اطلاعات موردنیاز نيروگاه های خورشیدی | nnqenergy

اگر چه قرارداد خرید تضمنی انرژی تولیدی نیروگاه‌های خورشیدی مقیاس کوچک بین سرمایه‌گذار و ساتبا منعقد می‌گردد، اما به دلیل کثرت این قبیل نیروگاه‌ها، ثبت درخواست، عقد قرارداد و پرداخت صورتحساب نیروگاه‌های خورشیدی خانگی از طرف شرکت‌های توزیع برق استانی انجام می‌شود. بنابراین برای شروع هر گونه اقدامی لازم است درخواست خود را به همراه مدارک مورد نیاز از طریق شرکت توزیع برق استان محل اقامت خود پیگیری نمایید. البته در اکثر شرکتهای توزیع برق ثبت اولیه درخواست احداث نیروگاه خورشیدی به صورت اینترنتی و از طریق سامانه مهرسان انجام می‌پذیرد. از سال ۱۳۹۵ تا به امروز، مجوزهای زیادی از طرف ساتبا برای احداث نیروگاه های خورشیدی صادر گردیده است. بزرگترین طرح های نیروگاه خورشیدی که در این دوره زمانی مطرح شد، سرمایه گذاری شرکت کرکوس بریتانیایی جهت احداث نیروگاه ۶۰۰ مگاواتی در منطقه سمنان و سرمایه گذاری ۶۰۰ میلیون یورویی شرکت کی سی تی کره جنوبی جهت احداث نیروگاه خورشیدی در شهرستان فسا استان فارس بود.

  • هزینه این نیروگاه 58 میلیون تومان است و در سه الی چهار روز قابل نصب است.
  • عمده فعالیت های این فروشگاه بر روی ارستر ها، سرج ارستر و برقگیر ها بوده و با بهره گیری از نیروهای متخصص در این زمینه آماده پاسخگویی به شما مشتریان عزیز می باشد.
  • معمولا از جنس آهن گالوانیزه، آلومینیوم یا فولاد نرم ساخته شده و تا 25 یا 30 سال عمر دارند.
  • گرما درون یک خمینه یا منیفولد نگه داشته می شود که منجر به توازن حرارتی در دمایی بالاتر از شرایط بدون پنجره می گردد.
اطلاعات موردنیاز نيروگاه های خورشیدی | nnqenergy

توسعه ۴۰۰۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی بزرگ مقیاس، متناظر با معنی کاهش مصرف گاز طبیعی سالیانه ۲۰۸۰ میلیون مترمکعب و اشتغال حدود ۱۹۶۰۰۰ نفر-سال می‌باشد. سنندج- معاون عمرانی استاندار کردستان از راه اندازی چهار هزار واحد نیروگاه برق خورشیدی در روستاهای استان طی بازه زمانی پنج ساله خبر داد. خرم‌آباد- مدیر اشتغال و اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی لرستان از احداث نیروگاه‌های خورشیدی در این استان خبر داد. طبق اعلام سازمان انرژی های تجدیدپذیر و بهره وری انرژی برق، تاکنون فرآیند اجرای 5 نیروگاه به ظرفیت 26 مگاوات در استان سمنان به انتها رسیده و مابقی پروژه‌ها نیز با سرعت به پیش می‌رود. همچنین شرکت هورآیش به تعداد محدود وام 20 میلیون تومانی بابت نیروگاه خورشیدی 5 کیلوواتی اعطا میکند.

آخرین اخبار خورشیدی

با مقایسه آن با قیمت فعلی، یعنی ۰٫۲ دلار به ازای هر وات، می توان فهمید که با چه رقم بالایی سرو کار داشتیم. نیروگاه خورشیدی تبریز، یکی از نیروگاه‌های ایران با ظرفیت تولید اسمی ۵۰.۴ کیلووات است که در استان آذربایجان شرقی شهر تبریز قرار دارد. نیروگاه خورشیدی شامل ۲۵۲ پنل فتوولتائیک ۲۰۰ واتی به قدرت اسمی ۵۰.۴ کیلووات است که در محوطه ساختمان ستادی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی نصب شده‌است. این نیروگاه دارای سه دستگاه اینورتر متصل به شبکه به همراه سیستم‌های داده برداری، مانیتورینگ، ثبت و نمایش اطلاعات است که قادر است سالانه حدود ۸۰۰۰۰ کیلووات ساعت انرژی برق تولید و به شبکه توزیع تزریق کند. هزینه راه اندازی نیروگاه خورشیدی میتوان در فازهای مختلفی بررسی کرد؛ کمترین سرمایه موردنیاز برای راه اندازی نیروگاه خورشیدی خانگی است که براساس انشعاب برق متقاضی، مجوز احداث صادر می شود و توانی در حدود ۵ کیلووات دارد.

شرایط برای عرضه برق تجدیدپذیر‌ها مهیا شده است

آرانیرو جهت آموزش نمایندگان در شهرهای مختلف، دوره های جامع یک روزه برگزار می‌کند. برای دریافت آموزش های رایگان مرتبط با حوزه علاقه‌مندی خود فقط کافیه فرم رو تکمیل کنید. برای یادگیری صفر تا صد این حوزه به آموزش جامع دیگسایلنت نماتک مراجعه کنید.

نیروگاه خورشیدی فتوولتائیك اردكان

این سازه­ها در معرض تخریب یا انباشت آلودگی­، برگ ها و برف در زیر آرایه خورشیدی شرکت ساخت نیروگاه خورشیدی هستند. بنابراین این روش مناسب زمین­هایی امن، تمیز و با وضعیت آب­وهوایی پایدار می باشد. عملکرد پنل خورشیدی بهبود یافته و ممکن است 5-10% افزایش طول عمر داشته باشد. با استفاده از سیستم های گرمایش خورشیدی بسته به آرایش سیستم می توان آب را تا دمای 90 درجه سانتیگراد در حجم های بالا گرم کرد.

مانند قرارداد تضمینی خرید گندم، بدین ترتیب در این گونه قراردادها با خیال راحت میتوانید ورود کنید چراکه احتمال خیلی کمی وجود دارد تا کنسل شوند. چراکه خیلی از مشتریان عزیز نگران عدم خرید برق در سالهای دوم به بعد بودند. با توجه به این قرارداد یکبار برای 20 سال قرارداد مینویسید و دیگر نیازی به تمدید سالیانه و نگرانی نیست.