انواع دوربین مداربسته ویژگی و کاربرد آنها فروش و نصب دوربین‌های مداربسته | binacctv

اگر به این نکته توجه نشود، ممکن است، زاویه مناسب برای ثبت تصاویر از دست برود. یعنی در حالت کلی این دوربین ها همانقدر که نیاز به دوربین های چندگانه را مرتفع می کنند به همانقدر نیز، باعث می شوند که تصاویر و نتیجه متناسب حاصل نشود. پس توجه به فراهم کردن موقعیت و شرایط مطلوب برای این دوربین نیاز است تا بتواند انتظارات فرد را به بهترین شکل ممکن برطرف کند.

http://dekorasiyon.ir

کاربرد دوربین های مداربسته در جلوگیری از ارتکاب جرایم بسیار وسیع است. بطور مثال می توان به دوربین های دستگاه های خود پرداز اشاره کرد که برای شناسایی جرایمی چون وارد کردن تصادفی رمز کارت اعتباری کاربرد دارد. دوربین های چشم ماهی کابردهای گسترده ای دارند و در محیط هایی مانند سالن های بزرگ، سوله ها و فضاهای تفریحی بزرگ کاربرد دارند. به خاطر داشته باشید این دوربین ها قابلیت دید در شب ندارند و برای مکان هایی که نور کمی دارند، مناسب نیستند.

دوربین baby camera سه آنتن مدل Q5S نرم افزار V380 بی تک

شهر “مجله خبری دوربین مداربسته بینافولک” انگلستان نخستین جایی در این کشور بود که دوربین ها در آن نصب شدند.بطور کلی در دهه میلادی بین 1990 تا 2000 استفاده از دوربین های مداربسته در بسیاری از کشورها رواج یافت. آموزشگاه فن اموزان مجری برگزاری دوره های مختلف آموزشی ویژه بازار کار و اشتغال زایی می باشد. برخی از پردرآمد دوره ها شامل نصب دوربین ، آموزش تعمیرات برد الکترونیکی ، آموزش تعمیرات موبایل ، آموزش تعمیرات لوازم خانگی ، آموزش تعمیرات پکیج ، آموزش تابلو برق صنعتی ، آموزش هوشمند سازی ساختمان ، آموزش plc و … می باشد. برای مشاهده لیست کامل بیش از هشتاد دوره آموزشی به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

دوربین‌های مدار بسته صنعتی

در ضمن این دوربین ها به وای فای داخلی مجهز هستند و میتوانند مستقیما تصویر و صدا را به تلفن همراه شخص ارسال کنند. به علت زاویه دید گسترده ای که دارند امکان نظارت و مشاهده تصاویر را در تمامی جهات میسر خواهند کرد. علت نام گذاری دوربین های مداربسته دام شکل ظاهری آنهاست در زبان انگلیسی Dome به معنی گنبد است.

  • نوعی از دوربین‌های سقفی که کارایی بسیار بالایی دارد دوربین‌های دام یا گنبدی شکل است.
  • دوربین مداربسته لامپی نوعی دوربین بی سیم است که از طریق ماژول وایفای درون خود به مودم متصل شده و در هر جایی که باشید می توانید تصاویر را روی گوشی همراه خود مشاهده کنید.
  • به علت نصب در محیط های بیرونی و قرار گرفتن در معرض گردوغبار و باران دارای مقاومت بدنه بیشتری است.
  • این دوربین طرفداران خاص خود را دارد و به خاطر شکل ظاهری متفاوتی که دارد جزو محصولات پرفروش برخی از شرکت های تولیدکننده دوربین محسوب می شود.
  • گذشته از این موضوع تعدیل کردن تعداد دوربین های مورد نیاز، استفاده از برندهای قیمت مناسب تاثیر زیادی بر قیمت سیستم مداربسته دارد.
  • در صورت بروز هرگونه جرم و یا رفتار غیر قابل قبول از دانش آموزان،میتوان از تصاویر توسط دوربین مداربسته به عنوان مدرک استفاده کرد.
از سوی دیگر، اگر تنها دوربینی با امنیت پایه برای نظارت بر اتفاقات منزل یا محل کارتان می‌خواهید، خرید یک دوربین ساده مانند دوربین مدار بسته ahd نیز کفایت می کند. در مجموع می‌توان دوربین‌های مدار بسته را یک فناوری جدایی‌ناپذیر در زندگی امروز تلقی کرد. چرا که نظارت داشتن و کنترل کردن مکان‌های مختلف، در نبود چنین محصولاتی بسیار سخت خواهد بود.

دوربین مداربسته HDCVI داهوا Dahua HAC-T2A41P