نحوه نصب صحیح باتری ماشین فروشگاه اینترنتی انواع باتری خودوریی، UPS،مخابراتی،صنعتی و موتوری-مستر انرژی پلاس

این مسئله از این رو اهمیت دارد که برندهای معتبر باتری های کارآمد تولید کرده و از ضمانت آن ابایی ندارند در نتیجه بهتر است هنگام خرید باطری ماشین به برند آن نیز توجه کنید. جهت اطلاعات بیشتر درمورد انواع برند باتری می توانید با کارشناسان باتری ایراندوست در ارتباط باشید تا به بهترین نحو راهنمایی شوید. سلام دوست عزیز عمر مفید باتری 2 سال یا 40 هزار کیلومتر می باشد و پس از این مدت بهتر است باتری خودرو را تعویض نمایید. چون بعد از این مدت هر لحظه ممکن است که باتری شما از کار بیوفتد.

باتری 60 آمپر رونیز

گارانتی این محصول 30 ماه می باشد که 21 ماه آن رایگان بوده و 9 ماه آن توسط خود مشتری باید خریداری شود. در حال حاضر بهترین برندهای باتری ماشین موجود در بازار تولید شرکت‌های سپاهان باتری، صبا باتری و برنا باتری هستند. سیستم برق خودرو و ظرفیت باطری ماشین برای یک حد نرمالی تعریف شده است . حال اگر به سیستم برق خودرو وسایلی پر مصرف مثل لامپهای پر نور . و قدرت استارت زدن باتری را کم میکند و همین مسئله باعث خراب شدن زود هنگام باطری میشود.

اگر باطری ضعیف شده و نیاز به شارژ دارد از شارژ استاندارد باطری استفاده کنید تا باطری با آمپر مناسب باطری شما شارژ شود در صورت استفاده از آمپر بیش از حد در زمان شارژ باطری باطری قطعا آسیب خواهد دید. توجه داشته باشید اگر ماشین براحتی استارت میخورد ولی روشن نمیشود ایراد نمیتواند از باطری باشد. ضعیف بودن باطری ماشین میتواند یکی از عواملی باشد که ماشین شما استارت نزند. ترمینالها به کابلها متصل میشوند یکی به مثبت و دیگری به منفی متصل میشود . ترمینالها نقطه اتصال بین باتری ماشین و سیستم الکتریکی ماشین است . هر سلول در باتری ماشین، توسط تسمه های سنگین کوتاه از صفحات مثبت به صفحات منفی سلول مجاور وصل می شدند.

من چجوری میتونم باتری آمپر بالاتر نصب کنم چون میخوام سیستم نصب کنم و احتیاج به باتری با آمپر بالاتر دارم. بله، قیمت های محاسبه شده در وبسایت با احتساب دریافت داغی باتری فرسوده میباشد و قیمت داغی باتری از آن کسر گردیده است. در صورت نبود داغی باتری فرسوده بابت هر آمپر کسری، داغی مبلغی به قیمت باتری خودرو اضافه میگردد. شرکت تولیدی آذرباتری ارومیه یکی از اولین تولید کنندگان داخلی موفق در زمینه تولید انواع باتری خودرو با 19 سال تجربه در کشور میباشد.

باطری ماشین

نحوه نصب صحیح باتری ماشین فروشگاه اینترنتی انواع باتری خودوریی، UPS،مخابراتی،صنعتی و موتوری-مستر انرژی پلاس

شما همچنین می توانید از خدمات تعویض باتری ماشین ایراندوست بهره برده و در هر لحظه و هر مکانی با ما تماس بگیرید تا خود را به شما رسانده و نسبت به تعویض باتری خودرو اقدام نماییم. سلام دوست عزیز باتری اصلی خودروی شما باتری 70 آمپر قطب راست یا همان قطب معکوس می باشد که با کد باتری 7024 شناخته می شود. قطب های مثبت و منفی این باتری بر عکس باتری های معمول است به همین دلیل فقط باتری اصلی مناسب و قابل نصب بر روی خودروی شماست. غیر از این باتری هیچ باتری دیگری بر روی خودروی www.mrenergyplus.com قابل شما نیست.

  • کارشناس نصب الوباتری در محل شما حاضر شده و بعد از تست کامل سیستم برقی خودروی شما، باتری جدید را نصب می کند.
  • باطری‌های سیلد از صفحه سرب و کلسیم ساخته شده و در عین حال نیاز به هیچ مراقبتی ندارند.
  • پس بای همیشه نسیت به درست بودن دینام خودرو و سیستم شارژ باتری ماشین اطمینان حاصل نمائید.
  • من چجوری میتونم باتری آمپر بالاتر نصب کنم چون میخوام سیستم نصب کنم و احتیاج به باتری با آمپر بالاتر دارم.
  • بسته به نوع شارژری که دارید، ممکن است باتری پس از پر شدن به طور خودکار متوقف شود یا ممکن است پس از یک زمان مشخص خاموش شود.