گلگیر جلو چپ جک S5 فروشگاه چینوپارت-پارس قطعه

گلگیر جلو چپ جک S5 فروشگاه چینوپارت-پارس قطعه فروش آنلاین در شهر تهران و برخی از شهرهای پرجمعیت ایران اقدام به تحویل فوری سفارشات نموده است. این گلگیر ها به گونه ای طراحی و ساخته شده اند که در مقابل نیروی باد مقاوم باشند و به نوعی خودرو آیرودینامیکی تر باشد و در ثانی از پاشیدن گل و لای و سایر مواد روی جاده به بدنه خودرو جلوگیری می کنند . اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. پارس قطعه دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت و معدن و پلیس فتا ، مجاز به فعالیت اینترنتی و همچنین دارای بیش از 10 شعبه در سراسر کشور میباشد و صرفا مجازی نمیباشد. جهت عدم خطا در ثبت سفارش قابل ذکر است سمت چپ سمت راننده و سمت راست سمت شاگرد (کمک راننده) می باشد.

  • در برخی خودروها مشاهده میکنید که رنگ قطعه تعویضی با رنگ بدنه خودرو متفاوت میباشد که چشم انداز خوبی به خودرو نخواهد داد.
  • وجود فروشندگان متعدد در سایت فضای رقابتی ایجاد کرده و همین باعث در دسترس بودن محصولات با پایین ترین قیمت و بهترین کیفیت برای مصرف کنندگان عزیر خواهد بود.
  • به علت نوسانات بازار جهت استعلام موجودی محصول، صمیمانه پاسخگوی شما عزیزان هستیم .
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران جهت خریداری محصولات مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به محصول فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.

کاربران فروش آنلاین می‌توانند در هنگام ثبت سفارش، از طریق درگاه اینترنتی، هزینه سفارش خود را به صورت آنلاین پرداخت کنند. پرداخت موفق هزینه به منزله ثبت قطعی این پرداخت برای سفارش است و پس از آن پیامکی مبنی بر ثبت موفق سفارش، برای کاربر ارسال می‌شود و نیازی به اطلاع‌ دادن پرداخت سفارش نیست و سفارش به صورت خودکار وارد مراحل آماده‌سازی و ارسال می‏‌شود. جای گلگیر درست بعد از آخر درب های جلو و عقب ماشین ، آغاز میشود و به سمت جلو یا عقب ادامه پیدا میکند و تا به سپرهای جلو و عقب میرسد و در جای درب موتور و درب صندوق عقب ، به پایان میرسدبا توجه به جای گلگیر ، حتی در برخوردهای سطحی ماشین ها نیز، همیشه گلیگر در خطر آسیب دیدگی قرار دارد . این محصول همانند دیگر محصولات و لوازم یدکی های جک S5 وارداتی اصل بوده و می توان از برندهای معتبر خارجی این محصول را تهیه کرد. با گرفته شدن این ضربات، دیگر بدنه خودرو جک S5 خسارت کمتری دیده و در برخی موارد حتی ضربه به شاسی یا بدنه نمی رسد و تنها نیاز است که این قطعه را عوض کنید.

شماعزیزان بامشاهده جزعیات کالا و توضیحات درمورد کالا و امکان مقایسه قیمت و حق انتخاب میتوانید بدون صرف زمان و پرداخت هزینه های جانبی و سفرهای شهری و عوارض احتمالی و آزادی عمل و آرامش خیال اقدام به خرید کالای مورد نظر خود بفرمایید. یدک مارکت، فروشگاه اینترنتی تخصصی لوازم یدکی ماشین و قطعات انواع خودروهای ایرانی و خارجی است که دسترسی شما به انواع قطعات، تجهیزات و لوازم یدکی را آسان می‌کند و کالای مورد نیاز شما را در سریع ترین زمان ممکن در هر کجای ایران که باشید به شما تحویل می‌دهد. به پشتوانه 14 سال فعالیت مستمر و حرفه‌ای در بازارلوازم یدکی خودرودر ایران، تلاش می‌کنیم تا تجربه بسیار خوبی از خرید آنلاین لوازم یدکی در YadakMarket.com را برای شما ایجاد کنیم. وب سایت یدکی مارکت بزرگترین وب سایت فروش لوازم یدکی در ایران است که برای اولین بار امکان غرفه داری و ایجاد فروشگاه برای فروشندگان لوازم یدکی را فراهم کرده است. وجود فروشندگان متعدد در سایت فضای رقابتی ایجاد کرده و همین باعث در دسترس بودن محصولات با پایین ترین قیمت و بهترین کیفیت برای مصرف کنندگان عزیر خواهد بود.

دیسک و صفحه جک s5 دنده ای مدل 1600020U1050

به‌دلیل عدم ديد كافی و ابعاد بزرگتر خودروهای SUV (شاسی بلند) نسبت به خودروهای سدان و احتمال آسيب به بدنه آن‌ها نیاز به دور گلگیر یا زه گلگیر کاملا احساس می شود. زه دور گلگیر جک اس5 موجب زیبایی و يك پارچه‌گی قسمت‌های پلاستيكی مشکی پایینی دربها و سپر عقب و آن را چک کنید جلو می‌شود. دور گلگیر در اکثر SUV ها به ‎صورت فابریک وجود دارد ولی در خودروی جک اس5 جای خالی آن حس می‌گردد. دور گلگیر جک S5 از پلیمر هارد كه مقاومت عالی و انعطاف پذیری فوق العاده‌ای دارد، با ضخامت بسیار مناسب توليدشده است. شرکت اعتماد یدک پارس با هدف ارائه لوازم یدکی با کیفیت خودرو های چینی، مشاوره فنی موثر جهت تصمیم گیری صحیح خریدار و خدمات بازرگانی و همچنین ایجاد رابطه دوستانه با مشتریان و اعتماد سازی، تأسیس شده است. این شرکت با افزایش واردات و تأمین لوازم یدکی توانسته است تا حدی کمبود قطعات یدکی را در بازار ایران جبران کند و با قیمتی مناسب در اختیار متقاضیان قرار دهد.

چراغ جلو سمت راننده جیلی هاچ بک – فروشگاه چین یدک محمد

در صورتی که این محصول را خریداری کرده اید تجربه خود از این محصول را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید. شما می توانید بررسی محصول ، نقاط قوت و ضعف را در دیدگاه خود به اشتراک بگذارید. گلگیرهای جلو با بهترین و درجه یک ترین مواد اولیه تولید شده اند. می توان این محصول را به صورت خام تهیه کرد و به رنگ کار داد تا رنگ آمیزی شود.

استیل لبه کاپوت جک S5

بسته بندی گلگیر جک s5 به صورت یک لایه فوم یا پلاستیک حباب دار و جعبه قطعه خام می باشد. یکی از چراغ‌های اصلی در سیستم روشنایی خودروچراغ خطر گلگیر جک S5 می‌باشد. با روشن شدن این چراغ، رانندگان دیگر فاصله‌شان را با خودروی شما در طول مسیر حفظ می‌کنند. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

استفاده از مطالب فروشگاه گاراژ یدک فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. برای استفاده از این بخش می بایست ایمیل یا شماره موبایل خود را از طریق ویرایش حساب کاربری خود واردکنید. ارسال درب نیز با استفاده باربری یا اتوبوس یا تیپاکس به هر نقطه از ایران امکان پذیر می باشد. پارس قطعه دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت و معدن و پلیس فتا ، نماد ساماندهی کسب و کار از وزارت ارشاد میباشد.