اتاق فرار تهران رزرو اسکیپ روم ترسناک تا 90% تخفیف تخفیفان | allescape

اتاق فرار تهران رزرو اسکیپ روم ترسناک تا 90% تخفیف تخفیفان | allescape

بازی‌‌های مهیج، بازی‌‌های فکری با موضوعات خاص، بازی‌‌هایی با داستان‌‌های جنگی، تفریحی سالم و گروهی برای خانواده‌ها، دوستان، همکاران و همکلاسی‌ها است که همگی با بیشترین تخفیف‌ها و بهترین کیفیت، خدمات خود را به شما ارائه بهترین سایت اتاق فرار می‌کنند. این مراکز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مثل ضدعفونی مستمر محیط و پذیرش محدود مراجعین، آماده خدمت‌رسانی به شما هستند. اتاق فرار کولی دومین اتاق از مجموعه فونیکس است که در منطقه گلشهر کرج قرار گرفته است. ماموریتی که شما به عنوان بازیکن در این اتاق فرار دارید این است که برای دزدی وارد روستای متروکه ای شوید که میدانید در آن ثروت زیادی وجود دارد. اتاق فرار غریبه اولین اتاق از مجموعه وایاروم است که در منطقه چهارراه هفت‌تیر کرج قرار گرفته است.

  • دوما و به صورت کلی‌تر ترس یک افزونه برای بازی محسوب میشود، درست مثل نمک برای غذا که به تنهایی نمیتوان آن را یک وعده‌ی غذایی دانست.
  • با این‌حال، شناخت و پیدا کردن بهترین اسکیپ روم‌ها یک دغدغه بسیار مهم است.
  • بلیط اتاق فرار مرکز خرید دیپلمات در سفرساز با تخفیف ارائه می‌شود.
  • اما همسایه ها اطلاع داده اند که افرادی وارد این خانه شده اند و هرگز از آن بیرون نیامدند!
  • مجموعه اسکیپ‌روم دات آی‌آر به عنوان یکی از زیرمجموعه های گروه سرگرمی آفلاین در تابستان 1394 با هدف طراحی و اجرای بازی‌های فکری معمایی و اتاق فرار در قالب یک تیم دو نفره شکل گرفت.

در این گفتار مجله گردشگری سفرمارکت، آدرس و تلفن شماری از اتاق‌های فرار شهر تهران را به همراه معرفی اجمالی بازی‌های هر کدام معرفی کردیم. اگر شما مخاطب گرامی، سابقه انجام بازی اتاق فرار دارید، نظرات و دیدگاه‌های خود را از طریق بخش کامنت در انتهای گفتار به اشتراک بگذارید. مجموعه اسکیپ‌روم دات آی‌آر به عنوان یکی از زیرمجموعه های گروه سرگرمی آفلاین در تابستان 1394 با هدف طراحی و اجرای بازی‌های فکری معمایی و اتاق فرار در قالب یک تیم دو نفره شکل گرفت. در بهار سال 1395، اولین اتاق فرار ایران با نام نجات شهر توسط این مجموعه در عمارت تاریخی دبیر الملک افتتاح شد.

ژانر معمایی – غیر ترسناک

برخی از این اتاق فرارها به قدری طرفدار دارند که بلیط های آن روزانه به سرعت فروش رفته و یا از قبل رزرو می شوند. اتاق فرار تنهایی، یک بازی ۹۰ دقیقه‌ای بوده و ۴ تا ۱۰ نفر بازیکن دارد. اتاق فرار راز، یک بازی ۷۵ دقیقه‌ای است و ۴ تا ۱۰ نفر بازیکن دارد. برای رنج بالای ۱۶ سال مناسب است و ژانر معمایی و ترسناک دارد. بلیط پارک آبی کیش با نام پارک آبی اوشن اولین تم پارک آبی روباز با تخفیف ویژه از طریق سامانه سفرساز در دسترس است.

مجموعه اتاق فرار بوم اسکیپ

قیمت اتاق فرار هنگام رزرو یا خرید حضوری بلیط قابل مشاهده است. قیمت ها ممکن است در مناسبت های خاص تغییر پیدا کنند و یا تخفیف های ویژه ای در نظر گرفته شود. قیمت اتاق فرار بسته به امکانات و ویژگی های هر اتاق فرار، متفاوت است. ۷۰ دقیقه طول می‌کشد و شما به یک لابراتوار رفته و بایستی تا پیش از حمله زامبی‌ها، پادزهر را پیدا کنید. بازی دیگری که در اتاق فرار بوم طرفدار دارد، بازی به نام اتاق فرار وارونگی است.

با این حال تمام این اتاق فرارها برای افرادی که تمایل به تجربه هیجان بالا دارند و می خواهند ذهن فردی و مشارکت گروهی خود را به چالش بکشند، مناسب و خوشایند است. اتاق فرار اسپرال یا Spiral Escape Room در واقع دو نوع بازی مهیج و دلهره‌آور دارد. یکی اتاق فرار قرارداد است که داستان مرگ ناگهانی یک سرمایه‌دار انگلیسی است و بازی ۴ تا ۶ نفره بوده و هفتاد دقیقه زمان دارد. بازی اتاق فرار پنهان شده، از دیگر بازی‌های اتاق فرار اسپیرال بوده که بازی ۴ تا ۷ نفره است و ۹۰ دقیقه زمان دارد.