پرفروش ترین برند دوربین مداربسته بهترین برند دوربین مداربسته نمایندگی فروش دوربین داهوا | binacctv

نمایندگی رسمی هایک ویژن تهران با ارائه محصولات اوریجینال برند هایک ویژن در خدمت مشتریان گرامی در سراسر ایران است. بکاپ گرفتن از دوربین مداربسته بسیار آسان است و خودتون می تونید انجام دهید. در قسمت Format نیز نوع فایل را انتخاب کنید و در پایان روی شروع پشتیبان کلیک کنید. راه دیگر اینکه، ازمیکرو سویچ هایمخصوص در زیر پایه دوربین و همچنین کاور دوربین مداربسته استفاده نمایید تا به محض باز شدن درب کاور و یا شل کردن پیچ پایه دوربین مداربسته، آژیر امنیتی به صدا دربیاید. مجموعه محصول این شرکت شامل نظارت تصویری، تشخیص نفوذ، تشخیص آتش و سیستم تخلیه صدا و نیز کنترل و کنترل دسترسی است.

مزایای دوربین مداربسته برند اکسیس

بهترین برند های تولید دوربین مداربسته، به برند های خاصی گفته می شوند که خدماتشان را به صورت تضمینی و همراه با بالا ترین سطوح کیفیتی در اختیار مشتریان قرار خواهند داد. به خاطر داشته باشید که امروزه تیم های بسیار زیادی در سراسر ایران به این صورت فعالیت می نمایند. به همین علت، اگر شما هم به دنبال برند های برتر دوربین مداربسته هستید، حتما باید به یک سری نکات خاص توجه داشته باشید. امروز ما قصد داریم تا در مورد برند های برتر دوربین مداربسته با شما صحبت کنیم. دوربین‌های مدار بسته، یکی از وسایل نظارتی هستند که امروزه و در تمام دنیا برای کنترل و مدیریت از راه دور در محیط کار و نیز منازل و دیگر ساختمان‌ها، کاربرد دارند. این دوربین‌های مدار بسته در برندها و انواع متنوعی در بازار ایران به فروش می‌رسند.

در ادامه به معرفی برخی از برندهای تجهیزات نظارتی تصویری و انواع مارک دوربین مداربسته موجود در بازار خواهیم پرداخت. و می توان گفت که برند هایلوک در واقع جایگزین اقتصادی برند هایک ویژن میباشد. بوش تولید کننده تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی آلمانی است که در سال 1886 توسط رابرت بوش تاسیس و از سال 2008 تولید دوربین های مداربسته تحت شبکه را آغاز کرد. کارخانجات تولید کننده سیستم های امنیتی بوش هم اکنون در 5 کشور دنیا از قبیل چین ، آلمان ، آمریکا ، پرتغال و مکزیک فعال هستند.

  • یکی از بزرگترین تولیدکنندگان سیستم های حفاظتی است که کشور چین صاحب امتیاز آن است.
  • یکی دیگر از برندهای بزرگ دنیای فناوری است که در زمینه ساخت دوربین‌های مداربسته نیز سابقه درخشانی دارد.
  • هم اکنون محصولات این شرکت با نام Hanwha Techwin یا WISeNeT ارائه می‌شوند .
  • محتوای این سایت با هدف ارتقا دانش کاربران و گسترش علم از طرف تیم تخصصی شرکت ویرا صنعت به کاربران تقدیم می شود.
مجله خبری دوربین مداربسته بینا داهوا در زمینه تجهیزات نظارتی، سخت افزار و نرم افزاری بسیار باتجربه عمل کرده و موجب شده بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد. این شرکت در سال 2011 با پلتفرم N6 دستگاه DVR را تولید و روانه بازار کرد و برای اولین بار موفق به تولید DVR ، با تعداد کانال 32 فول D1 در جهان گردید. طی این دوره یکی از محبوبترین ها بین مشتریان و توزیع کنندگان دوربین های مداربسته شد. قابل ذکر است دستگاه‌های هایک ویژن به تازگی به تکنولوژی کمپرسور h.265+ مجهز شده‌‌اند. یکی دیگر از بهترین برند های دوربین مداربسته ایرانی مجموعه کی دی تی است.

حفاظت و امنیت را در شبکه‌های اجتماعی نیز دنبال کنید…

تیم داهوا در سال 2001 با تمرکزو تحقیق در این حوزه موفق شد تا اولین دستگاه ضبط ککنده دیجیتال را در چین با 8 کانال ساخته و روانه بازار نماید. هایک ویژن با بیش از13000 نیروی انسانی و 4000 نفر در بخش تحقیق و توسعه ، دارای بزرگترین تیم تحقیق و توسعه میان برندهای فعال در این حوزه می باشد. در این مقاله ما به شما برند های پرفروش و پیشگام در توسعه تکنولوژی سیستم های نظارتی و امنیتی، را به ترتیب معرفی می کنیم.

http://dekorasiyon.ir