انواع دوربین مداربسته کدامند؟ ماد طلایی وارد کننده دوربین داهوا و هایک ویژن | binacctv

دوربین جعبه‌ای بدنه‌ای محکم دارد و لنز به طور مجزا روی آن نصب می‌شود. دوربین اسپیددام جدیدترین نوع دوربین است و به دوربین چرخشی نیز معروف است. دوربین‌های مداربسته HD کیفیت تصویر بی‌نظیری را ارائه می‌دهند که تصاویری با وضوح‌بالا ارائه می‌دهند. اگر نمای تمیز در زمینه کاری شما مهم است، دوربین‌های مداربسته بی‌سیم یک گزینه امنیتی عالی هستند. آنها همچنین ظاهر و طراحی دوربین را زیباتر می‌کنند، که می‌تواند عامل مهمی برای مکان‌هایی مانند کلیساها، موزه‌ها یا خانه‌های لوکس باشد. برای اینکه یک دوربین مداربسته بی‌سیم کار کند، برای عملکرد صحیح نیاز به یک خط دید دارد.

معرفی دوربین مداربسته آنالوگ و تحت شبکه و تفاوت آنها

بعد از آن می مجله خبری دوربین مداربسته بیناید انتخاب خود را با مشورت کارشناسان این حوزه به درستی انجام دهید و در صورت حضور در مراکز رسمی فروش کیفیت تصویر را تست کنید. برای یافتن بهترین سیستم دوربین مداربسته، باید عوامل متعددی مد‌نظر قرار گیرد. به‌طور کلی هیچ سیستم امنیتی منحصربه‌فردی وجود ندارد که برای تمام شرایط و نیازها مناسب باشد. در این کاربری بهترین دوربین مداربسته به منظور کاهش جرایم و مواردی مانند کنترل تردد و نظارت بر پارک ممنوع نصب می شود.

دوربین مداربسته آی پی

بسیاری از خانه ها و کسب و کارها از دوربین مداربسته برای حفظ امنیت مکان مورد نظر و محیط اطراف آن استفاده می کنند. با ما در ادامه همراه باشید تا انواع دوربین مدار بسته را بر اساس معیارهای مختلف مورد بررسی قرار دهیم. دوربین مداربسته بیسیم یکی از انواع دوربین‌ های مداربسته است که جهت سهولت نصب و جلوگیری از کابل کشی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

  • در فروشگاه اینترنتی فرافن مارکت می‌توانید انواع دوربین مدار بسته باکیفیت از معتبرترین برندهای جهان را انتخاب و خریداری نمایید و در صورت نیاز به مشاوره فنی کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید.
  • برخی از دوربین‌ها تصاویر را روی گوشی همراه شما نمایش می‌دهند و به این صورت می‌توانید به طور ۲۴ ساعته محیط را زیر نظر بگیرید.
  • پیش از نهایی کردن سفارش خود روی سایت، با ما تماس بگیرید تا اقدامات مربوط به دریافت فاکتور صورت بگیرد.
  • راه‌اندازی آسان مانند کابل‌های مشترک کواکسیال و ترمینال کامپیوتر موردنیاز نیست.
دوربین های بولت می توانند فضای بزرگتری را تحت پوشش قرار دهند و مشاهده فواصل طولانی تر از طریق آن ها امکان پذیر است. محل نصب این نوع دوربین ها روی دیوار است به همین علت به آن ها دوربین های دیواری نیز می گویند. برای نظارت بر مکان هایی مانند خیابان ها از دوربین مداربسته ترافیکی از نوع بولت استفاده می شود. لنزهای مختلفی در این نوع از دوربین ها استفاده می شود که از آن میان می توان به لنزهای ثابت، لنز موتورایز و لنز وریفوکال اشاره کرد. دوربین های مدار بسته در حالت کلی به دو دسته دوربین های فضای داخلی یا ایندور و فضای بیرونی یا فضای بیرونی یا اوتدور دسته بندی می شوند.

http://dekorasiyon.ir

این دوربین ها با استفاده از نور مادون قرمز می توانند در نقاطی که حتی ذره ای نور وجود ندارد تمامی حرکت را ثبت نموده و امکان مشاهده آنها را فراهم نمایند. در صورتی که قصد دارید از این امکان استفاده نمایید در هنگام خرید ، دوربین هایی را انتخاب کنید که قابلیت دید در شب یا نور مادون قرمز را داشته باشند. معیار دیگری که می توانیم برای دسته بندی دوربین های مداربسته ارائه کنیم لنز دوربین است. دوربین ها از نظر لنز به دو دسته عمده لنز ثابت یا Fixed و لنز متغیر یا Varifocal تقسیم می شوند.

دوربین دام تحت شبکه داهوا مدل Dahua HDW1431T1P-0280B-S4