انواع مارک دوربین مداربسته: مارک ها و برندهای دوربین مدار بسته | binacctv

همه ی تلاش ما در فروشگاه اینترنتی دوربین مداربسته همکار سی سی تی وی تجربه یک خرید لذتبخش و آسوده برای شماست. یکی دیگر از برندهای بزرگ دنیای فناوری است که در زمینه ساخت دوربین‌های مداربسته نیز سابقه درخشانی دارد. پشتیبانی از فناوری H.265 و فشرده‌سازی U-Code باعث شده تا تصاویر ضبط شده توسط این دوربین حجم زیادی نداشته‌ باشند، اما کیفیت در آن‌ها حفظ شده باشد. به‌طور معمول، دوربین‌های ساخت این شرکت برای نصب در محیط‌های کوچک تا متوسط مناسب هستند.

معایب دوربین های برند پاناسونیک

گارانتی دوربین های مداربسته اکسوم 50 ماهه است و در صورت هرگونه خرابی و مشکلی دوربین شما با دوربین نو تعویض میشود. برای جلوگیری از سرقت دوربین های مداربسته میتوانید در داخل کاور دوربین ازسنسورهای لرزشی استفاده نمایید و سنسور را به یک سیستم حفاظتی مثل آژیر متصل کنید تا در صورت لزوم آژیر به صدا در آید. اگر شما ازیو پی اس استفاده نکنید، دوربین های مداربسته شما خاموش خواهد شد.

مرکز دوربین مداربسته ایران

برند بوش نمونه ای از بهترین برند دوربین مدار بسته می باشد که ساخت کشور آلمان است. برند بوش در حال حاضر یکی از بهترین برندها در زمینه ی تولید تجهیزات نظارت تصویری، لوازم خانگی و تجهیزات نظارت تصویری هم چون دوربین مدار بسته می باشد. در بهترین برند دوربین های مدار بسته بوش از تکنولوژی های روز دنیا استفاده شده است. همین امر موجب شده تا برند بوش به یکی از کمپانی های برتر تولید کننده ی تجهیزات الکتریکی تبدیل شود. برند بوش از سال 2008 تا به امروز در تولیدات خود از تکنولوژی تحت شبکه استفاده نموده است. البته در این میان شاید آگاهی از بهترین برند و شناخت 10 برند برتر دوربین مداربسته کمک موثرتری به خریداران و هم به فروشندگان و عرضه کنندگان این محصول کند.

http://dekorasiyon.irبرای دریافت قیمت دوربین مداربسته تیاندی به لینک بالا مراجعه فرمائید. دوربین های مداربسته ELM دارای انواع دوربین های ELM تحت شبکه و AHD دوربین های آنالوگ ELM می باشند. دوربین FTD دارای انواع دوربین مداربسته FTD تحت شبکه، AHD و آنالوگ می باشد. ۴- ادامه لیست انواع مارک دوربین مداربسته و انواع برند تجهیزات نظارتی را می توانید در مقالات بعدی دنبال کنید. در میان دوربین مداربسته بولت، مدل OR-108 از به وسیله پرتاب نور مادون قرمز قابلیت دید در شب پشتیبانی می‌کند. همچنین از سه لنز 3.6 میلیمتری برخوردار است که با استفاده از آن‌ها تصاویری با وضوح 3 مگاپیکسل و کیفیت 1080p ثبت و ضبط می‌کند.

انواع برند دوربین مداربسته

مجله خبری دوربین مداربسته بینا ویژن با بیش از ۱۳۰۰۰ نیروی انسانی فعال شامل ۴۰۰۰ نفر در بخش تحقیق و توسعه، دارای بزرگترین تیم تحقیق و توسعه در میان شرکت‌های فعال در این حوزه می‌باشد. متخصصان ایرانی با حمایت خریداران، کیفیت را سرلوحه کار خود قرار خواهند داد و در آینده نزدیک شاهد محصولاتی با کیفیت بالاتر از تمامی محصولات خارجی خواهیم بود. این دلایل نشان می دهد که استفاده از محصولات ایرانی تنها جنبه اقتصادی ندارد و دلایل محکمی نیز برای این امر وجود دارد که خریدار را به این کار ترغیب می کند. بدون شک خرید محصولات ایرانی ساده تر و کارآمدتر است و همچنان جا برای افزایش کیفیت و سهولت استفاده از این محصولات وجود خواهد داشت. شما به راحتی می توانید این محصولات را مقایسه و خریداری کنید و نگران مراحل مختلف نصب و استفاده از این دستگاه ها نباشید. در تمامی پروژه های ذکر شده، از دوربین مداربسته پرکسیس استفاده شده است.

  • با این حال قیمت بالای دوربین مدار بسته برند سونی، موجب شده است تا گروه محدودی از مشتریان از این برند استقبال کنند.
  • در این کارخانه در ساخت دوربین‌های نظارتی و دستگاه‌های ضبط موفق بوده است.
  • این دوربین‌ها دارای لنز‌های بسیار قوی و بدون افت کیفیت و رنگ می‌باشند.
  • زمانی که شخص یا اشخاصی تجهیزاتی را که ساخت یک برند یا کمپانی نیست را با نام آن کمپانی راهی بازار می نمایند، اصطلاحا می گوئیم این تجهیزات دارای مارک جعلی هستند و تولید کمپانی ذکر شده نمی باشند.