و یکی از بزرگترین تولیدکنندگان سیستم های حفاظتی دنیا است. تخصص اصلی هایک ویژن تولید تجهیزات مرتبط با نظارت تصویری همانند دوربین مداربسته و تجهیزات وابسته است. در حال حاضر هدف این شرکت بالابردن کیفیت تولید به منظور دسترسی مشتریان به محصولات با کیفیت و قیمت بسیار مناسب می باشد، و طی 15 سال گذشته توانسته بخش بزرگی از سهم بازار تجهیزات حفاظتی دنیا را از آن خود کند. شرکت فلیر یک شرکت آمریکایی و ارائه دهنده محصولات نظارت تصویری یکی دیگر از 10 برند برتر دوربین مداربسته است.

نگاهی نزدیک به خط تولید دوربین مداربسته ایرانی پرکسیس

همین مسئله هم درصد محبوبیت این برند در میان کاربران را تا حد قابل توجهی افزایش داده است. شرکت سونی در حال حاضر بیشتر تولیدات خود را در زمینه سیستم های امنیتی به دوربین های مداربسته IP اختصاص داده است. یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان لنزهای دوربین عکاسی و دوربین مداربسته برند سونی است. به همین دلیل در بخش تولید قطعات و تجهیزات جانبی بسیار موفق عمل کرده است.

  • سهولت در استفاده و ارایه طیف گسترده‌ای از دوربین‌های برای کاربردهای متوسط یا سطح بالا از ویژگی‌های شاخص دوربین‌های این برند هستند.
  • به همین خاطر میزان مقاومت آن در برابر رطوبت، گرد و غبار و ضربه بسیار بالا است.
  • ارائه دوربین های مداربسته با کیفیت و قیمت مناسب از بزرگترین اهداف این شرکت بزرگ بوده.
  • قیمت دوربین های مداربسته AHD پرکسیس به طور میانگین از 700هزار تومان و دوربین های IP به طور میانگین از 1 میلیون تومان آغاز شده و بسته به امکانات و کیفیت دوربین ها، تغییر میکند.
دوربین‌های مداربسته سونی همانند سایر برندهای این نوع دوربین، دارای تکنولوژی آنالوگ و دیجیتال (تحت شبکه) می باشند. لازم به ذکر است، بعضی از مدل های دوربین های مداربسته سونی قابلیت اضافه کردن لنز و یا تعویض لنز را نیز دارند. شرکت سونی بیشتر در زمینه دوربین های مداربسته دیجیتال یا تحت شبکه فعالیت می کند و آن ها را در سری های مختلف و با تفاوت هایی (بسته به نیازهای مختلف افراد و کاربری ها) روانه بازار می کند.

معرفی ۱۰ برند برتر دوربین مداربسته در سال ۲۰۲۱

مجله خبری دوربین مداربسته بینا قابلیت POE که باعث تامین انرژی مورد نیاز دوربین، توسط کابل شبکه می شود. این دوریین مداربسته برای مکان هایی مناسب است که محدودیت بودجه دارند. واین شرکت در نقاط گوناگون جهان از جمله آمریکا،هلند،ایتالیا،روسیه،هنگ کنگ،دبی،ایران و… دارای دفاتر مستقیم فروش میباشد.

http://dekorasiyon.ir