آموزش صفر تا صد پرایس اکشن از مقدماتی تا پیشرفته پرشین الیت-آکادمی حسینی فایننس

عرض ادب وخسته نباشید استاد عزیز اموزش هاتون فوق العاده هست استفاده کردم ممنون…فقط کاش یه روش درامد زایی به سایت تون اضافه می کردید…که درصورت معرفی دوره شما پورسانت شامل بشه…. من با توجه به اینکه وقتتم خیلی کمه ولی مشتاقانه پیگیر آموزش ها هستم از کوچکترین فرصت ها برا ی دیدن کلیپ ها استفاده میکنم و لذت میبرم خیلی عالی هستید ….. سلام اقای ناصری عزیز متشکریم از اظهار لطف شما خدارو شاکریم بابت این که تونستیم تاثیر مثبت در روند سرمایه سایت محمد حسینی گذاریتون بگذاریم.

  • به همین دلیل اگر می‌خواهیم شانس بیشتری برای کسب سود از بازار داشته باشیم، باید در مورد تشخیص روند اصلی قیمت به خوبی آموزش دیده و تمرین کنیم.
  • مشاهده تعداد شاخک های بلند و زیاد، نشانگر افزایش پیوسته ی نوسانات و عدم اطمینان در بازار است.
  • این الگوها عمدتاً توانایی تغییر در وضعیت موج و روند بازار را دارند.
  • علاوه بر عوامل تکنیکال بالا، روانشناسی بازار نیز در پرایس اکشن نقش مهمی دارد.
  • شما راهبردهای معاملۀ تکنیکال محافظه­ کارانۀ من، چگونگی شناسایی پتانسیل، تشخیص الگو، چگونگی اسکن برای سهام باکیفیت ، و کار کردن به سوی اهداف روزانه، هفتگی یا ماهانه ­ای که هم شامل معامله­ گران تمام ­وقت و هم پاره ­وقت میشوند را فرا خواهید گرفت.
استراتژی های معاملاتی که بر اساس تحلیل پرایس اکشن هستند، هیچگاه منسوخ نمیشوند. به عبارت دیگر با یک بار آموزش میتوانید تا آخر عمر از این سبک معاملاتی استفاده کنید. شرکت در هر دوره پرایس اکشنی نمیتواند تمامی ظرافت ها و نکات کلیدی این سبک معاملاتی را به شما یاد دهد. به همین جهت انتخاب یک منبع آموزشی مناسب اهمیت بسیاری را دارد.

آموزش صفر تا صد پرایس اکشن از مقدماتی تا پیشرفته پرشین الیت-آکادمی حسینی فایننس

این دوره ی آموزشی از صفر تا صد هست یعنی تمام افراد حتی مبتدی و تازه کار ها هم میتونن در این دوره شرکت کنن. اگه بخواهیم مفهوم فیبوناچی رو برای شما توضیح بدیم، می تونیم بگیم که فیبوناچی نوعی دنباله بازگشتی اعداد هست. بهتره بدونین که دو جمله در این دنباله یک بوده و بقیه جمله های از دو جمله قبلی به دست میان ولی خیلی از افراد نمی دونن که راز تحلیل فیبوناچی چیست و چرا این دنباله در دنیای طبیعت، بورس و راضی ها تا این حد اهمیت به دست آورده.

دوره صفر تا صد پرایس اکشن

بسیاری از تریدر های موفق در بازار های مالی مختلف به اهمیت روانشناسی در معامله گری تاکید می‌کنند و آن را حتی مهمتر از آموزش می‌دانند. به عبارت دیگر یک تریدر تا نتواند احساسات خود را در حین معامله، کنترل کند پرایس اکشن یا هیچ سبک دیگری از تحلیل تکنیکال و یا فاندامنتال نمی‌تواند به وی کمک کند. اگر از جذابیت شیوه آموزش پرایس اکشن خبر دارید و می خواهید این سبک از تحلیل را به‌صورت عملی یاد بگیرید و در بازار های مالی، به کسب درآمد بپردازید، می‌توانید در دوره جامع پرایس اکشن پارسیان بورس شرکت نمایید. در این دوره، به صورت کامل، به آموزش پرایس اکشن پرداخته می‌شود. شرکت کننده این دوره می تواند از صفر تا صد این سبک از تحلیل را فرا بگیرد و با پیاده سازی آن در بازار های متنوع مالی، از کسب سود بهره مند شود. در واقع ، در پاسخ به سوال “پرایس اکشن چیست؟” ، می‌توان گفت که مطالعه عملکرد کلیه خریداران و فروشندگان فعال در هر بازار خاص است.

معامله‌ گری به روش ICT

همچنین هدف اصلی تحلیل فاندامنتال این هست که دارایی در زمان فعلی از ارزش واقعی خود بالاتر هست یا پایین تر. این دوره یکی از کامل ترین آموزش هایی است که در آن به طور اختصاصی در مورد پرایس اکشن در بازار ارزهای دیجیتال صحبت شده. اگر این نقطه سوینگ یا چرخش در روندی نزولی رخ دهد و منجر به روند صعودی شود، به پایینترین قیمتی که پس از آن روند صعودی شده باشد کف سوینگ می‌گوییم.

مفید و کاربردی بود